Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Аватар користувача
SergeyL
A380
Повідомлень: 1073
З нами з: 08 березня 2017, 16:51
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення SergeyL »

Franek писав: 29 січня 2020, 23:47
LWIEV писав: 29 січня 2020, 19:02 Франківськ має ресурс, вони взагалі з Херсоном подібні за структурою попиту і т д, але також має прив'язану гирю до ноги.

А щодо всіх інших - питання, коли вони зачепляться за першу комерційно вигідну лінію не на Київ. Другу відкрити вже буде легше. Херсон теж не злетів би так легко, якби не було Туркішів.
Під ресурсом я мав на увазі якийсь плюс-мінус пристойний термінал і смугу, здатну приймати найпопулярніші вузькофюзеляжники без обмежень. Це те, що Херсон мав на старті. Франківськ і решта списку цього позбавлені. Наскільки я розумію лише Кривий Ріг, Миколаїв і Вінниця зараз потенційно можуть повторити долю Херсона. Всі інші під великим сумнівом, бо через інфраструктурні обмеження їм нема сенсу залучати потенційні авіакомпанії.
Очень сомневаюсь:
Кривой Рог - а кому он интересен, кроме чартеров для местных по Турциям? Входящий поток нулевой (на Криворожсталь смотреть и трамвай?), исходящий по Европам - разве что скайап подсуетится, но у тех и так уже программа насыщенная. Визз, думаю, пока ограничится Запорожьем в этом регионе, а райану не до открытия новых маршрутов сейчас. Даже в Киев пока на регулярный рейс не могут насобирать, посмотрим, может хоть РВ АТРку пустит.
Николаев - разве что Виззэйр заинтересуется, чтоб в один порт в регионе с райанами не летать и какие-то сверхэкслюзивные условия получить. А так - рядом Херсон и Одесса, сам Николаев не особо интересен (и до курортов дальше, чем от Херсона), на Крым надежды меньше (это то, на чем Херсон держится во многом), за счет чего он может кого-то заинтересовать в ближайшие годы?
Винница - проблема в близости к Киеву, зачем кому-то запускать персональные рейсы в город, если кому надо - и из Жулян с Борисполем улетит, а кому не надо - и собственный аэропорт не поможет? У нас пока не Германия и не Штаты, чтоб на каждые 100-200 км серьёзный порт иметь.
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Franek »

Можна подумати в Херсон є шалений в’їзний потік. Натовпи зі всього світу прилітають Туркішами, щоб відвідати Олешки, Залізний Порт і Скадовськ. Тільки ці три аеропорти на даний час можуть без обмежень приймати найпопулярніші вузькофюзеляжники, які є у флотах потенційних авіакомпаній і лише тому в принципі можуть повторити долю Херсона. Всі ж інші потребують мільйонів на вирішення інфраструктурних проблем. А як нам всім відомо - дєнєк нєт, но ви дєржитєсь.
mmyykkoollaa
A380
Повідомлень: 1149
З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення mmyykkoollaa »

Franek писав: 30 січня 2020, 11:09 Можна подумати в Херсон є шалений в’їзний потік. Натовпи зі всього світу прилітають Туркішами, щоб відвідати Олешки, Залізний Порт і Скадовськ. Тільки ці три аеропорти на даний час можуть без обмежень приймати найпопулярніші вузькофюзеляжники, які є у флотах потенційних авіакомпаній і лише тому в принципі можуть повторити долю Херсона. Всі ж інші потребують мільйонів на вирішення інфраструктурних проблем. А як нам всім відомо - дєнєк нєт, но ви дєржитєсь.
Надо шоб на западе какой нибудь фильм или сериальчик про Херсон сняли. Вон про Чернобьіль сняли и народ как ломанулся, райан в Киев набит туристами

Так надо и тут, про Цюрупу, про пивас на пляже, или хотя б триллер про баржу с кавунами
Аватар користувача
Spirit
Airbus A330
Повідомлень: 617
З нами з: 16 січня 2014, 23:42
Звідки: KHE
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Spirit »

mmyykkoollaa писав: 30 січня 2020, 12:09
Franek писав: 30 січня 2020, 11:09 Можна подумати в Херсон є шалений в’їзний потік. Натовпи зі всього світу прилітають Туркішами, щоб відвідати Олешки, Залізний Порт і Скадовськ. Тільки ці три аеропорти на даний час можуть без обмежень приймати найпопулярніші вузькофюзеляжники, які є у флотах потенційних авіакомпаній і лише тому в принципі можуть повторити долю Херсона. Всі ж інші потребують мільйонів на вирішення інфраструктурних проблем. А як нам всім відомо - дєнєк нєт, но ви дєржитєсь.
Надо шоб на западе какой нибудь фильм или сериальчик про Херсон сняли. Вон про Чернобьіль сняли и народ как ломанулся, райан в Киев набит туристами

Так надо и тут, про Цюрупу, про пивас на пляже, или хотя б триллер про баржу с кавунами
Кавуни накачані нітратами можуть надихнути на комедію :grin:
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Vitaliy »

SergeyL писав: 30 січня 2020, 00:04
Винница - проблема в близости к Киеву, зачем кому-то запускать персональные рейсы в город, если кому надо - и из Жулян с Борисполем улетит, а кому не надо - и собственный аэропорт не поможет? У нас пока не Германия и не Штаты, чтоб на каждые 100-200 км серьёзный порт иметь.
ніби так, але не зовсім
якщо рейс з Жулян - тоді ще Ок,
якщо рейс з Борисполя наприклад ранкової хвилі МАУ - то мені приходиться о 3й сідати в поїзд у Вінниці щоб в умовних 9:50 полетіти в умовний Лондон.
Якщо буде LOT\TK\МАУ з Вінниці - у половині випадків оберу їх, особливо якщо ціна буде не суттєво більша
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення LWIEV »

