Эмиграция из Украины

Обсуждение вопросов, напрямую не связанных с авиацией
v_volf
A380
Сообщения: 1119
Зарегистрирован: 02 июн 2012, 11:09
Откуда: HRK / YVR
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 81 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение v_volf »

mischko писал(а):
03 дек 2019, 17:23
Парадокс, до речі, але та ж Канада і США в плані залізниці - печалька. Старі потяги, які пам'ятають ще Трюдо старшого чи там якогось Ніксона по старій колії з потрісканими шпалами сумно тягнуться зі швидкістю потяга УЗ. Ще й здається дизельний тепловоз. Я вже не пам'ятаю - їздив Торонто - Ніагарський Водоспад на американському потязі, який їде далі в Нью-Йорк. Платформа, з якої він відправлявся нагадувала пост-апокаліптичні декорації з фільму якогось Спілберга чи там Кубрика. Чеки в вагоні-буфеті вручну виписуються (я був у відрядженні просто).

Славнозвісний Калтрейн, який їде із Сан-Франциско вздовж всіх оцих технологічних оаз Кремнієвої Долини, де люди заробляють сотні тисяч доларів на рік і стають міліонерами - це звичайна приміська електричка, яку тягне дизель з черепашачою швидкістю. Від поїздів УЗ її відрізняють лише двоповерхові вагони.

Це на узбережжях, в центрі країни все ще печальніше.

Але чомусь всі хочуть туди переїхати, а не в КНР.
США та Канада у багатьох сенсах доволі сильно відстають від тієї ж Європи (я мовчу про Азію): коммунікації, інфраструктура, технології. Коли у 2013 я переїхав до Канади і отримав свою зарплатню у вигляді чеку, який треба було нести в банк, а потім ще побачив співробітника офісу, який надсилав факс, - враження було, як у фільмі про машину часу. Наступного року, на Гавайах, я не міг повірити, що з кредитної картки у магазині робили паперовий імпринт. Але зміни є, і зараз, наприклад, у Канаді важко знайти банкомат, у якому готівку треба вкладати у паперовий конверт. Залізниця електрифікована тільки у МетроМонреалі (приміське сполучення). В Онтаріо планують електрифікувати приміські поїзди, а на Західному узбережжі є розмова про швидкісну лінію Портленд-Сіетл-Ванкувер.
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 15:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 411 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение nik-dem »

Мені здається, що з оглядом на розміри країни та поширеність і масштаби авіясполучень, нема сенсу скаржитися на відсталість залізниць в Америці.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1997
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 1065 раз
Поблагодарили: 838 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение manjeroke »

Насчёт ЖД согласен, но когда я захожу в дом стоимостью 2млн долларов и вижу там такие же выключатели и такую же сантехнику как в apartment building я хоть убей не понимаю как это работает. При этом все это не менялось лет 40 по ощущениям
v_volf
A380
Сообщения: 1119
Зарегистрирован: 02 июн 2012, 11:09
Откуда: HRK / YVR
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 81 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение v_volf »

nik-dem писал(а):
04 дек 2019, 00:53
Мені здається, що з оглядом на розміри країни та поширеність і масштаби авіясполучень, нема сенсу скаржитися на відсталість залізниць в Америці.
Має. До автомобільної революції мережа залізниць у США була доволі гарною. Потім авто-лоббі призвело до будівництва мережі фрі-вейїв та занепаду залізниці. Зараз маємо те, що маємо: міста, у яких без авто неможливо персуватися, жахливі рейтинги смертності на дорогах, викиди, стрес. Треба вимагати від урядів кращої інфри. Як у Нідерландах.
За это сообщение автора v_volf поблагодарили (всего 4):
artmlmischkoInguriVitaliy
Рейтинг: 14.29%
Аватара пользователя
artml
Airbus A340
Сообщения: 907
Зарегистрирован: 04 ноя 2015, 15:07
Откуда: LAX / HRK
Благодарил (а): 554 раза
Поблагодарили: 261 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение artml »

nik-dem писал(а):
04 дек 2019, 00:53
Мені здається, що з оглядом на розміри країни та поширеність і масштаби авіясполучень, нема сенсу скаржитися на відсталість залізниць в Америці.
Є такий сенс, бо залізниця дуже згодилася б для «кластерних» сполучень між відносно близько розташованими містами — на відстанях де авіа чи автомобіль майже не виграє в часі проте помітно програє в комфорті. Таких кластерів у Штатах багато, але реально сполучений залізницею лише Acela corridor на північному сході.

Найближчий мені приклад: з ЛА просто фізично неможливо дістатися залізницею в Сан-Франциско, Лас-Вегас чи то пак Фінікс. Хоча відстань якраз sweet spot для залізниці — в межах 500–600 км, які нормальний сучасний потяг має долати за 2–3 години. І жодного тобі трафіка чи улюбленої TSA.
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1997
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 1065 раз
Поблагодарили: 838 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение manjeroke »

artml писал(а):
04 дек 2019, 01:54
nik-dem писал(а):
04 дек 2019, 00:53
Мені здається, що з оглядом на розміри країни та поширеність і масштаби авіясполучень, нема сенсу скаржитися на відсталість залізниць в Америці.
Є такий сенс, бо залізниця дуже згодилася б для «кластерних» сполучень між відносно близько розташованими містами — на відстанях де авіа чи автомобіль майже не виграє в часі проте помітно програє в комфорті. Таких кластерів у Штатах багато, але реально сполучений залізницею лише Acela corridor на північному сході.

Найближчий мені приклад: з ЛА просто фізично неможливо дістатися залізницею в Сан-Франциско, Лас-Вегас чи то пак Фінікс. Хоча відстань якраз sweet spot для залізниці — в межах 500–600 км, які нормальний сучасний потяг має долати за 2–3 години. І жодного тобі трафіка чи улюбленої TSA.
У меня друг ездил ЛА-Вегас на поезде. Amtrak даже продает билеты на ДС-ЛА за 500 долларов в сидячем)
Аватара пользователя
manjeroke
A380
Сообщения: 1997
Зарегистрирован: 20 июн 2017, 07:10
Откуда: IAD
Благодарил (а): 1065 раз
Поблагодарили: 838 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение manjeroke »

artml писал(а):
04 дек 2019, 01:54
nik-dem писал(а):
04 дек 2019, 00:53
Мені здається, що з оглядом на розміри країни та поширеність і масштаби авіясполучень, нема сенсу скаржитися на відсталість залізниць в Америці.
Є такий сенс, бо залізниця дуже згодилася б для «кластерних» сполучень між відносно близько розташованими містами — на відстанях де авіа чи автомобіль майже не виграє в часі проте помітно програє в комфорті. Таких кластерів у Штатах багато, але реально сполучений залізницею лише Acela corridor на північному сході.

Найближчий мені приклад: з ЛА просто фізично неможливо дістатися залізницею в Сан-Франциско, Лас-Вегас чи то пак Фінікс. Хоча відстань якраз sweet spot для залізниці — в межах 500–600 км, які нормальний сучасний потяг має долати за 2–3 години. І жодного тобі трафіка чи улюбленої TSA.
Другой момент, что почти везде куда ты приедешь все равно очень нужна машина. Общественный транспорт в большинстве городов практически отсутствует как цельная система для удобного перемещения без авто. Простите, но даже украинские маршрутки, несмотря на ущербность, лучше справляются с задачей.
Dr. K
Airbus A321
Сообщения: 459
Зарегистрирован: 03 июл 2012, 16:53
Откуда: HRK
Благодарил (а): 184 раза
Поблагодарили: 148 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение Dr. K »

v_volf писал(а):
04 дек 2019, 00:09
у Канаді важко знайти банкомат, у якому готівку треба вкладати у паперовий конверт
Що це за екзотичний звір?
v_volf
A380
Сообщения: 1119
Зарегистрирован: 02 июн 2012, 11:09
Откуда: HRK / YVR
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 81 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение v_volf »

Dr. K писал(а):
04 дек 2019, 12:37
v_volf писал(а):
04 дек 2019, 00:09
у Канаді важко знайти банкомат, у якому готівку треба вкладати у паперовий конверт
Що це за екзотичний звір?
На вигдяд то є звичайний банкомат, але поряд з ним є паперові конверти з дірками, у які треба вкладати готівку та чеки, а потім вже відправляти у рецептор банкомату. Тобто кошти рахують вручну вже у банку.
Dr. K
Airbus A321
Сообщения: 459
Зарегистрирован: 03 июл 2012, 16:53
Откуда: HRK
Благодарил (а): 184 раза
Поблагодарили: 148 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение Dr. K »

Тобто це як термінал Приватбанку тільки з часів коли ще навіть Приватбанка не було :))
dtm
Airbus A321
Сообщения: 454
Зарегистрирован: 04 фев 2019, 17:13
Благодарил (а): 133 раза
Поблагодарили: 199 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение dtm »

До уваги Емігрантів що емігруватимуть в Швецію .. До весни ще можна це зробити дешево... Щасливої дороги.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7616
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1103 раза
Поблагодарили: 2460 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение mischko »

dtm писал(а):
05 дек 2019, 17:19
До уваги Емігрантів що емігруватимуть в Швецію .. До весни ще можна це зробити дешево... Щасливої дороги.
Та ладно - з Копена ходять регулярно потяги в тім керунку
AZP
Airbus A319
Сообщения: 228
Зарегистрирован: 23 июл 2019, 13:27
Откуда: OZH
Благодарил (а): 411 раз
Поблагодарили: 51 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение AZP »

Ездил акционными автобусами в Польшу (под райановские самолёты оттуда).
Понятно, какая публика ими ездит. Не туристы. Но народ даже в Украину после трудовых будней не буянил. У многих речи "хозяин отпустил отдохнуть, увижу детей и через месяц обратно", "сделаю новую визу и обратно".
На автовокзале Варшава-Заходня час стояли - Господи. там просто муравейник украинцев. Везде всё на украинском, работа, связь, жильё, визы, бусики до Львова...год не был, концентрация этого добра постоянно только растёт.
А география рейсов на автобусах вы понимаете, любые райцентры. Куда там Райанам с Виззами, они в Борщёв, Северодонецк или Смелу не возят.
Причём, у каждого сейчас смартфон, но очередь в кассу "пани, дайте на ближайший до Франковска" адовая. Казалось бы - купи через Интернет, за несколько грошей распечатай и приходи на посадку. Но нет. Хз почему.
Аватара пользователя
converj
A380
Сообщения: 2324
Зарегистрирован: 05 ноя 2015, 14:14
Благодарил (а): 131 раз
Поблагодарили: 807 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение converj »

Ну это нормальный процесс, надо же еще вспомнить, где сами поляки )
Bagach
Airbus A330
Сообщения: 579
Зарегистрирован: 05 янв 2018, 15:11
Благодарил (а): 32 раза
Поблагодарили: 53 раза
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение Bagach »

AZP писал(а):
05 дек 2019, 21:37
Ездил акционными автобусами в Польшу (под райановские самолёты оттуда).
Понятно, какая публика ими ездит.
А лоукостами з України до Польщі яка публіка літає?
AZP писал(а):
05 дек 2019, 21:37
Причём, у каждого сейчас смартфон, но очередь в кассу "пани, дайте на ближайший до Франковска" адовая. Казалось бы - купи через Интернет, за несколько грошей распечатай и приходи на посадку. Но нет. Хз почему.
Вони й платіжним карткам не довіряють. Тіко налік.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 7616
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1103 раза
Поблагодарили: 2460 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение mischko »

AZP писал(а):
05 дек 2019, 21:37
Понятно, какая публика ими ездит.
Тільки що зустрічав у Амстердамі друга з автобусу Ecolines. Підйшов до нас поляк, думав, що ми теж поляки, розпитував куди цей автобус далі їде, він чекає не може дочекатися свого автобуса. Виглядає не так щоб дуже сильно відрізнявся від українця того ж самого заробітчанського класу.
ATk
A380
Сообщения: 1961
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 18:51
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 38 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Харьков (IATA: HRK)

Сообщение ATk »

mischko писал(а):
20 ноя 2019, 17:56
Inguri писал(а):
20 ноя 2019, 17:14
Так куди треба їхати? Де рай?
Кажуть, що в Швейцарії, але це не точно
там очень скучно.

Нужно четко понимать чего именно хочется:
1) много денег?
2) безопасности/качественных услуг государства?
3) хорошей инфраструктуры?
4) возмножности самовыражения/самореализации и профессионального ростя?

Вы будете смеяться, но варинт "all of the above" не работает.
К примеру если сравнивать США с ЕС:
В США существенно больше бабла и возможности самореализации. Общество более открытое для иммигрантов.
Но при этом практически никаких соц гарантий, хреновая инфраструктура и несуществующие госуслуги. Медицина- это вообще мрак.
За это сообщение автора ATk поблагодарил:
Inguri
Рейтинг: 3.57%
Dr. K
Airbus A321
Сообщения: 459
Зарегистрирован: 03 июл 2012, 16:53
Откуда: HRK
Благодарил (а): 184 раза
Поблагодарили: 148 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение Dr. K »

Чому ж не буває, Японія чи маленькі арабські держави Перської затоки задовільняють усім критеріям
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 10620
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 149 раз
Поблагодарили: 1040 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение Olek »

ATk, welcome back!
За это сообщение автора Olek поблагодарил:
ATk
Рейтинг: 3.57%
ATk
A380
Сообщения: 1961
Зарегистрирован: 16 ноя 2010, 18:51
Благодарил (а): 7 раз
Поблагодарили: 38 раз
Контактная информация:

Re: Эмиграция из Украины

Сообщение ATk »

Dr. K писал(а):
06 дек 2019, 21:09
Чому ж не буває, Японія чи маленькі арабські держави Перської затоки задовільняють усім критеріям
Совершенно нет. В Японии даже японцы долго прожившие за границей, выпадают из общества. Это очень специфическая культура. Ну и размер жилья/плотность населения конечно - за пределами добра и зла. Как и собственно перспективы самореализации/социальные лифты для иностранца - куда более ограничены чем даже в Европе. Кстати, был прикольный момент во время слушаний по импичменту: Фиона Хилл которая родилась в Англии сказала что сделать такую карьеру как в Америке, на родине у нее не было шансов из-за шахтерского происхождения и акцента.

P.S. Мы кстати тут с пацанами недавно обсуждали обратную проблему- куда свалить из штатов на пенсии. Глобус тоже оказался ограниченным.
За это сообщение автора ATk поблагодарил:
manjeroke
Рейтинг: 3.57%
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей