Роза Ветров / Windrose (7W)

immie
Airbus A320
Повідомлень: 358
З нами з: 07 серпня 2013, 10:50
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення immie »

mischko писав: 13 лютого 2020, 14:18
ObiWanKenoby писав: 13 лютого 2020, 14:06 Мы на форуме обсуждаем не банальные "мне дорого, не куплю" или "мне не подходят условия, не куплю", а более глобальные вещи - реальная ли цена, какой смысл ее выставлять такой, и есть ли смысл начинать пиарить свои рейсы с такой ценой.
Невже вони не можуть найняти нормальних маркетологів, з європейською освітою і досвідом? Ну от серйозно, такі дитячі помилки роблять. Я тут на тижні посидів в одній кімнаті з нашими маркетологами - там кожен публічний крок компанії зважувався і аналізувався на предмет очікувань ринку і т.д. Це ж не коштує фантастичних грошей, ви ж і так пілотам платите тисячі $$$, за ці гроші можна у маркетинговий відділ пристойних українців з європейським дипломом і досвідом захантити. Вам грошей жалко? Ви повинні переконати людей, що вони хочуть летіти, а не нюхати несвіжі шкарпетки сусіда по купешці, а ви робите все навпаки.

Але є за що і похвалити - новий дизайн сайту юзабельний і тішить око. Є кілька візуальних огріхів, але в порівнянні з учорашнім - небо і земля.

Мабуть, все ж не варто вчити власника рози бізнесу, він один з найбільш успішних підприємців країни. Конкурувати з залізницею за ціною немає сенсу, у нас вона ультрадешева.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення Olek »

Можно просто прокомментировать было - мы вносим цены, будет дешевле. Но избрана стратегия - ничего не скажем, ждите пресс-релиза. Ну, ок.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mischko »

immie писав: 13 лютого 2020, 14:36 Мабуть, все ж не варто вчити власника рози бізнесу, він один з найбільш успішних підприємців країни.
Чемпіон паралімпіади.

immie писав: 13 лютого 2020, 14:36 Конкурувати з залізницею за ціною немає сенсу, у нас вона ультрадешева.
Якщо програєш конкуренцію по ціні, тоді тим більше слід приділяти увагу маркетингу. Вигравали би по ціні - ніякого маркетингу і не треба би було.
Аватар користувача
Кот ученый
Airbus A319
Повідомлень: 189
З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
Звідки: GZP
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення Кот ученый »

Интересно, а чем они мотивировали отсутствие безбагажных тарифов? Условный однодневный бизнес-трип в Киев может быть и налегке
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mischko »

Кот ученый писав: 13 лютого 2020, 14:41 Интересно, а чем они мотивировали отсутствие безбагажных тарифов? Условный однодневный бизнес-трип в Киев может быть и налегке
Та нічим вони не аргументували - по факту повна відсутність якоїсь стратегії. Ось вам квитки, ось пакет послуг - не підходить, значить не беріть! Розвідка боєм. Потім будуть плакати, що літаки не загружені, зніміть ПДВ на внутрішні рейси, дайте нам знижку, прорекламуйте нас на бігбордах за кошт ОДА. Бізнес 90х.
ObiWanKenoby
Airbus A320
Повідомлень: 305
З нами з: 24 липня 2016, 21:10
Звідки: LCA
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення ObiWanKenoby »

Кот ученый писав: 13 лютого 2020, 14:41 Интересно, а чем они мотивировали отсутствие безбагажных тарифов? Условный однодневный бизнес-трип в Киев может быть и налегке
Вооот, а чаще всего можно услышать, что такие рейсы чуть ли не полностью нацелены на бизнес-трипы. Походу таки реально не скрывают свою подпитывающую МАУ натуру))) Но веселье пойдет дальше, когда люди будут покупать билеты на рейсы с регионов через Киев, и им будет предлагать только одну багажную политику - общую, Роза 23 + Мау Economy Standard :D
BIKTOP
Airbus A319
Повідомлень: 131
З нами з: 24 квітня 2017, 10:41
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення BIKTOP »

mischko писав: 13 лютого 2020, 14:39
immie писав: 13 лютого 2020, 14:36 Мабуть, все ж не варто вчити власника рози бізнесу, він один з найбільш успішних підприємців країни.
Чемпіон паралімпіади.

