Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Про новое «правило 5 часов» я писал еще летом... Пока вопрос у мен не решился. Вылет перенесли на 4 часа раньше и мы на него не успеваем
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Они напирают вот на это:mmyykkoollaa писав: ↑04 грудня 2019, 17:29Shummi_1925 писав: ↑04 грудня 2019, 13:22у МАУ то в правилах теперь написано 5 часов. А на старые хрен найдешь.
уже второй раз вижу здесь на форуме про "5 часов". Но в правилах МАУ нет ни слова про эти " 5 часов".
Параграф 20.2 "Примусове повернення коштів за квиток "
"Примусове повернення коштів за квиток авіакомпанії або перебронювання (переоформлення) цього квитка без застосування штрафних санкцій здійснюється у таких випадках:
скасування, перенесення, затримки рейсу, на який у пасажира було заброньовано місце та оформлений квиток;"
https://www.flyuia.com/ua/ua/informatio ... iage-rules
ЗАДЕРЖКА РЕЙСА
Возврат полной стоимости неиспользованного билета (его неиспользованной части) в случае Вашего отказа от продолжения полета, если рейс задерживается более 5 часов. Для этого Вам необходимо обратиться по месту приобретения Вашего билета.
https://www.flyuia.com/ua/ru/informatio ... ger-rights
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Cкічко та Тищенко з об’єктивних причин опустили професійний рівень транспортного комітету у ВР до дружніх посиденьок за столом у ресторані Велюр.LWIEV писав: ↑04 грудня 2019, 14:20 Чудесна розшифровка. Просто чудесна.
https://biz.liga.net/all/transport/arti ... -tak-voyna
Якщо вам потрібні зміни до державного бюджету, то вам звертатися за адресою 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, Кабінет Міністрів України
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ок. Про, як каже український фольклор, романтичні стосунки жаби і гадюки.
https://biz.liga.net/all/transport/arti ... -tak-voyna
Маємо розшифровку, яка, за твердженням публікації не є дослівно точною, тому можемо брати до уваги лише дискурс, але не конкретні формулювання.
1. МАУ vs депутати. Розмова глухого з німим. Кожен говорить про своє і не хоче виходити за межі своїх установок і точок зору.
Майберг на своєму слайді приводить більшість слушних позицій. Але не визнає, що авіакомпанія грає в гру з нульовою сумою з усіма: клієнтами, державою, регуляторами, аеропортами, ринком. МАУ бачить ціль у своїй фінансовій вигоді і не бачить інших можливих вимірів своєї місії. Утверджуюсь в висновку, що це не той капітал, який буде зі шкіри лізти, щоб краще домогти своїм партнерам зробити зовніші світи ближчими. Коли Майберг говорить, що український ринок не росте, то хто йому доктор? Для 1 класу Інтерсіті і СВ УЗ росте, а йому не росте. Для продажів автомобілів і нерухомості росте, а йому не росте. Для мобільності українських громадян через кордон росте, а йому не росте. Може проблема не в (не)зростанні українського ринку, а в неспроможності МАУ переконати активних споживачів, що МАУ їм потрафить?
Депутати бачать тільки один вимір правильності: ціна квитка. Це продовження популістської естафети, яка притягнула сюди за хвіст Візз і Раян настільки, що аж мейджори посипались. Поясню: заради тупикових сполучень українські споживачі втратили сполученість з хабами. Крім того, Україна перетворюється на країну імені Стар Альянсу (але таке депутати не говорили, це їм заскладно). З питань і реплік зрозуміло, що з матчастиною тяжко. Розмова з Майбергом плитка, нецікава. Важливо не так те, про що говорили, як те, про що не говорили: візію структури ринку (1+, 2+, повна лібералізація, іноземний локальний гравець?), про те як виглядатиме ринок після МАУ, і, найважливіше, про потребу в авіасполученнях для бізнесу і суспільства. Розмови по оподаткуванню мали дитячий рівень складності і такий самий - аргументованості.
Нє, ну, ми і раніше мали дивних людей в Раді, але, здається, не в такій кількості і не в такому доброму стані здоров'я.
2. Рябікін. Твердо тримається своєї лінії. Нема кому йому поставити складніші питання.
Питання, які ставити директору а/п Борисполя виглядали так, ніби про користування літаками депутатам розповідали гості з 90-х. Якісь фантастичні ціни на готель в Борисполі (навіщо? 300-400 грн ціна доїзду на таксі з будь-якого готелю в місті!) при тому, що він потрібен в першу чергу авіакомпаніям. Якась дивна фіксація на крадіжках з багажу, хоча проблема вирішилася ще перед Євро 2012 і аеропорт профілактує ситуацію, тримаючи контроль на високому рівні. Залізти в кишеню по дьюті-фрі - так само, ніби там намазано.
Складніші питання з власністю землі (через що неможливо дотягнути експрес до терміналу F) і мультимодальністю загалом, бардака з доступом таксі на нижньому рівні і ідіотських бетонних розділових блоків як на Близькому Сході, таксистської мафії і налаштування мережі Інтернет аеропорту, яка вибірково блокує сервіси таксі (ага, українці ж не відчувають, вони ж на своєму мобільному трафіку), невідлагодженої роботи аеропорту з прикордонниками, неспроможність створити елементарну систему управління чергами і сегрегувати потоки українців та іноземців і т д - ніхто навіть не торкався.
Підсумовуючи - це дуже пост-радянський дискурс. При якому поїздка за кордон - це привілей. При якому будь-яке нововведення оцінюється за критеріями бідних споживачів. При якому надавач послуг не має гідності перед бєспрєдєльним клієнтом, а потім сервіс провайдер мститься назад. При якому нема майбутнього, є тільки видовжене сьогодні.
Сумно. Неприємно. Провінційно.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Знімаю капелюха.
Не перестаю дивуватися рівню учасників форуму.
Не перестаю дивуватися рівню учасників форуму.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
1) Вау! Честно говоря, очень хочется посмотреть хотя бы на один ответ от клиентской службы МАУ, в котором "существенное изменение расписания" рассматривается как "задержка рейса". Потому что даже по стандартам "украинского деловодства" это крутоAlександр писав: ↑04 грудня 2019, 20:06 Они напирают вот на это:
ЗАДЕРЖКА РЕЙСА
Возврат полной стоимости неиспользованного билета (его неиспользованной части) в случае Вашего отказа от продолжения полета, если рейс задерживается более 5 часов. Для этого Вам необходимо обратиться по месту приобретения Вашего билета.
https://www.flyuia.com/ua/ru/informatio ... ger-rights
2) Вот эти "права пассажиров" - удивительная вещь. Во-1х, они не упоминаются в "Договорі", там упоминаются только
https://www.flyuia.com/uk/ua/informatio ... -agreement
https://www.flyuia.com/uk/ua/informatio ... iage-rules
(в которых про эти 5 часов ничего нет)
Выходит, эти "права пассажиров" не являются частью контракта? Я не юрист, но, имхо, эта фишка насчет 5 часов - пустышка.
3) Если изменение расписания квалифицируется как задержка, то они должны предоставлять компенсацию и обслуживать пассажира, как сказано в параграфе 17.4 их правил
Но это теория, а практика сводится к тому, что за 100-200 евро в суд практически никто не пойдет ))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я с ними уже четвертый месяц веду дискуссию по этому поводу. Даже Дыхне писал. Результата - нольmmyykkoollaa писав: ↑05 грудня 2019, 02:50
1) Вау! Честно говоря, очень хочется посмотреть хотя бы на один ответ от клиентской службы МАУ, в котором "существенное изменение расписания" рассматривается как "задержка рейса". Потому что даже по стандартам "украинского деловодства" это круто
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Скільки коштує програш чарджбеку для фізособи?
20 баксів?
20 баксів?
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 647
- З нами з: 25 липня 2015, 14:46
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Мне в начале ноября в Ереван для группы в 6 человек вылет перенесли на день раньше. Себе такой же руки не дошли сделать в тот день! Позвонил дня через два, говорю поменяйте. Ответ нет, нивкакую.
Я ругался, думал опять на нерадивого оператора попал. Но Девушка наконец-то мне сказала, что это новая "Указивка".
Теперь вот жду, время есть вылет в июне. То ли сдать билет и купить на Скай Ап(пока существенно дешевле) и лететь раздельно, то ли сдавать и покупать на день Раньше МАУ(маловероятно из принципа)
Но тут хоть сдать можно, а в Будапешт в середине июня, пока только выбросить)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я не думаю, что лично он)))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Там есть менеджер, который той страницей заведует.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10178
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Приложение МАУ перестало сообщать о необходимости печати посадочного талона (там, где такая необходимость есть). Посадочный генерируется как обычно, никаких уведомлений нет. КЦ о проблеме уведомлен, но пока лучше проверять все самостоятельно.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Классный сервисный сбор. Я впечатлен. Вот она, стратегия безубыточности, в действииСогласно правилам тарифа Вашего билета 566XXXXXXXXX изменение даты вылета возможно с оплатой штрафа 75 USD + сервисного сбора 40 USD + возможной разницы в тарифах.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А раньше сколько тот сервисный сбор был? Вроде, 30 долларов?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну, за выписку наградного вроде 10 долларов брали. А вот за изменение не помню. Но 1000 грн сервисного сбора на билете - это грабеж
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
И еще один перл КЦ:
Информируем Вас о том, что, по правилам нашей авиакомпании, при изменении времени вылета и прибытия рейса изменения производятся по правилам тарифа, если стыковочное не теряется.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей