mischko писав: ↑13 лютого 2020, 14:18Невже вони не можуть найняти нормальних маркетологів, з європейською освітою і досвідом? Ну от серйозно, такі дитячі помилки роблять. Я тут на тижні посидів в одній кімнаті з нашими маркетологами - там кожен публічний крок компанії зважувався і аналізувався на предмет очікувань ринку і т.д. Це ж не коштує фантастичних грошей, ви ж і так пілотам платите тисячі $$$, за ці гроші можна у маркетинговий відділ пристойних українців з європейським дипломом і досвідом захантити. Вам грошей жалко? Ви повинні переконати людей, що вони хочуть летіти, а не нюхати несвіжі шкарпетки сусіда по купешці, а ви робите все навпаки.ObiWanKenoby писав: ↑13 лютого 2020, 14:06 Мы на форуме обсуждаем не банальные "мне дорого, не куплю" или "мне не подходят условия, не куплю", а более глобальные вещи - реальная ли цена, какой смысл ее выставлять такой, и есть ли смысл начинать пиарить свои рейсы с такой ценой.
Але є за що і похвалити - новий дизайн сайту юзабельний і тішить око. Є кілька візуальних огріхів, але в порівнянні з учорашнім - небо і земля.
Мабуть, все ж не варто вчити власника рози бізнесу, він один з найбільш успішних підприємців країни. Конкурувати з залізницею за ціною немає сенсу, у нас вона ультрадешева.