immie писав: 13 лютого 2020, 14:36 Конкурувати з залізницею за ціною немає сенсу, у нас вона ультрадешева.
Якщо програєш конкуренцію по ціні, тоді тим більше слід приділяти увагу маркетингу. Вигравали би по ціні - ніякого маркетингу і не треба би було.
Харьков-Киев 20 евро за 450 км ? Обычная европейская цена. Так еще и билетов не купишь на ночной поезд ((((
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mischko »

BIKTOP писав: 13 лютого 2020, 14:50 Харьков-Киев 20 евро за 450 км ? Обычная европейская цена. Так еще и билетов не купишь на ночной поезд ((((
20 євро за лежаче місце в нічному поїзді? Де ви такі ціни бачили? Хіба по акції.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення makor »

mischko писав: 13 лютого 2020, 14:52
BIKTOP писав: 13 лютого 2020, 14:50 Харьков-Киев 20 евро за 450 км ? Обычная европейская цена. Так еще и билетов не купишь на ночной поезд ((((
20 євро за лежаче місце в нічному поїзді? Де ви такі ціни бачили? Хіба по акції.
Украина - это Европа. Шах и мат, скептики!)))
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mischko »

makor писав: 13 лютого 2020, 14:56 Украина - это Европа. Шах и мат, скептики!)))
під Копенгагенський критерій ми підходимо, все решта - спекуляції. :stars:
immie
Airbus A320
Повідомлень: 358
З нами з: 07 серпня 2013, 10:50
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення immie »

mischko писав: 13 лютого 2020, 14:39
immie писав: 13 лютого 2020, 14:36 Мабуть, все ж не варто вчити власника рози бізнесу, він один з найбільш успішних підприємців країни.
Чемпіон паралімпіади.

immie писав: 13 лютого 2020, 14:36 Конкурувати з залізницею за ціною немає сенсу, у нас вона ультрадешева.
Якщо програєш конкуренцію по ціні, тоді тим більше слід приділяти увагу маркетингу. Вигравали би по ціні - ніякого маркетингу і не треба би було.
Який милий коментар.

З приводу маркетингу - те саме, що рахувати чужі гроші, немає сенсу.На маленькі літаки квитки, як правило, дорожчі. Праві вони чи ні побачимо згодом, варто дочекатися щоб принаймні полетіли.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mischko »

immie писав: 13 лютого 2020, 15:15 З приводу маркетингу - те саме, що рахувати чужі гроші, немає сенсу.На маленькі літаки квитки, як правило, дорожчі. Праві вони чи ні побачимо згодом, варто дочекатися щоб принаймні полетіли.
1) Тут уже викладали розрахунок собівартості польотів на ATR. Здається, за рахунок економнішого споживання пального одне крісло +/- як у Боїнга
2) Якщо вже пішла мова про ціну - чому немає безбагажних тарифів, які просто таки напрошується, як підмітили в коментах вгорі.

Ми не рахуємо чужі гроші, ми не розуміємо їхню стратегію, що наводить на думку, що нема ніякої стратегії.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Sentry писав: 13 лютого 2020, 12:55
mischko писав: 13 лютого 2020, 12:49 який зміст на старті виставляти такі цінники? Коли Чернівці накатували - ціни були більш ніж гуманні.
Вот прям с первых минут? :) МАУ наверное первыми в систему завели лоукост тарифы, а уже потом те, на которых зарабатывают.

Гуманные цены появились ближе к дате запуска, когда уже была лучше ясна динамика продаж. И потом держались минимум полгода-год на распродажах, насколько я помню.
Ценовая политика украинских авиакомпаний (кроме Мау) все таки удивляет: то, когда они начинают продажи на новьіе и существующие рейсьі, когда они делают распродажи, говорит о том, что они считают, что пассажирьі планируют за 6-8 недель. Возможно я ошибаюсь, но мне кажется, что начинать продажу за 2+/-месяца (похоже, стандартная практика ская, сичи и розьі) - єто оч поздно. То же касается и автобусньіх ко (автолюкс и гюнсел), и УЗ с их совецкими 45 днями

Мау до последнего времени бьіли гораздо удобнее для тех, кто планирует заранее. Продажи бьіли как у нормальньіх авиакомпаний - начинались за год, при покупке за 6+/- и 2-3+/- месяца бьіли скидки. Сейчас у них кризис, ценьі удивляют постоянностью и неконкурентностью )))
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 13 лютого 2020, 13:01 А хто пояснить, з точки зору маркетингу (не продаж, а саме маркетингу) - який зміст вводити спочатку дорогі тарифи, які очевидно ж, що засмутять потенційних покупців. Невже не зрозуміло, що зараз піде по всім новинам, що нарешті з Миколаєва можна літати в Київ. Заходить "пересічний" на сайт, починає шукати - і офігіває. Звичайні люди ж не розуміють оцих усіх нюансів, що потім можуть бути і розпродажі, і дешевші тарифи, і транзитні тарифи і все оце, про що ми тут днями розмірковуємо. Втрачається оцей momentum, по дурному втрачається. А потім дивуємося, чому люди не вірять, що можна літаками літати - та тому й не вірять, що коли вони раз в рік зайшли подивитися ціни ви їм вивалили найдорожчі тарифи. Або заливайте всі тарифи до анонсу, або лише найдешевші.
Вот это понабирались умных слов, маркетологи, стратегия публичных действий... И так полетят!

Думаю, у владельцев Розы мысли были примерно такие :) Во всех этих аспектах любой украинский бизнес (может кроме единиц, ориентированных не на наш рынок) к сожалению очень сильно отстает от Европы.

По поводу отсутствия дешевых билетов. Я предполагаю, что они пока просто не сложили себе цену, не понимают загрузку, по какой цене пассажиры будут готовы покупать и т.д. И не хотят продешевить, чтобы ни одна лишняя копейка мимо кассы не прошла. Думаю, будут и акционные, и безбагажные тарифы. И даже на стыковках с МАУ, т.к. если бы МАУ могли продавать только багажные тарифы на каких-то направлениях, они бы давно это делали. Не могут. Проигрывают конкуренцию, которой на международных рейсах сейчас достаточно.
immie писав: 13 лютого 2020, 15:15 На маленькі літаки квитки, як правило, дорожчі. Праві вони чи ні побачимо згодом, варто дочекатися щоб принаймні полетіли.
АТР по стоимости кресла действительно несколько дороже Б738. Но только полного 738! На внутренних рейсах 738 грузились на 100% далеко не всегда.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mmyykkoollaa »

mischko писав: 13 лютого 2020, 14:52
BIKTOP писав: 13 лютого 2020, 14:50 Харьков-Киев 20 евро за 450 км ? Обычная европейская цена. Так еще и билетов не купишь на ночной поезд ((((
20 євро за лежаче місце в нічному поїзді? Де ви такі ціни бачили? Хіба по акції.
20 евро за 450км - єто очень недорого даже на сидячие поезда. Но, имхо, сравнивать железньіе дороги разньіх стран Европьі некорректно, т.к. реального рьінка пассажирских жд перевозок нигде нет (даже в Британии, с квази-приватизированньіми жд компаниями), ценьі на билетьі зависят от многих вещей, включая running costs (которьіе в Европе оч вьісокие), социальньіх факторов, платежеспособности итп.

Ценьі на жд билетьі в Украине надо оценивать, учитьівая что УЗ - госкомпания с важной социальной функцией. 20 евро -єто очень резонно, а может даже дорого
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення Sentry »

Налетай, подешевело! :)

Киев-Львов уже за 3000 грн туда-обратно есть. Толи еще будет.
Вкладення
Screen Shot 2020-02-13 at 15.36.54.png
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mmyykkoollaa »

В Одессу ценьі начинаются от 1500грн в одну сторону. Єто дешевле, чем Мау с ихними 2500, но все таки не $50, которьіе обьічно можно бьіло найти без скидок последние лет 10.

Не думаю, что будут серьезньіе скидки. 1500 -доступная цена и дешевле чем единственньій конкурент
Аватар користувача
SergeyL
A380
Повідомлень: 1073
З нами з: 08 березня 2017, 16:51
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення SergeyL »

Безбагажные тарифы им нужны, и цены до 1000-1500. Тогда многие летать будут.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення mischko »

Ну от, а ви казали, що у них собівартість більше, бо літачок менший. Не треба вигадувати ніяких економічних теорій, там, де все можна пояснити людським глупством. Але damage уже done - стаття на avianews з мінімальними тарифами уже розійшлася по усім змі і соцмережам. Як важливо розуміти, що роботу треба робити вчасно. І правильне рішення прийняте в неправильний момент - це неправильне рішення. Ну невже на один день раніше не могли дешевші тарифи залити, чи з релізом на один день почекати. Ну поясніть мені, чому так усе через одне місце робиться.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Роза Ветров / Windrose (7W)

Повідомлення makor »

С каким релизом? Разве это был официальный релиз? Загрузили бы вчера - вчера бы появилась новость....)
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей