Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Министерство инфраструктуры Украины не планирует передавать аэропорт «Львов» им. Данила Галицкого в концессию муниципалитету. Об этом в интервью DATA.UA рассказал глава МИУ Владислав Криклий.
«Я себе с трудом представляю концессию города. Город предлагал бесплатно передать. А зачем государству нормально развивающийся аэропорт передавать бесплатно городу? Аэропорт и так обеспечивает немалое количество туристов, которые приезжают во Львов, оставляют там деньги, и благодаря этому развивается экономика Львова и региона», - говорит он.
По словам министра, также в концессию планируют передать аэропорты Херсона, Запорожья и Черновцов
«Мы изучаем возможность концессии. У нас 4 аэропорта: Херсон, Запорожье, Черновцы и Львов, когда у нас будет при предТЭО (предварительное технико-экономического обоснования), мы будем понимать, что делать дальше», - говорит он.
https://data.ua/news/top-tema/49176-miu ... iyu-gorodu
«Я себе с трудом представляю концессию города. Город предлагал бесплатно передать. А зачем государству нормально развивающийся аэропорт передавать бесплатно городу? Аэропорт и так обеспечивает немалое количество туристов, которые приезжают во Львов, оставляют там деньги, и благодаря этому развивается экономика Львова и региона», - говорит он.
По словам министра, также в концессию планируют передать аэропорты Херсона, Запорожья и Черновцов
«Мы изучаем возможность концессии. У нас 4 аэропорта: Херсон, Запорожье, Черновцы и Львов, когда у нас будет при предТЭО (предварительное технико-экономического обоснования), мы будем понимать, что делать дальше», - говорит он.
https://data.ua/news/top-tema/49176-miu ... iyu-gorodu
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Вони вже самі паляться - навіщо віддавати "нормально развивающийся аэропорт"? Питання риторичне.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Може міністру необхідно пояснити різницю між поняттями «концесія» та «рейдерство»?!
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
https://zaxid.net/zvidki_priyizhdzhali_ ... 5uXmBnCbC8
З
З
2.5 млн х 30% = 750 тисяч. Кожен прилетів і полетів - 1.5 млн. пасажиропотоку в'їзний туризм? Щось забагато, ні?агалом у 2019 році Львів відвідало близько 2,5 млн туристів, що дещо більше ніж у 2018-му (2,2 млн).
...
Більшість туристів приїжджали до Львова на потягах (45%), менше на літаках (30,8%) і мало хто обирав для поїздки автомобіль (11,8%) чи автобус (11,6%).
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Напевно усіх хто влетів у Львів не по українському паспорту порахували за туриста. Make sense?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
А якщо чесно з валовими підрахунками є і методологічна проблема, і сутнісна: Львів саме тому і привабливий, що дає можливість сумістити роботу з відпочинком.
Значення скорше має кількість відвідувачів. Вона має рости повільно, до 10% в рік, найбільш динамічний сегмент має бути зараз в авіа - все більш-менш так і є. Ну, і обсяги грошей, які ці гості залишають. Цей показник мав би рости суттєво швидше, ніж росте, великою мірою через те, що брак конкуренції не створює відчуття нагальної необхідності в більшості операторів і ті не інвестують. Готельна маржа, наприклад, дозволяє місцевим готельєрам крутити носом відносно пропозицій мережевих операторів. А нема Редісона - нема бізнес-заходів, яким потрібен сервіс Редісона, і т д. А політичні виклики і рівень корупції ускладнюють "холодний захід" інвестора зі сторони.
Хоча, на загал, ситуація добра.
Значення скорше має кількість відвідувачів. Вона має рости повільно, до 10% в рік, найбільш динамічний сегмент має бути зараз в авіа - все більш-менш так і є. Ну, і обсяги грошей, які ці гості залишають. Цей показник мав би рости суттєво швидше, ніж росте, великою мірою через те, що брак конкуренції не створює відчуття нагальної необхідності в більшості операторів і ті не інвестують. Готельна маржа, наприклад, дозволяє місцевим готельєрам крутити носом відносно пропозицій мережевих операторів. А нема Редісона - нема бізнес-заходів, яким потрібен сервіс Редісона, і т д. А політичні виклики і рівень корупції ускладнюють "холодний захід" інвестора зі сторони.
Хоча, на загал, ситуація добра.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Я припускаю що бізнес трафік тут рахують як ділових туристів. Це окей. Мене дивує що понад 60% трафіку - це в'їзні туристи, адже немаленьку частку трафіку мають складати чартери і заробітчанські лоукости.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Я думаю у вашій формулі підрахунку іноземних туристів не треба було множити кількість на x2.
Ось як минулого 2018 року оцінювали кількість зарубіжних туристів, які прибули з-за кордону.
Всього зарубіжних туристів 2.2 млн * 0.57 = 1.254 млн.
https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism ... acaut.html
Ось як минулого 2018 року оцінювали кількість зарубіжних туристів, які прибули з-за кордону.
Всього зарубіжних туристів 2.2 млн * 0.57 = 1.254 млн.
1.254 * 0.489 = за оцінкою відділу по туризму Львівської міської ради 610 000 зарубіжних туристів прибуло до Львова літаком у 2018 роціУже традиційно, українці надають перевагу добиратись потягом (63,1%), а іноземці – літаком (48,9%).
https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism ... acaut.html
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Тобто вони прилетіли і залишилися? Чи пішли додому пішки?Krakowite писав: ↑27 грудня 2019, 10:19 Я думаю у вашій формулі підрахунку іноземних туристів не треба було множити кількість на x2.
Ось як минулого 2018 року оцінювали кількість зарубіжних туристів, які прибули з-за кордону.
Всього зарубіжних туристів 2.2 млн * 0.57 = 1.254 млн.
1.254 * 0.489 = за оцінкою відділу по туризму Львівської міської ради 610 000 зарубіжних туристів прибуло до Львова літаком у 2018 роціУже традиційно, українці надають перевагу добиратись потягом (63,1%), а іноземці – літаком (48,9%).
https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism ... acaut.html
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
В той час як Львівський аеропорт рахує кількість пасажирів, то відділ по туризму Львівської міської ради рахує мандрівників.
1 мандрівник може виконувати 2 подорожі як пасажир.
1 мандрівник може виконувати 2 подорожі як пасажир.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Саме тому я і множу на два. 750 тисяч мандрівників = 1.5 млн. пасажирів, хіба не так? І от мені ця цифра виглядає занадто великою, враховуючи що загальний пасажиропотік аеропорта - 2.2 млн і моє уявлення про розподіл паспотоку по категоріях ажніяк не перебачає 68% на в'їзний туризм. Хоча б тому що за розкладом чартери мали б давати не менше 15%, заробітчани не менше 20% (а швидше навіть 30-35%) і ще мав би бути якийсь потік виїзних туристів і бізнесу (не повірю в щось менше за 20%).
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Теоретично можна прилітати до Львова літаком Ryanair / Wizz Air і дальше продовжувати мандрівку Україною потягом або вибирати наземний вид транспорту для повернення додому.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Я впевнений що кількість таких пасажирів на рівні статистичної похибки.
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
LOT скасував всі сполучення з регіонів Польщі до Львова (Бидґощ, Познань, Ольштин)
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 86 гостей