Скоростные поезда в Украине

Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Rel »

mischko писав: 23 грудня 2019, 20:28
Rel писав: 23 грудня 2019, 19:56 Частники. Умеют считать деньги. Видать, сильно сэкономили купив такие поезда, а не местные, скоростные и т.д.
У нас бы это приобрело ещё более жуткую форму, о которой я тут выражал предположение.
За аналогією із Мерседес-Спринтер - були б переобладнані під пасажирські вантажні вагони? Ну там сидінь наварили і обов'язково багажне відділення в кінці вагону.
Не подсказывайте им! )
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення LWIEV »

Розраховуючи вартість кожного додаткового км середньої швидкості між крупними містами, в Україні ще купа можливостей при максималці 160 км/г. Далі починається будівництво іншої інфраструктури і собівартість перевезень йде через верх.
ATk
A380
Повідомлень: 1959
З нами з: 16 листопада 2010, 18:51
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення ATk »

LWIEV писав: 24 грудня 2019, 15:43 Розраховуючи вартість кожного додаткового км середньої швидкості між крупними містами, в Україні ще купа можливостей при максималці 160 км/г. Далі починається будівництво іншої інфраструктури і собівартість перевезень йде через верх.
Це не зовсім так. Довести до приблизно 200 можна існуючі магістралі. Але для цього з них треба прибрати вантажний рух. І це є проблемою.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення makor »

до 200 можно довести отдельные участки, ну может еще Киев-Миргород. В остальных местах кривые и стрелки не дадут.
dimentiy
Airbus A321
Повідомлень: 435
З нами з: 16 січня 2013, 09:38
Звідки: KBP/IEV
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення dimentiy »

Стрелки на проход без отклонения — не проблема при соответствующем обслуживании. А вот кривые — да. Однако отдельные участки — тоже выход.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення LWIEV »

ATk писав: 28 грудня 2019, 08:01
LWIEV писав: 24 грудня 2019, 15:43 Розраховуючи вартість кожного додаткового км середньої швидкості між крупними містами, в Україні ще купа можливостей при максималці 160 км/г. Далі починається будівництво іншої інфраструктури і собівартість перевезень йде через верх.
Це не зовсім так. Довести до приблизно 200 можна існуючі магістралі. Але для цього з них треба прибрати вантажний рух. І це є проблемою.
Вантажний рух треба буде кудись прибрати. Для цього "кудись" потрібні будуть багатомільярдні інвестиції.
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Rel »

Раз старые пути ограничены в развитии, устали и заняты "грузовиками" выходом могло бы быть строительство [китайцами] выделенной пассажирской узкоколейки продолжающей европейскую, как во Львове, только по новым кратчайшим маршрутам, соответствующим современным запросам, как Харьков-Киев-Львов-Краков, Киев-Луцк-Варшава, Киев-Одесса-Бухарест и ветки по стране в областные центры. Тогда можно было бы сразу без #флайшейминга кататься в Европу, а ещё как белые люди по самой стране )
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення artml »

Rel писав: 07 січня 2020, 03:28 Раз старые пути ограничены в развитии, устали и заняты "грузовиками" выходом могло бы быть строительство [китайцами] выделенной пассажирской узкоколейки продолжающей европейскую, как во Львове, только по новым кратчайшим маршрутам, соответствующим современным запросам, как Харьков-Киев-Львов-Краков, Киев-Луцк-Варшава, Киев-Одесса-Бухарест и ветки по стране в областные центры. Тогда можно было бы сразу без #флайшейминга кататься в Европу, а ещё как белые люди по самой стране )
Хто заплатить за цей банкет? Кілометр швидкісної залізниці коштує 20–30 млн доларів щонайменше. Від Харкова до Львова близько 1000 кілометрів, тобто 20–30 мільярдів доларів треба десь знайти лише на рейки лише цієї гілки. Плюс треба буде закупити рухомий склад та сплачувати його щорічне обслуговування.

Для контексту: річний оборот Укрзалізниці — близько 3 мільярдів доларів. Вся доходна частина бюджету країни — 40 мільярдів доларів на рік. У нас тупо нема грошей на подібні проекти, а екологічна шкода від їх реалізації значно перевищить будь-які додаткові викиди від літаків з Харкова до Львова чи Кракова.
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Rel »

Эта цена (25-39) для Германии, Штатов или типа того. У нас работа рельсоукладчика и вообще работа будет стоить раз в 10 дешевле. Руда, рельсы, щебень, заводы пока в наличии в избытке. Тоннели не нужны, правда нужен мост. Откуда такие суммы?
По вашей ссылке написано, что в Китае даже строительнство их высокоскоростных путей обходится в 17-21 млн, при этом у них бывает, что большая часть пути идёт по тоннелям и эстакадам, чтобы соответствовать скорости 350, а у нас плоская страна и 200 хватило бы. Кроме того, в Китае до половины бюджета уходит на зарплаты, у нас это будет меньше, т.к. зарплаты меньше, чем в Китае.
artml писав: 07 січня 2020, 03:39Хто заплатить за цей банкет?
Понятно, что ещё сами поезда нужны и всё такое. Я не политик, не экономист. Не знаю, вот откуда взяли деньги на строительство существующих путей, мостов, тоннелей, заводов, дорог, вузов и т.д.? Оттуда же, наверное. Ведь когда этого всего не было можно было так же рассуждать - нет денег, нечего и мечтать, продолжаем вспахивать землю, не останавливаемся.
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення artml »

Рейки для швидкісного руху потрібні геть инші ніж ті що вміють катати наші заводи. Те саме стосується і навичок укладальників цих рейок. У нас немає потрібних технологій, тож їх доведеться імпортувати.

Чи ви гадаєте що для нас будуть робити спеціальні знижки?
Rel писав: 07 січня 2020, 03:49Я не политик, не экономист. Не знаю, вот откуда взяли деньги на строительство существующих путей, мостов, тоннелей, заводов, дорог, вузов и т.д.? Оттуда же, наверное. Ведь когда этого всего не было можно было так же рассуждать - нет денег, нечего и мечтать, продолжаем вспахивать землю, не останавливаемся.
Ці гроші взяли з кишень наших з вами бабусь та дідусів. Радянська країна вкидала шалені гроші в інфраструктуру виключно за рахунок якості життя свого народу. А на початку свого існування — так взагалі за рахунок життя та майна, які відбирали в людей неймовірними темпами. І грабіжницької експлуатації природних ресурсів, що в принципі те саме.

Не впевнений що подібні методи будуть користуватися популярністю в сучасній демократичній країні.
fisik
Airbus A318
Повідомлень: 55
З нами з: 13 січня 2017, 15:20
Звідки: KIX
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення fisik »

artml писав: 07 січня 2020, 03:39
Rel писав: 07 січня 2020, 03:28 Раз старые пути ограничены в развитии, устали и заняты "грузовиками" выходом могло бы быть строительство [китайцами] выделенной пассажирской узкоколейки продолжающей европейскую, как во Львове, только по новым кратчайшим маршрутам, соответствующим современным запросам, как Харьков-Киев-Львов-Краков, Киев-Луцк-Варшава, Киев-Одесса-Бухарест и ветки по стране в областные центры. Тогда можно было бы сразу без #флайшейминга кататься в Европу, а ещё как белые люди по самой стране )
Хто заплатить за цей банкет? Кілометр швидкісної залізниці коштує 20–30 млн доларів щонайменше. Від Харкова до Львова близько 1000 кілометрів, тобто 20–30 мільярдів доларів треба десь знайти лише на рейки лише цієї гілки. Плюс треба буде закупити рухомий склад та сплачувати його щорічне обслуговування.

Для контексту: річний оборот Укрзалізниці — близько 3 мільярдів доларів. Вся доходна частина бюджету країни — 40 мільярдів доларів на рік. У нас тупо нема грошей на подібні проекти, а екологічна шкода від їх реалізації значно перевищить будь-які додаткові викиди від літаків з Харкова до Львова чи Кракова.
Зрозуміло що це надзвичайно дорого і грошей на це не скоро вистачить. Проте можна і, як на мене, треба починати будівництво швидкісної залізниці з тих дільниць де є реальна потреба. Найяскравішим прикладом є Франківськ. Ще на початку незалежності пропонувалося відновити пряме сполучення Франківськ-Тернопіль/Хмельницький, бо шлях із Франківська до Києва через Львів то є маразм. І якщо в країні є інфраструктурні амбіції то це треба робити. От там і можна збудувати експериментальну швидкісну дільницю, використовувати на ній існуючи Хюндаї на повну потужність.
Це, звичайно теж не дешево, але вирішить цілу низку питань, суттєво покращить становище великої частина країни: Франик, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця отримають швидкісне сполучення з Києвом, вокзал Львова та під'їзди до нього будуть суттєво розвантажені (не раз вже доводилося читати нарікання на перезавантаження Львівського вокзалу) та і технології такого будівництва можна відпрацювати.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Krakowite »

Реалізація проєкту з електрифікації напрямку Долинська — Миколаїв — Колосівка забезпечить суттєвий економічний ефект для країни, — Євген Кравцов
За обмежених ресурсів УЗ зосереджена на розвитку інфраструктури для вантажних перевезень, щоб наростити м'язи чи підтримати штани, кому як більше подобається
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення alex.s »

Через Украину 6 веток гиперлупа по плану. Давайте наберемся терпения!
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення alex.s »

fisik писав: 07 січня 2020, 06:43
artml писав: 07 січня 2020, 03:39
Rel писав: 07 січня 2020, 03:28 Раз старые пути ограничены в развитии, устали и заняты "грузовиками" выходом могло бы быть строительство [китайцами] выделенной пассажирской узкоколейки продолжающей европейскую, как во Львове, только по новым кратчайшим маршрутам, соответствующим современным запросам, как Харьков-Киев-Львов-Краков, Киев-Луцк-Варшава, Киев-Одесса-Бухарест и ветки по стране в областные центры. Тогда можно было бы сразу без #флайшейминга кататься в Европу, а ещё как белые люди по самой стране )
Хто заплатить за цей банкет? Кілометр швидкісної залізниці коштує 20–30 млн доларів щонайменше. Від Харкова до Львова близько 1000 кілометрів, тобто 20–30 мільярдів доларів треба десь знайти лише на рейки лише цієї гілки. Плюс треба буде закупити рухомий склад та сплачувати його щорічне обслуговування.

Для контексту: річний оборот Укрзалізниці — близько 3 мільярдів доларів. Вся доходна частина бюджету країни — 40 мільярдів доларів на рік. У нас тупо нема грошей на подібні проекти, а екологічна шкода від їх реалізації значно перевищить будь-які додаткові викиди від літаків з Харкова до Львова чи Кракова.
Зрозуміло що це надзвичайно дорого і грошей на це не скоро вистачить. Проте можна і, як на мене, треба починати будівництво швидкісної залізниці з тих дільниць де є реальна потреба. Найяскравішим прикладом є Франківськ. Ще на початку незалежності пропонувалося відновити пряме сполучення Франківськ-Тернопіль/Хмельницький, бо шлях із Франківська до Києва через Львів то є маразм. І якщо в країні є інфраструктурні амбіції то це треба робити. От там і можна збудувати експериментальну швидкісну дільницю, використовувати на ній існуючи Хюндаї на повну потужність.
Це, звичайно теж не дешево, але вирішить цілу низку питань, суттєво покращить становище великої частина країни: Франик, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця отримають швидкісне сполучення з Києвом, вокзал Львова та під'їзди до нього будуть суттєво розвантажені (не раз вже доводилося читати нарікання на перезавантаження Львівського вокзалу) та і технології такого будівництва можна відпрацювати.
ИС из Киева в Тернополь идет 6 часов через Винница и Хмель. Если будет на Франковск -- это + час минимум. Итого 7 часов.
Что мешает львовский ИС пустить до Франковска? Это точно быстрее будет и вложения минимум.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Vitaliy »

alex.s писав: 07 січня 2020, 09:23
fisik писав: 07 січня 2020, 06:43
artml писав: 07 січня 2020, 03:39

Хто заплатить за цей банкет? Кілометр швидкісної залізниці коштує 20–30 млн доларів щонайменше. Від Харкова до Львова близько 1000 кілометрів, тобто 20–30 мільярдів доларів треба десь знайти лише на рейки лише цієї гілки. Плюс треба буде закупити рухомий склад та сплачувати його щорічне обслуговування.

Для контексту: річний оборот Укрзалізниці — близько 3 мільярдів доларів. Вся доходна частина бюджету країни — 40 мільярдів доларів на рік. У нас тупо нема грошей на подібні проекти, а екологічна шкода від їх реалізації значно перевищить будь-які додаткові викиди від літаків з Харкова до Львова чи Кракова.
Зрозуміло що це надзвичайно дорого і грошей на це не скоро вистачить. Проте можна і, як на мене, треба починати будівництво швидкісної залізниці з тих дільниць де є реальна потреба. Найяскравішим прикладом є Франківськ. Ще на початку незалежності пропонувалося відновити пряме сполучення Франківськ-Тернопіль/Хмельницький, бо шлях із Франківська до Києва через Львів то є маразм. І якщо в країні є інфраструктурні амбіції то це треба робити. От там і можна збудувати експериментальну швидкісну дільницю, використовувати на ній існуючи Хюндаї на повну потужність.
Це, звичайно теж не дешево, але вирішить цілу низку питань, суттєво покращить становище великої частина країни: Франик, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця отримають швидкісне сполучення з Києвом, вокзал Львова та під'їзди до нього будуть суттєво розвантажені (не раз вже доводилося читати нарікання на перезавантаження Львівського вокзалу) та і технології такого будівництва можна відпрацювати.
ИС из Киева в Тернополь идет 6 часов через Винница и Хмель. Если будет на Франковск -- это + час минимум. Итого 7 часов.
Что мешает львовский ИС пустить до Франковска? Это точно быстрее будет и вложения минимум.
ймовірно тому що попит у Перемишль більший.
чи є великий попит Львів - Франківськ з ціною біля 300 грн ? ймовірно що ні, бачу багато купейних квитків по 150 грн
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення alex.s »

Vitaliy писав: 07 січня 2020, 09:52
alex.s писав: 07 січня 2020, 09:23
fisik писав: 07 січня 2020, 06:43
Зрозуміло що це надзвичайно дорого і грошей на це не скоро вистачить. Проте можна і, як на мене, треба починати будівництво швидкісної залізниці з тих дільниць де є реальна потреба. Найяскравішим прикладом є Франківськ. Ще на початку незалежності пропонувалося відновити пряме сполучення Франківськ-Тернопіль/Хмельницький, бо шлях із Франківська до Києва через Львів то є маразм. І якщо в країні є інфраструктурні амбіції то це треба робити. От там і можна збудувати експериментальну швидкісну дільницю, використовувати на ній існуючи Хюндаї на повну потужність.
Це, звичайно теж не дешево, але вирішить цілу низку питань, суттєво покращить становище великої частина країни: Франик, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця отримають швидкісне сполучення з Києвом, вокзал Львова та під'їзди до нього будуть суттєво розвантажені (не раз вже доводилося читати нарікання на перезавантаження Львівського вокзалу) та і технології такого будівництва можна відпрацювати.
ИС из Киева в Тернополь идет 6 часов через Винница и Хмель. Если будет на Франковск -- это + час минимум. Итого 7 часов.
Что мешает львовский ИС пустить до Франковска? Это точно быстрее будет и вложения минимум.
ймовірно тому що попит у Перемишль більший.
чи є великий попит Львів - Франківськ з ціною біля 300 грн ? ймовірно що ні, бачу багато купейних квитків по 150 грн
Поэтому, давайте сделаем новую ветку Тернополь- Франковск и будем из Киева еще дольше туда ехать.
Наверное, есть смысл еще 1 ИС днем пустить через Львов на Франковск. Не всем утренний и вечерний подходит, да и загружены они уже прилично.
Inguri

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Inguri »

А чим поступилася Кенія, якій китайці збудували лінію Найробі - Момбаса?
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення makor »

Inguri писав: 07 січня 2020, 10:06 А чим поступилася Кенія, якій китайці збудували лінію Найробі - Момбаса?
500 км. 5 часов в пути. Даже Хюндай быстрее.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Krakowite »

https://www.dw.com/en/kenya-struggles-t ... a-50887431

Кредит на 40 млрд грн, немало.

Решту 100 млрд кредиту китайці поки що не дають
Inguri

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Inguri »

makor писав: 07 січня 2020, 10:13
Inguri писав: 07 січня 2020, 10:06 А чим поступилася Кенія, якій китайці збудували лінію Найробі - Момбаса?
500 км. 5 часов в пути. Даже Хюндай быстрее.
Не набагато, в межах нюансів, і не усюди Хюндай швидше. КрРіг - Київ 400 км, а їде 5г45хв, бо є нюанси.

Але ж питання не про це.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей