mischko писав: ↑13 лютого 2020, 17:11
Franek писав: ↑13 лютого 2020, 16:58
Ви порівняли цюцюрку з пальцем. "Пересічні" якраз свято вірять у дешевизну лоукостів, тому часто йдуть і купують квиток одразу на сайт не перевіряючи ціни на сайтах класиків. А тут дзеркальна ситуація - люди впевнені, що нічого дешевого по Україні не буває і бути не може, а маркетологи Windrose їх в цьому ще й переконують. Як думаєш, вони за оцих півдня багато встигли
дивляться на конверсію, на зацікавленість, на тенденцію бронювань і вже відповідно до цих даних корегують ціну для того щоб і заробити, і потрапити в цінову спроможність ринку.
чи може визнаєш, що це був непідготовлений старт.
По перше, я надіюся всім очевидно, що там не сидить тьотінька як в касі УЗ, яка цілий день моніторить продажі і завдяки своїм аналітичним зусиллям вирішує трошки знизити ціну. Застосовуються спеціальні алгоритми, які аналізують енну кількість параметрів і в автоматичному режимі ухвалюють рішення. Тобто встигнути багато за пів дня це не метрика і не мета.
По друге, це новий напрямок. Невідомість. В бізнесу просто не може бути точної вартості квитка з якої варто почати, щоб максимально заробити. Саме тому її намацують емпірично. І для цього треба відкрити продажі і залити квитки в систему, щоб мати хоча б якісь дані.
По третє, припустимо, що вони б стартували з 1000 грн OW. Хто гарантує, що на ринку нема охочих заплатити 1200 грн за OW? Ніхто. Саме тому і йдуть від обґрунтованої вищої ціни, щоб не втратити можливий інком. Не почали ж вони з 10к.
Ну і по четверте, чому маркетологи Windrose мають переконувати плацкартників, що по Україні буває щось дешеве? Очевидно, що плацкартники це не їхній customer segment, а Windrose не займається соціальним підприємництвом. Їхні маркетологи мають комунікувати з цільовою аудиторією, а не з абстрактним загалом і пересічними.