http://m.airporthaber.com/thy-haberleri ... arari.html
+ гуглтранслейт
Як на мене то самий час THY вийти до мікрохвона і попросити в держави доплату за те що збудували новий аеропорт з довшими руліжками, які треба їм тепер об'їжджати!AlexK писав: ↑27 грудня 2019, 18:08 Цікава стаття. Через переїзд у новий аеропорт у THY суттєво зросли operating cocsts, серед іншого—через збільшення taxi distances великою територією аеропорту.
https://simpleflying.com/turkish-airlin ... us-sabiha/
AlexK писав: ↑27 грудня 2019, 18:08 Цікава стаття. Через переїзд у новий аеропорт у THY суттєво зросли operating cocsts, серед іншого—через збільшення taxi distances великою територією аеропорту.
https://simpleflying.com/turkish-airlin ... us-sabiha/
Це тимчасово з трьох причин:
Я читаю їхні річні та квартальні звіти і перестав іронізувати над ними, коли побачив як геть новий (!) менеджмент, який, як футбольну команду Пахтакор в СРСР, зібрали за три секунди звідки могли на турецькому ринку, почав працювати. Під час спроби перевороту старий менеджмент недостатньо лояльно себе проявив і його звільнили з вовчими білетами. СFO виїхав на Захід і казав в інтерв'ю Блумбергу, що зачистка була такою тотальною і раптовою, що новий менеджмент у взаємодії з зовнішніми контрагентами підхоплював з їхніх слів, а не з інституційної пам'яті компанії. За короткий проміжок часу обвалився O&D трафік до/з Стамбула, міцні позиції у Туркішів залишились тільки на транзиті. І при цьому після $700 млн збитків вже наступного року компанія показує $900 млн прибутку.
Технократично професійним - так. Вони дуже швидко оптимізували мережу (в тому випадку - ще сильніше вкорінились на обслуговуванні з однією пересадкою третьорядних ринків, де не було конкуренції), змінили логіку конкуренції ємностями (тоді на Київ та інші ключові європейські ринки стали постійно давати широкофюзеляжники, що прибило спроможність інших на лінії заробляти з паритетними цінами), підвищили операційну ефективність.
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 38 гостей