1) Херсон важливий як інтермодальний транзитний пункт Півдня України - від Мелітополя і Маріуполя до Криму, Миколаєва і Кривого Рогу. Несповідимі шляхи відрядних, підприємців, відвідувачів друзів, родин і т д.
2) Херсон важливий як сезонний відпочивальний регіон: Скадовськ, Красне, Лазурне, Асканія, Дніпровські дачі (цього року тільки пройшла перша хвиля сезонного винайму дач на берегах Дніпра, який там тече рукавами і затоками)
3) Херсон генерує крихітний потік як діловий і адміністративний центр (+ Миколаїв), місце проведення нішових ділових чи міжнародних подій (я, наприклад, цього року матиму дві, кожна по 40-50 пасажирів в два боки, половина - міжнародні квитки) - не тільки тому, що важливий сам Херсон, але й тому, що в Києві/Львові/Карпатах/Харкові/Одесі/Дніпрі вже були, хочеться деінде
4) Херсон генерує заробітчанський потік і міграційний потік (переважно Польща, але є й інші)
5) Старі радянські зв'язки (Москва і кол Союз, Тель-Авів, Стамбул, Софія і т д)
6) Цівочка турпотоку з Херсону на цивілізованіші моря
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення vito »

vito писав: 09 листопада 2019, 15:53
augene писав: 08 листопада 2019, 20:49
uaix писав: 08 листопада 2019, 09:49 Последние пару дней местные СМИ активно пишут о том, что старт полетов под угрозой срыва, тк аэропорт не готов принимать рейсы от Ryanair. Возможно, есть у кого информация от более достоверных источников, действительно ли все так плохо, и начало полетов под вопросом, или это происки местных "журналистов"? :)
Завтра ожидается прилет ихний,проверят наверно будут.
http://nk-online.com.ua/chi-spromozhnij ... a-ryanair/

Чи спроможний аеропорт Херсон виконати умови лоукостера «Ryanair»

Уся Херсонщина готова зустрічати дружними аплодисментами відкриття ірландським лоукостером «Ryanair» нового регулярного рейсу Херсон-Краків. Адже з ним і Євросоюз стане ближчим.

Однак самих лише оплесків для нормального функціонування повітряної лінії недостатньо. Адже перевізник висунув жорсткі умови її підготовки, записані в договорі. Він передбачає встановлення в міжнародному аеропорту Херсон трьох додаткових стійок реєстрації пасажирів, каси для продажу квитків, облаштування зони для пріоритетних (привілейованих) пасажирів, закупівлю 60 нових пасажирських крісел для зали очікування. А ще — створення запасу з 40 тонн реагенту для обробки злітно-посадкової смуги у заметіль та ожеледь, 12 тонн спеціальної суміші проти ожеледиці для обробки корпусів літаків тощо. Потурбуватися про все це має сам аеропорт, а точніше – комунальне підприємство «Херсонські авіалінії», що його обслуговує. Та питання в грошах.

На підготовку інфраструктури для обслуговування пасажирів великих «Боїнгів» від ірландського лоукостера необхідно понад 5 мільйонів гривень. Проте цих грошей у КП «Херсонські авіалінії» немає, оскільки перевізники через нестачу літаків ще влітку відмінили багато рейсів. І очікувані доходи аеропорту від їх обслуговування впали на чверть, або якраз на ті п’ять мільйонів. Відповідно, допомоги аеропорт чекає від громади
...
Якщо ж фінансової допомоги так і не нададуть, то й рейсів не буде
https://newday.kherson.ua/ievropejskij- ... on-krakiv/
перевізник наполягає на придбанні спеціальної аеродромної пожежної машини (у тих двох, що є зараз, уже закінчується термін експлуатації). Та й огородження льотного поля треба привести у відповідність із вимогами ІКАО. Лише дві згадані статті витрат – це понад 49,7 мільйона гривень.
https://newday.kherson.ua/do-aeroportu- ... u-sistemu/
Обласна рада також асигнувала для КП «Херсонські авіалінії» з місцевої скарбнички ще близько шести мільйонів гривень для належної підготовки аеропорту до прийому рейсів лоукостера «Ryanair». На ці гроші мають придбати речовину для обробки злітно-посадкової смуги та фюзеляжів літаків проти обледеніння, несамохідний пасажирський трап, транспортер для швидкого розвантаження багажу, кондиціонер, крісла тощо. Але «відкритим» залишається питання про купівлю нової пожежної спецмашини та встановлення в аеропорту огорожі, яка відповідає стандартам безпеки ІКАО.
Що маємо:
"встановлення в міжнародному аеропорту Херсон:"

+ трьох додаткових стійок реєстрації пасажирів,
uaix писав: 14 листопада 2019, 15:32
Spirit писав: 14 листопада 2019, 15:29
uaix писав: 10 листопада 2019, 10:30 За последние 2 недели выделено около 3.5 млн грн на аэропорт (конкретно в эту пятницу через Прозорро купили 3 стойки регистрации пассажиров, которые требует Ryanair). Смысл их покупать, если знают, что все таки не заключат договор.
А можете дать ссылку? Сам не смог найти на Prozorro записи об этом.
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 8-000931-a
обладнання для реєстрації пасажирів - 3 комплекти. Ціна за одиницю: 158,365UAH без ПДВ
Дата укладення договору: 8.11.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 December 2019

+ каси для продажу квитків,
Tetris писав: 18 грудня 2019, 09:41
Spirit писав: 18 грудня 2019, 09:01
NightRider писав: 18 грудня 2019, 08:29 А що це за "Каса Ryanair" на фото ??
Наявність каси була серед вимог Раянів.
Не знаю, во всех ли, но в некоторых аэропортах они точно не берут деньги за допуслуги (регистрация в аэропорту, оплата багажа) сами, а выписывают на стойке инвойс и отправляют в кассу. Так было в Братиславе. Учитывая, что в Херсоне у них вообще никого нет, касса - единственное решение для них.
+ закупівлю 60 нових пасажирських крісел для зали очікування.
uaix писав: 02 грудня 2019, 22:22 Очередные позитивные тендеры :) :
1. Закупили 150 дополнительных кресел для зала ожидания (как и требовал Ryanair) - https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 7-004415-b Интересно будут пытаться расширить текущий зал ожидания(хотя куда там его расширять, и так там очень тесно было), или откроют зал ожидания на 2-м этаже например (вроде бы уже давно грозились)
Секційні крісла (секція 3 посадочних місця) для зали очікування - 50 шт. Ціна за одиницю: 1,730UAH без ПДВ
Дата укладення договору: 26.11.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 November 2019 — 31 December 2019

+ створення запасу з 40 тонн реагенту для обробки злітно-посадкової смуги у заметіль та ожеледь, 12 тонн спеціальної суміші проти ожеледиці для обробки корпусів літаків
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 0-000024-c
Реагент антиожеледний гранульований - 10 т. Ціна за одиницю: 32,820UAH with VAT
Дата укладення договору: 19.11.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 December 2019

https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 6-001888-c
Реагент антиожеледний гранульований - 10 т. Ціна за одиницю: 32,820UAH with VAT
Дата укладення договору: 16.01.20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 January 2020 — 31 December 2020

+ Бонус:
https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 2-002821-b
Послуги з оренди самохідного стрічкового навантажувача. Ціна за одиницю: 583,200UAH без ПДВ
Дата укладення договору: 12.12.19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 October 2020

? облаштування зони для пріоритетних (привілейованих) пасажирів,
uaix писав: 15 листопада 2019, 15:00 У кого возможно есть информация - устанавливается ли новая свето-сигнальная система у нас, или дальше тендера на Prozzoro не дошло? В договоре срок до 31 декабря 2019 года.
uaix писав: 02 грудня 2019, 22:22 Насколько понимаю - на финальной стадии новая светосигнальная система - сегодня заказали проектную документацию для нее - https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 2-001351-c
uaix писав: 25 листопада 2019, 21:30 Сегодня на Prozzoro появился тендер о проверке светосигнальной системы

https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 5-000772-c

Надеюсь, проверять будут новую систему, а не старую :)
uaix писав: 03 грудня 2019, 07:56 Это только мои догадки, но насколько я понимаю, путь системы таков:
1. https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-20 ... 2-001504-a - проектно-кошторисна документація
2. Утверждение и выделение с бюджета ~40 млн грн.
3. Активно начали шевелиться после внеочередной сессии обл.совета - скорей всего выделили с областного бюджета свою часть денег для системы (около 4-5 млн грн.)
4. Недели 2 назад был тендер "Експертиза технічного стану обладнання світлосигнальної системи" - насколько я понимаю, это первый шаг к сертификации новой системы
5. Вчера заказали рабочую документацию.
uaix писав: 18 грудня 2019, 16:40 Делать было нечего :grin: , провел небольшое расследование по поводу ВВІ-1

В отчете ДФРР за сентябрь месяц висит вот такая фотка огней:
http://dfrr.minregion.gov.ua/foto/projt ... WA0003.jpg

Из вчерашнего видео, пилотов Ryanair:
https://picua.org/images/2019/12/18/beb ... 4d98a9.png

Насколько вижу, огни стоят уже другие, если сравнивать с сентябрем месяцем. Не претендую на 100% правду :)
uaix писав: 25 грудня 2019, 14:40 Увы, со светосигнальной системой придется погодить :(

https://newday.kherson.ua/do-aeroportu- ... u-sistemu/
uaix писав: 03 грудня 2019, 07:56 Теоретически это все дело потом должно сертифицироваться в "Державна авіаційна служба України", после этого меняем статус с "точний захід на посадку з ВМІ" на статус "точний захід на посадку І категорії" по ICAO. И становимся 8-м аэропортом в Украине, с обновленной системой :)
Не 8-м, а 9-м:
Міжнародний аеропорт «Чернівці»:
9 вересня 2018 року було введено в експлуатацію світлосигнальне обладнання вогнів високої інтенсивності ССО ВВІ-1. Таким чином, на аеродромі Чернівці забезпечується точний захід на посадку за першою категорією посадки ICAO з обома курсами. Аеропорт став 8-м аеропортом в Україні, в якому забезпечується захід на посадку за категорією ІСАO.

згiдно з https://avia.gov.ua/aeroporti-2/sertifi ... erodromiv/
Сертифікація
Аеродроми України (27.11.2019)


ІІІа категорії (Decision height: 50ft (15m) - 100ft (30m), RVR > 700ft (200m)):
1 Київ (Бориспіль) (МК 356ºп (36R))

ІІ категорії (Decision height: 100-200ft (30-60m), RVR > 1200ft (350m)):
2 Львів
3 Харків

І категорії (Decision height: > 200ft (60m), RVR: > 1800ft (550m) or visibility > 800m (2600 ft)):
4 Дніпро
5 Київ (Жуляни)
6 Кривий Ріг
7 Одеса
8 Чернівці
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення vito »

LWIEV писав: 30 січня 2020, 15:23 1) Херсон важливий як інтермодальний транзитний пункт Півдня України - від Мелітополя і Маріуполя до Криму, Миколаєва і Кривого Рогу. Несповідимі шляхи відрядних, підприємців, відвідувачів друзів, родин і т д.
2) Херсон важливий як сезонний відпочивальний регіон: Скадовськ, Красне, Лазурне, Асканія, Дніпровські дачі (цього року тільки пройшла перша хвиля сезонного винайму дач на берегах Дніпра, який там тече рукавами і затоками)
3) Херсон генерує крихітний потік як діловий і адміністративний центр (+ Миколаїв), місце проведення нішових ділових чи міжнародних подій (я, наприклад, цього року матиму дві, кожна по 40-50 пасажирів в два боки, половина - міжнародні квитки) - не тільки тому, що важливий сам Херсон, але й тому, що в Києві/Львові/Карпатах/Харкові/Одесі/Дніпрі вже були, хочеться деінде
mmyykkoollaa писав: 07 жовтня 2019, 11:45
augene писав: 07 жовтня 2019, 11:31
mmyykkoollaa писав: 07 жовтня 2019, 04:46 Никогда не пользовался а/п Херсон, скажите плз - как лучше всего добраться до Николаева? Такси в Херсон, а оттуда транспорт в Николаев?
На такси или 101 автобусе до автовокзала,а там часто ходят автобусы до Николаева.
Спс!
Имхо, маршрутки из ап в Николаев, заточеные под отправление после прибытия каждого из 3х рейсов, могли бы окупиться
mmyykkoollaa писав: 09 жовтня 2019, 15:11
Sentry писав: 07 жовтня 2019, 11:58
mmyykkoollaa писав: 07 жовтня 2019, 11:45 Имхо, маршрутки из ап в Николаев, заточеные под отправление после прибытия каждого из 3х рейсов, могли бы окупиться
Только под ТК. А они 1 раз в день, и то не каждый. Кому такой бизнес нужен?
У МАУ всего 50 мест. Сколько из этих 50 поедут в Николаев и именно на маршрутке, а не на своем авто, такси и т.д.? Тут максимум минивен на 8 мест может окупиться.
я примерно про это и говорю. Маршрутка (на 10-15 чел) с отправлением через 30-60 минут после прибытия каждого из трех рейсов будет окупаться, по крайней мере, когда будет минимальная информация о ней в интернете.
http://nk-online.com.ua/u-hersoni-dlya- ... la%d1%97v/
Для зручностей пасажирів з херсонського аеропорту в Миколаїв запустять автобус

Голова Херсонської обласної державної адміністрації Юрій Гусєв доручив організувати автобус з херсонського аеропорту в Миколаїв.

Про це йдеться в розпорядженні голови Херсонської ОДА.

До 31 січня 2020 року опрацювати питання і внести пропозиції щодо організації автобусного маршруту з аеропорту до міста Миколаєва, – сказано в розпорядженні.

У документі зазначено, що міжнародний аеропорт «Херсон» задовольняє потреби в авіаційних перевезеннях громад міст, сіл і селищ області, а також частини населення Запорізької, Дніпропетровської, Миколаївської, Кіровоградської областей та тимчасово окупованої території АР Крим (всього понад 6 мільйонів жителів).
Аватар користувача
Spirit
Airbus A330
Повідомлень: 617
З нами з: 16 січня 2014, 23:42
Звідки: KHE
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Spirit »

Сьогодні ранковий PS46 затримується аж до 14.00 за даними флайтрадара. Намагаються розчистити смугу.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Sentry »

Да, ТК вообще отменили рейс. Там какой-то аномальный снегопад был или просто зима пришла неожиданно?
Аватар користувача
Spirit
Airbus A330
Повідомлень: 617
З нами з: 16 січня 2014, 23:42
Звідки: KHE
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Spirit »

Sentry писав: 06 лютого 2020, 10:31 Да, ТК вообще отменили рейс. Там какой-то аномальный снегопад был или просто зима пришла неожиданно?
Снігу випало ~см 20, але вітер дуже сильний вночі та вранці був. Зараз вітер трохи стих - не більше 10м/с. Зараз у місті знову пішов сніг. Подивимось чи полетить. Через те що UR-EMG незаплановано стоїть у Херсоні підозрюю що може попливти розклад.
Marichello
Airbus A318
Повідомлень: 37
З нами з: 06 червня 2018, 14:07
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Marichello »

а вот сегодняшний из Кракова райан улетел, интересно почему, погода была ясная и без осадков (
Аватар користувача
Spirit
Airbus A330
Повідомлень: 617
З нами з: 16 січня 2014, 23:42
Звідки: KHE
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Spirit »

Marichello писав: 08 лютого 2020, 19:56 а вот сегодняшний из Кракова райан улетел, интересно почему, погода была ясная и без осадков (
Схоже пізніше все таки перелетів у Херсон. Зворотній рейс ФР показує був виліт з Херсону із затримкою трохи більшк двох годин о 16.22
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Sentry »

Spirit писав: 08 лютого 2020, 22:27 Схоже пізніше все таки перелетів у Херсон. Зворотній рейс ФР показує був виліт з Херсону із затримкою трохи більшк двох годин о 16.22
На ФР видно, что борт сначала ушел в Одессу, потом перелетел в Херсон и улетел в Краков.
Аватар користувача
Spirit
Airbus A330
Повідомлень: 617
З нами з: 16 січня 2014, 23:42
Звідки: KHE
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Spirit »

Sentry писав: 08 лютого 2020, 22:31
Spirit писав: 08 лютого 2020, 22:27 Схоже пізніше все таки перелетів у Херсон. Зворотній рейс ФР показує був виліт з Херсону із затримкою трохи більшк двох годин о 16.22
На ФР видно, что борт сначала ушел в Одессу, потом перелетел в Херсон и улетел в Краков.
Дивно. Зараз переглянув у додатку - показує що спочатку зробив коло над Херсоном і полетів в Одесу. І все, на цьому кінець.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Sentry »

Spirit писав: 08 лютого 2020, 22:37 Дивно. Зараз переглянув у додатку - показує що спочатку зробив коло над Херсоном і полетів в Одесу. І все, на цьому кінець.
В веб видно, если смотреть историю по перелетам борта. Рейс видно, что ушел в Одессу и все, у него статус Diverted to ODS. Еще там у них путаница с порядком рейсов в истории борта слегка, может в этом проблема.
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення vito »

Sentry писав: 08 лютого 2020, 22:55
Spirit писав: 08 лютого 2020, 22:37 Дивно. Зараз переглянув у додатку - показує що спочатку зробив коло над Херсоном і полетів в Одесу. І все, на цьому кінець.
В веб видно, если смотреть историю по перелетам борта. Рейс видно, что ушел в Одессу и все, у него статус Diverted to ODS. Еще там у них путаница с порядком рейсов в истории борта слегка, может в этом проблема.
https://es.flightaware.com/live/flight/ ... /UKOO/UKOH

Ryanair 396
RYR396 / FR396
ODS
ODESA, UKRAINE
KHE
KHERSON, UKRAINE
took off from
Odesa Int'l - ODS
landed at
Husakivka - KHE
SAT 08-FEB-2020
15:08 EET
(3 minutes early)
SAT 08-FEB-2020
15:40 EET
(3 minutes early)

32m total travel time
Аватар користувача
Niko
Airbus A321
Повідомлень: 485
З нами з: 21 травня 2017, 12:47
Звідки: AKL
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення Niko »

https://www.flightradar24.com/data/airc ... e#23cc32f6

Вот вам и окрытое небо! Пока это только тренировка :)
Аватар користувача
augene
Airbus A318
Повідомлень: 34
З нами з: 07 серпня 2019, 16:36
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення augene »

В ексклюзивному інтерв’ю порталу «У відпустку» директор комунального підприємства Херсонської обласної ради «Херсонські авіалінії»

– Рейси яких авіакомпаній і за якими маршрутами зараз обслуговує аеропорт Херсона? З якими результатами закінчили минулий рік?

– У 2019 році пасажиропотік нашого аеропорту склав 154 тис. пасажирів. Це восьмий результат в Україні. Наша мапа маршрутів складається з щоденних рейсів МАУ до Києва і Turkish Airlines до Стамбула. Крім того, виконуються два рази на тиждень польоти Ryanair до польських Кракова і Катовіце. Також здійснюються чартерні рейси авіакомпанією SkyUp Airlines до Шарм-ель-Шейха.

Така мапа маршрутів на сьогодні. Але ми працюємо над її розширенням. У 2020 році Ryanair розпочне польоти до Відня, а МАУ відновить рейси до Бургаса.

– Авіакомпанії часто скаржаться на поганий попит на внутрішньоукраїнські маршрути. З яким завантаженням виконується рейс Херсон-Київ у МАУ?

– МАУ літає до Києва на невеликому літаку Embraer. Він повністю завантажується. Влітку ми здійснили експеримент – протягом одного місяця МАУ літала до нас три рази на день на Embraer. І хоча ціни на квитки були дуже високими, завантаження було відмінним.

Зараз за переліт в одну сторону треба заплатити приблизно 2,5 тис. гривень, а влітку – до 5-7 тис. гривень. Це свідчить про високий попит на польоти до Києва. Він не повністю задовольняється одним рейсом на день.

– Хто собі може дозволити купувати квитки за 2,5 тис. гривень?

– Коли ми декілька років тому домовлялися з МАУ про старт рейсів Херсон-Київ, то люди взагалі спочатку не хотіли літати. Нам треба було їх привчити до цього. Вони вважали за краще їздити потягами й автобусами.

Зараз користуються рейсами МАУ, як правило, бізнесмени і люди, які їздять у службових справах. Чому вони літають до Києва? Тому що погана дорога. Для того, щоб дістатися до Києва, треба проїхати 550 км поганою дорогою. Там провести переговори. А потім назад їхати цією ж дорогою. Тому люди вважають за краще летіти – за 1 годину і 15 хвилин ти вже в Києві.

Крім того, рейсами МАУ і Turkish Airlines літають пасажири з подальшими пересадками. Ми поєднали Херсон з великими транзитними аеропортами – в Борисполі та Стамбулі. Тому, в цілому, люди поступово привчилися літати від нас.

У рейсів МАУ з нашого аеропорту дуже зручний час для того, щоб скористатися міжнародними маршрутами авіакомпанії з Борисполя. З Херсона літак вирушає рано вранці, а прилітає з Києва, зібравши всіх охочих з іноземних рейсів, пізно вночі.

– Якщо існує незадоволений попит, то чи ведете ви перемовини з іншими авіакомпаніями про відкриття того ж рейсу Херсон-Київ?

– Якщо брати українських перевізників, то ми ведемо переговори про відкриття як внутрішньоукраїнських, так і міжнародних рейсів з МАУ, Windrose, SkyUp Airlines. Крім того, спілкуємося з цього питання з Jonika, «Буковиною», YanAir. Поки конкретних результатів немає. Щоб відкрити такі рейси, треба витратити на переговори, як мінімум, рік.

А перемовини це не лише якісь розмови, а й отримання дозволів в Державіаслужбі і обидвох аеропортах, запровадження системи реєстрації авіакомпанії, проведення на летовищі аудиту перевізником, вивчення наявності потенційного пасажиропотоку, а також підготовка всіх служб до рейсів.

Наприклад, польоти Ryanair стартували в кінці 2019 року, а самі перемовини почалися в 2017 році. З МАУ зустрілися щодо київського рейсу в 2016 році, а полетіли в 2017 році. На підготовку маршруту до Бургаса також витратили приблизно два роки.

– До яких інших українських міст також існує потенціал для відкриття рейсів?

– Мені здається, що найпопулярнішим маршрутом буде Херсон-Львів. Тому що взимку можна буде поїхати до Львова відпочити, а влітку – львів’яни зможуть прилетіти до нас на море і сонце. Мандрувати потягом 24 години довго й важко. Але все буде залежати від ціни. Якщо авіакомпанії запропонують доступні квитки, то у рейса є майбутнє.

Але, я думаю, що цьому маршруту може скласти конкуренцію рейс Херсон-Івано-Франківськ. Між Львовом та Івано-Франківськом невелика відстань. А чим гарний Івано-Франківськ? Взимку можна полетіти на відпочинок до Буковеля. Я думаю, що з імовірністю 60% який-небудь з цих рейсів був би популярним.

Що стосується сходу України, то це, звичайно ж, Харків. Я вважаю, що рейс Херсон-Харків теж був би затребуваним. Чому ні?

– Вже ведете переговори про відкриття рейсів за цими маршрутами чи це просто ваші розрахунки?

– Звичайно ж, ведемо. Крім того, ми ведемо перемовини щодо відкриття рейсів до іншого столичного аеропорту – «Київ» ім. І. Сікорського.

– Чи не розглядають аеропорт або місцева влада питання виділення будь-яких компенсацій авіакомпаніям за польоти до Херсона, щоб стимулювати відкриття нових рейсів?

– Це був би гарний спосіб для того, щоб стимулювати авіакомпанії виконувати польоти. У багатьох провінційних європейських містах, де існують аеропорти, виділяються дотації перевізникам. Нам, звичайно ж, варто рівнятися в цьому питанні в першу чергу на Польщу.

Як там побудована система в цьому питанні? Наприклад, візьмемо умовний аеропорт Любліна або Жешува, Гданська. Я дзвоню директору аеропорту Любліна і питаю чи цікаво йому запустити рейс Люблін-Херсон. Якщо йому цікаво, він зв’язується зі своєю місцевою владою, щоб запитати у них чи готові вони виділити дотації. Якщо погоджуються, то вони надають приблизно €150 тисяч на маркетингові послуги.

А що таке маркетингові послуги? Це гроші, які потім аеропорт віддає тій авіакомпанії, яка погодиться почати польоти за цим маршрутом. За ці кошти перевізник повинен буде на всіх своїх напрямках, квитках, семінарах і так далі пропагувати польоти до аеропорту Любліна. Це законна підтримка авіакомпанії для того, щоб вона популяризувала маршрут. На жаль, у нас до цього дуже-дуже далеко. Це питання навіть не розглядається в найближчій перспективі.

– А з якими авіакомпаніями ведете перемовини щодо відкриття міжнародних рейсів? Які напрямки можуть бути найбільш перспективними з точки зору пасажиропотоку?

– Я в авіації з 1974 року. Є негласне правило про те, щоб наперед не розповідати про нові рейси. Поки можу озвучити тільки про польоти до Бургаса і Відня. Але тільки тому що там відкритий продаж квитків. Поки не будуть отримані всі дозволи і не будуть відкриті продажі квитків я не буду озвучувати нові напрямки. А переговори проводимо з багатьма європейськими країнами і авіакомпаніями. Наприклад, якщо ви запитаєте чи ведемо ми перемовини з Wizz Air, я вам відповім, що ведемо.

Якщо ж визначати які напрямки можуть бути перспективними, то треба подивитися на особливості нашого реґіону в першу чергу. Також треба розуміти, що рейс буде успішним тільки тоді, коли буде пасажиропотік в обидві сторони. Не можна просто відкрити рейс до Любліна, щоб туди їздили наші трудові мігранти. Треба відразу шукати можливості для того, щоб поляки літали до нас.

– У контексті перспективності не можу не запитати чому Ryanair на початку своєї роботи з Херсоном відкрив звідси перші рейси до двох сусідніх польських аеропортів Кракова і Катовіце, а не, наприклад, до жодного іншого, більш віддаленого міста тієї ж Польщі?

– У Кракові знаходиться велика база Ryanair. Тому вони починають багато нових рейсів саме звідти. А в Катовіце знаходиться великий транзитний вузол. Ці рейси дуже успішні. Вони заповнюються практично повністю. І це не дивлячись на дуже серйозну конкуренцію з автобусними перевізниками, які продають квитки до Польщі за €25.

– Хто користується в основному цими рейсами? Туристи, трудові мігранти, жителі Криму?

– На превеликий жаль, користується в основному молодь-трудові мігранти. Видно, що вони летять не на відпочинок. Поки що вони й складають основний пасажиропотік у зворотний бік.

На жаль, молодь асимілюється в Європі. Тому наше завдання – заохотити їх повертатися назад. В Україні повинен зростати рівень життя, інакше молодь залишиться в Європі. Це дуже велика проблема для країни.

Але стоїть завдання також змусити поляків-туристів літати до нас. Нашою перевагою є ціна. Адже у нас відпочинок дешевший, ніж в таких курортних країнах як Болгарія, Туреччина та Єгипет. І це не згадуючи європейські курорти. Крім того, Польща – країна з холодним морем, а у нас воно тепле. Нехай і невеликий сезон. Також у нас багато овочів, фруктів, ягід. Можна оздоровитися, набратися сил. Є багато корисних оздоровчих джерел.

– Якщо вже заговорили про рейси до Польщі, хочу запитати чи є плани залучити до аеропорту найбільшу польську авіакомпанію LOT?

– Ми ведемо переговори з комерційним директором LOT. Торік ми не змогли відкрити рейс через те, що немає додаткових слотів, тобто дозволів на посадку-виліт, у варшавському аеропорту імені Фредеріка Шопена. Фізично не змогли знайти час для прильоту і відльоту. Це було пов’язано з тим, що летовище реконструювало одну з двох своїх смуг. Крім того, термінали аеропорту дуже завантажені.

Втім ці причини можна було б вирішити, якби не заборона на використання літаків Boeing 737 MAX. Польська авіакомпанія не може їх використовувати, як і інші перевізники в світі. Тому відчуває дефіцит повітряних суден для того, щоб відкривати нові рейси.

До речі, проблеми з Boeing 737 MAX заважають й іншим авіакомпаніям, з якими ми ведемо перемовини про старт польотів або розширення мапи маршрутів. Це і SkyUp Airlines, і МАУ, і Turkish Airlines, і Belavia.

Повертаючись до LOT, хочу зазначити, що ми відновимо переговори після того як перевізник зможе використовувати Boeing 737 MAX. Ми тримаємо одне одного в курсі. Але також ми ведемо перемовини про відкриття рейсу і з іншим варшавським аеропортом – Модлін.

– До яких ще країн можуть бути відкриті польоти з Херсона?

– Є ідея розпочати з МАУ регулярний рейс з Херсона до Даламана – найближчого аеропорту до Мармарису. Або з Pegasus Airlines – Київ-Херсон-Даламан. Ми будемо думати над тим, яким чином турецькій авіакомпанії допомогти з отриманням дозволу на виконання такого рейсу.

– Хочу запитати щодо Wizz Air. Ви вже трохи згадали про нього. Цей перевізник досить потужно зайшов до сусіднього аеропорту Запоріжжя. Чому він не відкрив рейси з Херсона? Чи авіакомпанія планує починати польоти і звідси?..

– Так, вони планують. Як я вже сказав, ми ведемо з ними переговори.

– …Чи, можливо, Wizz Air поділив з Ryanair аеропорти? Можна припустити, що Ryanair розвиває Херсон, а Wizz Air – Запоріжжя…

– Ні, вони дуже серйозно конкурують між собою. Якщо не помиляюся, ми почали перемовини з Wizz Air навіть раніше, ніж з Ryanair. Я думаю, що буде результат і з Wizz Air.

– Коли можна очікувати результат у вигляді старту рейсів?

– Коли очікувати результат я сказати не можу. Але можуть повідомити, що протягом лютого вони приїдуть до нас з аудитом. Потім вони повернуться додому і підготують звіт для свого керівництва. Wizz Air має за лютий-березень визначитися чи буде він розпочинати польоти з Херсона з початком літньої навігації, тобто з кінця березня, або все-таки з зимового сезону, тобто з кінця жовтня. Його дії прискорює Ryanair.

– Поговоримо ще про інший сусідній аеропорт – Миколаєва. Він теж намагається залучити до себе перевізників. Наскільки сильно відчуваєте конкуренцію з Миколаєвом?

– Ми не настільки багата країна, щоб на відстані 60 км розвивати два аеропорти. Адже це витрати на дві злітно-посадкові смуги, два термінали, два перони, два комплекти авіаційної спецтехніки, дві огорожі. Аеропорт – це дуже дороге задоволення. Може краще зробити автобан і сучасну автостанцію? Можна ж закупити хороші сучасні шатли, які курсуватимуть між містами. Та й аеропорт можна назвати, скажімо, Херсон-Миколаїв або Миколаїв-Херсон, або «Південний», або «Таврійський», або «Таврика».

– Чи прислухається хто-небудь до такої ініціативи з чиновників чи політиків, які уповноважені приймати подібні рішення? Чи підтримують вас?

– Як кажуть, стукайте і вам відчинять. Поки стукаємо.

– Міністерство інфраструктури пропонує передати ваш аеропорт в концесію. Але він знаходиться в комунальній власності, а не державній. Як держава може визначати чи передавати його в концесію?

– Це свідчення некомпетентності і відсутності розуміння питання. Абсолютно правильно питаєте.

– Тобто ви не підтримуєте концесію?

– Концесіонер матиме на меті отримання прибутку. А зробити це буде практично неможливо в нинішніх умовах, оскільки в аеропорт необхідно вкласти багатомільйонні інвестиції. Вони повертатимуться дуже довго.

Злітно-посадкова смуга нашого аеропорту побудовано ще 1979 року. Зараз вона не витримує великого навантаження літаків. На сьогодні у нас обслуговується 3-4 рейси на день. Це 160 тис. пасажирів на рік. Але, на жаль, ця смуга може витримати максимум 5-6 рейсів на день. Якщо будемо більше обслуговувати рейсів, то вона потім попливе. Двигуни сучасних літаків при зльоті пошкоджують нашу смугу. Це критично. Таким чином, треба проводити реконструкцію смуги. Це досить дороге задоволення. На реконструкцію необхідно до 2 млрд гривень.

Друге – це модернізація або закупівля нових навігаційної, посадкової і світлосигнальної систем. У нас зараз встановлено світлосигнальну систему без категорії ще часів СРСР. Але навколо аеропорту вода – Дніпро, море. Тому навесні й восени у нас багато туманів. В результаті ми стикаємося з суцільними відмінами рейсів. Тому аеропорту потрібна потужна світлосигнальна система з мерехтливими вогнями при підході на посадку. Її вартість складає орієнтовно 52 млн гривень.

Далі – нам необхідна навігаційна система, яка розпізнає наш аеропорт серед інших. На ці цілі нам потрібно приблизно 35 млн гривень. Також нам необхідна система посадки з іншого курсу. Нинішня у нас досить добра. Але її встановлено з розрахунку, що літак сідає з боку моря. В результаті при сильному вітрі з боку моря літаку може не вистачити смуги. На нову систему посадки нам треба ще 35 млн гривень.

Крім того, аеропорту необхідний новий термінал. Нині чинний може вмістити тільки 160-180 пасажирів. Тобто, ми не можемо одночасно обслуговувати два рейси. Це дуже критично. Тому нам треба побудувати хоча б другий поверх у старому терміналі. Зараз ми там почали реконструкцію.

Також нам необхідна нова огорожа периметру аеропорту. Це ще 45 млн гривень. Бо зараз у нас стоїть огорожа з колючого дроту. Вона була збудована ще 1979 року. Втім Державіаслужба і авіакомпанії вимагають від аеропорту сучасної огорожі периметру летовища з відповідними елементами безпеки. Наприклад, необхідно встановити сигналізацію на вібрацію, відеокамери тощо. Висота огорожі повинна бути 2,7 метра. За власні кошти ми вже розпочали відповідні роботи – на 1 кілометр нової огорожі витратили 2 млн гривень.

Тобто, в сукупності концесіонеру необхідно вкласти приблизно $90 млн. Завдяки чому можна повернути ці гроші? З тим розльотом, який зараз маємо, він зможе отримувати на рік тільки $1,5 млн доходу, який піде на зарплату, електроенергію, паливно-мастильні матеріали тощо. Тобто повернути ці $90 млн неможливо за нинішніх умов.

Тому наразі аеропорт Херсона в концесію може взяти тільки той, хто нічого не збирається вкладати. Він просто вичавить усі соки з нинішніх рейсів і залишить аеропорт. А потім скаже, що нічого не вийшло.

– Тоді яким чином можна модернізувати аеропорт?

– Наприклад, за допомогою держбюджету. Це можна зробити за кошти Державного фонду реґіонального розвитку або Державного агентства інфраструктурних проектів. Відповідно до нині чинної програми розвитку аеропортів до 2023 року, в аеропорт Херсона має бути вкладено понад 930 млн гривень державних коштів.

Крім того, обласна та міська влада повинні бути зацікавлені в розвитку летовища. Адже це сприятиме зростанню туристичного потоку. Але як тільки розпочнуться реальні розмови щодо концесії, місцева громада і пальцем не поворухне, щоб інвестувати в аеропорт.

Ми порахували, що відкриття трьох рейсів до Кракова, Катовіце і Відня принесе реґіону 300 млн гривень у вигляді витрат мандрівників на харчування, готелі, сувеніри, трансфери тощо. Тобто ці гроші осядуть тут. І це відбудеться не лише за допомогою німецьких, австрійських чи польських туристів. Адже навіть наші трудові мігранти, приїжджаючи з Європи, витрачають тут гроші на харчування, розваги, таксі. Крім того, ще буде отримано 1 млн гривень туристичного збору.

Але не можна сказати, що нам ніхто не допомагає. Обласна влада виділила аеропорту під розвиток рейсів Ryanair 6 млн гривень на весь 2020 рік. За ці кошти ми придбаємо деяке обладнання, наявність якого вимагає від нас цей перевізник.

Крім того, цього року Державний фонд реґіонального розвитку має профінансувати встановлення для нас світлосигнальної системи за 37 млн гривень. Також Украерорух інвестує 35 млн гривень в навігаційну систему аеропорту. Тобто ми шукаємо необхідне фінансування де тільки можна. Ми ведемо переговори з безліччю структур, яким вигідно з нами співпрацювати, в тому числі з ЄБРР і Світовим банком.

– Про що саме домовляєтеся з ЄБРР і Світовим банком?

– Ми ведемо з ними переговори про залучення на 2023-2033 роки кредиту на $90 млн. Але спочатку за два роки, тобто до 2023 року, ми повинні збільшити пасажиропотік аеропорту до 500 тис. мандрівників на рік. Це 10-12 рейсів на день. Для цього аеропорт склав програму, що необхідно зробити зі смугою, з терміналом, з огорожею, щоб і залучити пасажиропотік, і ефективно обслуговувати нові рейси.

А ось вже з 2023 року розпочнеться новий етап розвитку летовища, коли нам знадобиться кредит ЄБРР і Світового банку. У цей період ми плануємо вийти на пасажиропотік в 1 млн людей на рік. Цим фінансовим структурам цікаві тільки такі аеропорти, не менше. Але це буде зовсім інший етап розвитку летовища. Тоді нам буде необхідна нова смуга, новий термінал і базова авіакомпанія. Але це станеться тільки за три роки.

– Тобто все ж плануєте будівництво нової смуги? А яким чином аеропорт зможе до цього обслуговувати 10-12 рейсів на день за допомогою старої смуги, якщо, як ви раніше говорили, її максимум – це 5-6 рейсів на день?

– У 2022 року ми розпочнемо робити проект нової смуги, а будувати – в 2023 році. Але до введення її в експлуатацію ми проведемо поточну реконструкцію нині діючої злітно-посадкової смуги. Наразі її довжина 2500 метрів. Ми спочатку, без закриття польотів до аеропорту, проведемо реконструкцію 500 метрів смуги з однієї сторони, а потім 500 метрів з іншої. Після цього ми зупинимо польоти на летовищі приблизно на місяць, щоб реконструювати решту, тобто 1500 метрів. Плануємо це зробити наприкінці поточного – на початку наступного років. Це дозволить нам обслуговувати зростаючий пасажиропотік до 500 тис. туристів на рік.

– Яким чином плануєте залучити даний кредит?

– Згідно з нинішнім законодавством, міські громади можуть брати під свої гарантії подібні кредити. Наприклад, нещодавно місто Херсон під свої гарантії отримало кредит від ЄБРР на автобуси. До речі, подібне фінансування залучалося і під час реконструкції аеропорту в Запоріжжі.

У той же час обласні громади поки що не можуть кредитуватися під свої гарантії. Але, думаю, що Верховна Рада скоро прийме необхідний закон. Тобто ми розглядаємо різні варіанти. Хто хоче працювати, той знайде спосіб залучити фінансування.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Херсон аэропорт (IATA: KHE)

Повідомлення alex.s »

Чего бы для начала не попробовать отдать в концессию действующие аэропорты из которых нет регулярных рейсов? Вдруг кого-то заинтересуют... Вот Николаев, например.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей