Скоростные поезда в Украине

Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення alex.s »

Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Labiann »

alex.s писав: 28 листопада 2019, 20:14 Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
Аватар користувача
aviarivne
Airbus A321
Повідомлень: 458
З нами з: 18 липня 2016, 11:18
Звідки: RWN
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення aviarivne »

як дізнатись в інтерсіті C+764 Л чи місце передом їде чи задом? чи вони вагони тасують то ніяк....
Вкладення
місце-в-потягу.jpg
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

Labiann писав: 28 листопада 2019, 20:31 сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
О, тунель під аеропортом, десь я це вже чув :bayan:
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення makor »

Labiann писав: 28 листопада 2019, 20:31

сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
Зачем тоннель поперек если можно вдоль и прямо под терминал?)))
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення LWIEV »

Heiki писав: 28 листопада 2019, 15:05
Зображення
Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто, але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше. Тим більше, що відживлення старого терміналу все одно означає потребу створення якогось зручного способу переходу між терміналами. А новий термінал для трафіку понад 5 млн пасажирів в рік було б логічно робити, оббудовуючи старий або на місці старого, тобто в бік колії.

Якщо тягнути колію в бік терміналу, то треба буде вирішувати проблеми електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання, розвертати рухомий склад (всі потяги з локомотивною тягою відпадають, а це більшість пасажирських потягів на лінії), зрештою, у вартість робіт.

Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше. Перевага у Львові буде в тому, що зупинятимуться не тільки потяги локального сполучення. Це магістральна гілка, якою їдуть всі потяги між Львовом (Києвом) та Закарпаттям, Трускавцем, Моршином, а - судячи зі слів Кравцова - УЗ розуміє (ги-ги) як провести туди вузькоколійну гілку з Перемишля, яка проходить зовсім поруч. З дуже невеликими вкладеннями легко можна собі уявити появу станції Скнилів-Аеропорт зі зміною руху або без неї з новими сполученнями на Франківськ, Чернівці, відправну точку на Скнилові для руху в бік Здолбунова/Рівного, Луцька, Тернополя/Хмельницького. Тоді Скнилів-Аеропорт, Підзамче і Сихів для якихось маршрутів буде кінцевою точкою, для якихось - стартовою, а головний вокзал - транзитною для всіх. Це, подібно до Бориспільського експреса, може бути ембріоном українського S-бану. Сполучення Сихів-Персенківка-Кульпарківська-Скнилів/Аеропорт-Вокзал-Підзамче може не існувати у вигляді одного конкретного човника, але може мати тактовий чи майже тактовий розклад, враховуючи інші, в т ч транзитні потяги, де, зрештою, можна буде запроваджувати подібну до Женеви систему об'єднаного міжміського і внутрішньоміського транзиту.

Одним словом, повільно, але чути слова у потрібному напрямку.
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення popTAB »

Розслабтесь, всі ці ідеї експресів явно вкидаються щоб обгрунтувати потребу концесії. От держава не має коштів такі нью-васюки будувати, а концесіонер зразу з тим допоможе. І вперед до дерибану ..., ой, концесії
ObiWanKenoby
Airbus A320
Повідомлень: 305
З нами з: 24 липня 2016, 21:10
Звідки: LCA
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення ObiWanKenoby »

aviarivne писав: 29 листопада 2019, 10:50 як дізнатись в інтерсіті C+764 Л чи місце передом їде чи задом? чи вони вагони тасують то ніяк....
Никак, к сожалению. Только по отзывам людей, которые уже пользовались
vito
Airbus A340
Повідомлень: 980
З нами з: 08 січня 2013, 17:50
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення vito »

alex.s писав: 28 листопада 2019, 20:14 Вито, речь про контактную сеть в торцевой полосе безопасности. Там вообще ничего не должно быть. Иначе выкатка будет сопровождаться большим феерверком
А, Вы в этом смысле...
Да: там от торца до действующей ж.д. линии 450м,
а до "колеи жёлтым" - 120м.
mischko писав: 29 листопада 2019, 11:27
Labiann писав: 28 листопада 2019, 20:31 сильно надо будет бабло распилить, выкопают тунель...
О, тунель під аеропортом, десь я це вже чув :bayan:
LWIEV писав: 29 листопада 2019, 11:57 Станція залізниці під аеропортом було б дуже круто
а/п, где ж.д.ст. подземные (или в "бетонной коробке" под терминалом): LHR, STN , AMS, BRU, WAW, CLE, HEL, CPH, OSL, CGN, ZRH, PEK, DEN, HND, JFK, HKG, MIA, GVA, VIE, AGP, PMO, ARN, DUS, ...
LWIEV писав: 29 листопада 2019, 11:57 Якщо тягнути колію в бік терміналу, то треба буде вирішувати проблеми електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання
vito писав: 28 листопада 2019, 19:32
Якось же вирішили цi проблеми (електрифікації та наводки на аеронавігаційне обладнання) в а/п:
* YVR(Конт.рельс 750 V DC), DFW (750 V DC), ATL(Конт.рельс 750 V DC), CPH (Конт.рельс 750 V DC), NCL (1500 V DC), SOF(Конт.рельс 825V DC)...
* LGW(Конт.рельс 750 V DC), KRK(3000 V DC), FCO (3 kV DC), BCN(3000 V DC), MXP(3 kV DC), TRN(4000 V DC), STL (860V DC), SFO(Конт.рельс 1000 V DC), PHL (600 V DC), SEA (1500 V DC), ...
* ATH(25 kV AC, 50 Hz), DEN (AC), BNE (AC),...
* CDG, LYS, SXB, MLH, FRA, LEJ, MUC, IEV (колія проходить прямо повз злітні смуги)
P.S.
є думка що Украерорух "заборонив" електрифікацію просто "про всяк випадок" через те, що їм було ліньки думати й оцінювати - будуть наводки чи ні від потягів. Скоріш за все переміщення та екранування навіганційного обладнання обійдеться дешевше ніж електрифікація постійним струмом. Просто це гроші різних юросіб і вони не сильно хочуть співпрацювати. Можливо, в майбутньому вдастся зробити злагоджений проект за гроші мінінфраструктури що включатиме електрифікацю + перенесення/екранування обладнання.
Жуляни вповні собі нормально функціонують неподалік від найзавантаженішої в Україні колії на Київ-пас. 25kV/45Hz на поверхні не заважає жвавому CDG та іншим французьким аеропортам. Про масовість залізниць 15kV/17Hz біля злітних смуг в Німеччині теж, думаю, сумнівів не виникає. Проблема електрифікації залізниці - не унікальна і при бажанні вирішується.
LWIEV писав: 29 листопада 2019, 11:57
Heiki писав: 28 листопада 2019, 15:05 Зображення
але, припускаю, що поставити систему накритих від дощу/снігу травелаторів до ст. Скнилів і реконструювати станцію буде в рази дешевше.

Думаю, що для Львова оптимальний варіант аеропорта Шопена у Варшаві: автостанція прямо перед терміналом, до залізниці треба йти трохи довше.
vito писав: 07 грудня 2018, 16:41
в мире примеры рельсового сообщения с а/п, где ж.д. станция/платформа, находящаяся на расстоянии от терминала со связкой автобус/шаттл/AirRailLink/травелатор "терминал - станция/платформа": SXF, DUS, BHX, MAN, LTN, DTM, LPL, TLL, OTP, CIA, TSF, BFS, BGY, CRL, ORD, EDI, EMA, GLA, FMM, PSA, LAX, EWR, DFW, BOS, BUD, GLA, MRS, ORY, SJC, BUR, ...
Востаннє редагувалось 29 листопада 2019, 18:06 користувачем vito, всього редагувалось 2 разів.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

vito, я не про реальні, а про віртуальні тунелі під ЗПС. Почекаю, поки прийде syxiv_dan :nose:
Аватар користувача
Rel
A380
Повідомлень: 2913
З нами з: 19 липня 2014, 03:05

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Rel »

Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3468
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Labiann »

Rel писав: 03 грудня 2019, 16:48 Пока мы тут надеемся, что у нас возьмут в узкоколейную лигу в ближайшие 20 лет построив 60км участок и добавят один трёхвагонный поезд макс скоростью 140 к/мч на участок 20 км, где-то даже в китайском зажопинске:
В течение трех дней в Китае сдали в эксплуатацию пять высокоскоростных ж/д линий.
29 декабря были запущены две линии, 1 декабря - еще три. Всего 1677 км.
Все упомянутые линии рассчитаны на скорость движения 350 км/ч, но на начальном этапе эксплуатации максимальная скорость ограничена 300 км/ч.
с датами какая-то явно проблема, хоть смотрите что копируете...
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
По карті можна більше міст знайти:

Зображення

Зараз не проблема знайти дешеві квитки на літак, проблема комфортно дістатися з Сум, Чернівців, Кривого Рогу в міста, звідки літають лоукости. Сподіваюся, на цьому вони не зупиняться і відкриватимуть все більше маршрутів на сучасних зручних автобусах. "Еталони" на міжміських маршрутах мають зникнути.
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Franek »

Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

Franek писав: 04 грудня 2019, 22:21 Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.
Franek
Airbus A330
Повідомлень: 630
З нами з: 15 червня 2016, 17:02
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Franek »

mischko писав: 04 грудня 2019, 22:25
Franek писав: 04 грудня 2019, 22:21 Я теж дуже потішився, що Флікс нарешті запустив рейси в глибину України. Але виявляється, що продаж квитків між точками в межах України ЗАКРИТО. Тобто купити квиток не можна зі Львова ні до Тернополя, ні до Вінниці, ні до Одеси. Тому поподорожувати нормально в межах України все ще можна лише з LEO зі Львова до Стрия, Мукачева і Ужгорода.
По дибільному зроблено. Ну або з Одеси брати квиток до Кракова і виходити раніше.
Там ше й частота вівторок-п’ятниця-субота)
Таке нікому не потрібно, щоб підлаштовуватися під фліксбаси, і при цьому брати квиток до Кракова. І я так розумію, що водії будуть перевіряти наявність біометричного паспорта(візи) разом з квитком. А в інтернетах 100500 перепечаток однієї і тієї ж новини, але жоден журналізд не спромігся розібратися в суті справи. Стабільність.
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Krakowite »

mischko писав: 04 грудня 2019, 12:55 Flixbus відкриває перший брендований маршрут на своїх зелених автобусах Україною: Одеса - Пльзень (через Тернопіль, Львів, Краків, Прагу)
У Flixbus немає своїх автобусів (FlixBus does not own any buses and does not employ drivers; its services run in cooperation with regional bus companies) - він як Uber (Blablacar) на ринку автомобільних перевезень за визначеним маршрутом або AirBnb на ринку оренди житла.

Безпосередньо цей рейс N3277
PILZNO - Praga - Brno - Ołomuniec - Kraków - Lwów - Tarnopol - Chmielnicki - Winnica - Umań - ODESSA буде виконувати Regabus https://regabus.in.ua/raspisanie_avtobusov_regabus
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення mischko »

Я мав на увазі, що це буде перший забрендований автобус з відповідним сервісом.
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Olek »

Хорошо, тогда что случалось с Polskibus? Кто выкупил его и почему он стал Flixbus?
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Скоростные поезда в Украине

Повідомлення Krakowite »

Franek, звідки така ненависть до журналістів, працю яких ти не оплачуєш?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей