Офтоп. Але мене реально дивує туристична недооціненність Чернівців.
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
а що тут дивного ?
1 - сполучення з Чернівцями погане, потягів у сусідній Франківськ в рази більше
2 - місцева влада та бізнес недостатньо популяризують місто
от і резльтат
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
З пешим погоджуюся, а щодо другого то б скащав, що влада працює в зворотньому напрямку і вбиває потенціал міста
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Як на мене, достойна географія, лише Румунії бракує.З метою промоціювання туристичних можливостей Чернівців на міжнародному рівні в березні 2019 року місто було представлено на Міжнародній туристичній виставці «ІТВ-2019» м.Берлін (Німеччина), прийнято участь у 26 Міжнародній виставці UITT’2019: «Україна – Подорожі та Туризм» в м.Києві, 25 Міжнародній туристичній виставці в м. Лодзь (Польща) та Міжнародному весняному ярмарку туристичних послуг «Відпочинок – 2019» в м. Мінську (Білорусь)
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Черновцы - красивый город. Но он для "культурных" туристов, это раз.
Во-вторых, в Черновцы есть смысл поехать на 1-1.5 дня, не более, а с транспортом (чтоб приехать пораньше утром и уехать поздно вечером) - не фонтан. Из Киева это можно сделать с помощью ночных поездов (имхо, оч удобная опция, хотя некоторых отпугивает), а вот из других городов практически никак. С другой стороны, инвестировать в транспорт только ради туристов может быть невыгодно, так как потенциально привлечь большое кол-во туристов врядли получится даже с хорошим транспортом.
В общем, причины отсутствия туристов в Черновцах (за исключением единичных индивидуальньых и групп) тоже вполне понятны
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Те, що представляють Чернівці це, звичайно, добре. Але питання чи достатньо якісно це робиться? Та й взагалі про що можна говорити, якщо місто не має нормального бренд-буку розробленого.Krakowite писав: ↑05 січня 2020, 18:24Як на мене, достойна географія, лише Румунії бракує.З метою промоціювання туристичних можливостей Чернівців на міжнародному рівні в березні 2019 року місто було представлено на Міжнародній туристичній виставці «ІТВ-2019» м.Берлін (Німеччина), прийнято участь у 26 Міжнародній виставці UITT’2019: «Україна – Подорожі та Туризм» в м.Києві, 25 Міжнародній туристичній виставці в м. Лодзь (Польща) та Міжнародному весняному ярмарку туристичних послуг «Відпочинок – 2019» в м. Мінську (Білорусь)
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Есть более серьезная и общая проблема. Из моего опыта общения с иностранцами, которые посещали Украину (от знакомых и студентов до случайных попутчиков в самолете), впечатления сильно поменялись за последние лет 10-15. Если в середине 00х большинство людей (особенно помоложе) уезжали с хорошим впечатлением, то сейчас наоборот: 4 из 5 не могут сказать, что им понравилось и что они хотели бы приехать еще (конечно, моя статистика не обязательно репрезентативна). Соотвественно, они врядли посоветуют Украину другим. Причем проблема не в негативных впечатлениях, а в отсутствии позитивных.
Имхо, у Украины за последние 5-15 лет пропало очнь много selling points для иностранных туристов. Например, упало соотношение качество/цена в €£$ (гривна дорожает + цены в гривне растут, качество почти не растет). Ну или многие вещи, которые украинцами часто рассматриваются как позитив - ограничение на продажу алкоголя, ограничение на употребление пива, меньше уличной торговли и уличной еды, исчезновение "кофейников на колесах" итд итп
Имхо, у Украины за последние 5-15 лет пропало очнь много selling points для иностранных туристов. Например, упало соотношение качество/цена в €£$ (гривна дорожает + цены в гривне растут, качество почти не растет). Ну или многие вещи, которые украинцами часто рассматриваются как позитив - ограничение на продажу алкоголя, ограничение на употребление пива, меньше уличной торговли и уличной еды, исчезновение "кофейников на колесах" итд итп
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Так, за деякими підрахунками Київ зараз дорожче для зарубіжного мандрівника з рюкзаком ніж Варшава чи Будапешт
https://www.priceoftravel.com/1979/euro ... x_for_2020
https://www.priceoftravel.com/1979/euro ... x_for_2020
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Чернівці мають кілька проблем, без яких місто не стане туристичним:
1) низька насиченість культурними подіями. крім Meridian Czernowitz я наразі на своїх радарах нічого не бачу. чернівецький університет на моїх радарах - це інстаграмні фоточки і адські скрєпи середньовічного керівництва закладу, ніяк не центр інтелектуального життя.
2) готельна і ресторанна інфраструктура. не може бути такого, щоб три великі весілля блокували весь потенціал 3-4 зіркових готелів (крім Буковини і Черемоша, які з кожним роком як вірші Тичини - гірші й гірші)
3) жахливе столучення всередині Чернівців. це стан вулиці Головної (5 км поганої бруківки), жахливий громадський транспорт, ненадійні таксі з поганим сервісом
4) "тупикове" залізничне сполучення. потрібні часті залізничні "човники" РА на Львів, Тернопіль і Кам'янець/Хмельницький, це зніме частину проблеми
5) авіакомпанії (МАУ, але й інші теж) маркетингово не розвивають Чернівці. це і питання комунікацій, і питання тарифів, і питання взаємодії з операторами суміжних ринків* в Чернівцях
Таке враження, що вся ця історія ще не має "власника" - того, кому це дуже треба, хто б інтегрував розрізнені інтереси. В Франківську таких центрів тяжіння вже кілька, у Львові теж кілька, в Чернівцях - нема.
*ринок - це не базар (с)
1) низька насиченість культурними подіями. крім Meridian Czernowitz я наразі на своїх радарах нічого не бачу. чернівецький університет на моїх радарах - це інстаграмні фоточки і адські скрєпи середньовічного керівництва закладу, ніяк не центр інтелектуального життя.
2) готельна і ресторанна інфраструктура. не може бути такого, щоб три великі весілля блокували весь потенціал 3-4 зіркових готелів (крім Буковини і Черемоша, які з кожним роком як вірші Тичини - гірші й гірші)
3) жахливе столучення всередині Чернівців. це стан вулиці Головної (5 км поганої бруківки), жахливий громадський транспорт, ненадійні таксі з поганим сервісом
4) "тупикове" залізничне сполучення. потрібні часті залізничні "човники" РА на Львів, Тернопіль і Кам'янець/Хмельницький, це зніме частину проблеми
5) авіакомпанії (МАУ, але й інші теж) маркетингово не розвивають Чернівці. це і питання комунікацій, і питання тарифів, і питання взаємодії з операторами суміжних ринків* в Чернівцях
Таке враження, що вся ця історія ще не має "власника" - того, кому це дуже треба, хто б інтегрував розрізнені інтереси. В Франківську таких центрів тяжіння вже кілька, у Львові теж кілька, в Чернівцях - нема.
*ринок - це не базар (с)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Сніданок в ресторані Бачевчьких у Львові вже по 180 грн (7 євро) з особи
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
2. Цікаво, якщо відкрити Ібіс в Чернівцях, то чи залучить це туристів. Ну і припускаю, що це буде найелітніший готель Чернівців. Ну і ще макдака не вистачає в Чернівцях.LWIEV писав: ↑06 січня 2020, 09:58 2) готельна і ресторанна інфраструктура. не може бути такого, щоб три великі весілля блокували весь потенціал 3-4 зіркових готелів (крім Буковини і Черемоша, які з кожним роком як вірші Тичини - гірші й гірші)
4) "тупикове" залізничне сполучення. потрібні часті залізничні "човники" РА на Львів, Тернопіль і Кам'янець/Хмельницький, це зніме частину проблеми
5) авіакомпанії (МАУ, але й інші теж) маркетингово не розвивають Чернівці. це і питання комунікацій, і питання тарифів, і питання взаємодії з операторами суміжних ринків* в Чернівцях
4. З Хмельницького досить зручний поїзд Київ-Чернівці. Якраз щоб зранку приїхати, ввечері поїхати.
5. Згадую, як колись літав літак L-410 з Хмельницького до Чернівців.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Армен Мартиросян, вже колишній кухар ресторану Бачевських переїхав до Варшави, де він очолив кухню в новому ресторані Столиця з більшою зарплатою і більшими перспективами
Доводиться збільшувати зарплату персоналу ресторану Бачевських, щоб втримати їх у Львові, відповідно і ціни в ресторані ростуть.
Доводиться збільшувати зарплату персоналу ресторану Бачевських, щоб втримати їх у Львові, відповідно і ціни в ресторані ростуть.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Знову офтоп. Ще й не знаю, як перенести це в іншу гілку.LWIEV писав: ↑06 січня 2020, 09:58 Чернівці мають кілька проблем, без яких місто не стане туристичним:
1) низька насиченість культурними подіями. крім Meridian Czernowitz я наразі на своїх радарах нічого не бачу. чернівецький університет на моїх радарах - це інстаграмні фоточки і адські скрєпи середньовічного керівництва закладу, ніяк не центр інтелектуального життя.
2) готельна і ресторанна інфраструктура. не може бути такого, щоб три великі весілля блокували весь потенціал 3-4 зіркових готелів (крім Буковини і Черемоша, які з кожним роком як вірші Тичини - гірші й гірші)
3) жахливе столучення всередині Чернівців. це стан вулиці Головної (5 км поганої бруківки), жахливий громадський транспорт, ненадійні таксі з поганим сервісом
4) "тупикове" залізничне сполучення. потрібні часті залізничні "човники" РА на Львів, Тернопіль і Кам'янець/Хмельницький, це зніме частину проблеми
5) авіакомпанії (МАУ, але й інші теж) маркетингово не розвивають Чернівці. це і питання комунікацій, і питання тарифів, і питання взаємодії з операторами суміжних ринків* в Чернівцях
Таке враження, що вся ця історія ще не має "власника" - того, кому це дуже треба, хто б інтегрував розрізнені інтереси. В Франківську таких центрів тяжіння вже кілька, у Львові теж кілька, в Чернівцях - нема.
*ринок - це не базар (с)
Чому у Львові окрім скромненького Ібіса та стрьомного Цитадель Інна немає міжнародних мережевих готелів? Місто ж доволі туристичне.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Просто створіть нову тему і ми продовжимо там спілкування
- nyakove
- Airbus A330
- Повідомлень: 671
- З нами з: 30 червня 2018, 05:23
- Звідки: KyivNotKiev
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Судячи з посту і коментів під ним, він офіціант, а не кухарKrakowite писав: ↑06 січня 2020, 13:27 Армен Мартиросян, вже колишній кухар ресторану Бачевських переїхав до Варшави, де він очолив кухню в новому ресторані Столиця з більшою зарплатою і більшими перспективами
Доводиться збільшувати зарплату персоналу ресторану Бачевських, щоб втримати їх у Львові, відповідно і ціни в ресторані ростуть.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 147 гостей