Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Сьогодні на рейсі з Малпензи до Києва нарахував 4 вільних місця в бізнесі і 4 в економі. З такими показниками не варто чекати низьких цін за відсутності конкуренції ("Ернест" конкурентом вважати складно).
Деякі пасажири мали попередньо замовлене харчування, чимало купували паніні, не помітно було щоб хтось страждав з цього приводу:)
Ручну поклажу перевіряли лише на кількість місць.
Пасажир вельми похилого віку загубила посадковий талон дорогою від контролю на безпеку до посадки. Агент не залишила їй вибору - платіть 15 євро і лише карткою. У пасажира ні готівки, ні картки не було, заплатив за неї абсолютно сторонній хлопець.
Деякі пасажири мали попередньо замовлене харчування, чимало купували паніні, не помітно було щоб хтось страждав з цього приводу:)
Ручну поклажу перевіряли лише на кількість місць.
Пасажир вельми похилого віку загубила посадковий талон дорогою від контролю на безпеку до посадки. Агент не залишила їй вибору - платіть 15 євро і лише карткою. У пасажира ні готівки, ні картки не було, заплатив за неї абсолютно сторонній хлопець.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На заводі у Рентоні зібрали вже 4-й 737 МАХ для МАУ.
Цікаво дізнатись у знаючих людей, чи будути салони МАХ чимось відрізнятись від останніх 737-800 (починаючи з аеросвітівських PSE, PSF і закінчуючи останнім UID), хоча б наявністю розеток чи хоч якогось entertaiment.
І чи не планує МАУ якось уніфікувати салони на боїнгах, а то зараз є як мінімум 4 типи крісел, і це явно не сприяє економії на їх обслуговуванні.
Це при тому що Роза і Скай ап якось спромоглись (Роза хоча б на частині бортів).
P.S. Ну хоча б вивели класику з пряжками air france, і написами на французькій і тд, але хотілося би бачити більш стандартизований підхід, тим більше, не така вже і маленька а/к, а не продавлені крісла з попільничками (PSP) на одних бортах, і нові тонкі крісла на деяких інших.
Цікаво дізнатись у знаючих людей, чи будути салони МАХ чимось відрізнятись від останніх 737-800 (починаючи з аеросвітівських PSE, PSF і закінчуючи останнім UID), хоча б наявністю розеток чи хоч якогось entertaiment.
І чи не планує МАУ якось уніфікувати салони на боїнгах, а то зараз є як мінімум 4 типи крісел, і це явно не сприяє економії на їх обслуговуванні.
Це при тому що Роза і Скай ап якось спромоглись (Роза хоча б на частині бортів).
P.S. Ну хоча б вивели класику з пряжками air france, і написами на французькій і тд, але хотілося би бачити більш стандартизований підхід, тим більше, не така вже і маленька а/к, а не продавлені крісла з попільничками (PSP) на одних бортах, і нові тонкі крісла на деяких інших.
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
4-й 737МАХ???? МАУ разве не три заказывали?
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А, касательно унификации кресел, согласен с вами полностью, года три назад кажется в UR-PSO стояли тонкие кресла идентичные тем что у SkyUp или же тем которые стоят в PSL/PSK, но, МАУ поставили обычные кресла позже. А в UR-PSN, сейчас до сих пор стоят кресла старого образца, летал на нём как-то, не помню насчёт пепельниц, но вроде былиIvanoffly писав: ↑17 листопада 2019, 05:15 На заводі у Рентоні зібрали вже 4-й 737 МАХ для МАУ.
Цікаво дізнатись у знаючих людей, чи будути салони МАХ чимось відрізнятись від останніх 737-800 (починаючи з аеросвітівських PSE, PSF і закінчуючи останнім UID), хоча б наявністю розеток чи хоч якогось entertaiment.
І чи не планує МАУ якось уніфікувати салони на боїнгах, а то зараз є як мінімум 4 типи крісел, і це явно не сприяє економії на їх обслуговуванні.
Це при тому що Роза і Скай ап якось спромоглись (Роза хоча б на частині бортів).
P.S. Ну хоча б вивели класику з пряжками air france, і написами на французькій і тд, але хотілося би бачити більш стандартизований підхід, тим більше, не така вже і маленька а/к, а не продавлені крісла з попільничками (PSP) на одних бортах, і нові тонкі крісла на деяких інших.
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
UR-UIA полетел в Белград. Футбольный чартер или скимитарки ставят?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я щоразу, коли лечу економом МАУ, роблю передзамовлення харчування. Не помічав, щоб сусіди дивились на мене голодними очима.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Но что творится в их душе?!
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну, тоді не треба кепкувати із курки у плацкарті.
Мені, наприклад, не дуже приємно, коли сідаєш у літак ситий, а поруч сусід їсть апетитні і пахучі смаколики.
Починає і й собі кортіти, бо проти фізіології не попреш.
До того ж, якщо пасажир не пафосний, то оце вовтузіння поруч, плямкання-сьорбання...
Інша річ, коли цим займається весь салон Дрімлайнера, то незручності нівелюються.
Але це, знову ж таки, особисті моменти, і я не скаржуся, бо, кажуть, з китайцями ще гірше )))
Мені, наприклад, не дуже приємно, коли сідаєш у літак ситий, а поруч сусід їсть апетитні і пахучі смаколики.
Починає і й собі кортіти, бо проти фізіології не попреш.
До того ж, якщо пасажир не пафосний, то оце вовтузіння поруч, плямкання-сьорбання...
Інша річ, коли цим займається весь салон Дрімлайнера, то незручності нівелюються.
Але це, знову ж таки, особисті моменти, і я не скаржуся, бо, кажуть, з китайцями ще гірше )))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
какой-то хипиш с соседних форумов:
Ну что, МАУ таки заходит на банкротство.
Сегодня вечером молнией были уведомлены все аэропорты страны.
Начинается массовая отмена внутриукраинских рейсов со следующей недели. Рейсов для доставки в Борисполь транзитеров с регионов в Европу, Азию и С.Америку.
Разосланы уведомления примерно 30% персоналу о сокращении.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не претендую на інсайд, але, мені здається, якщо і були такі повідомлення до аеропортів країни, то це все в рамках оптимізації розкладу, якраз з 16 листопада вона почалася, в т.ч. і скасування великої частини внутрішніх рейсів. А т.я. не тільки внутрішні порізали, а і міжнародні також, то стільки персоналу і не потрібно, тому і скорочення. Якраз офіційні повідомлення про скорочення, нмсд, не вкладаються в плани збанкрувати - тому що цим скороченим людям потрібно швидко і повністю виплатити компенсацію згідно законодавства, а при банкрутстві співробітники не факт, що щось отримають.Labiann писав: ↑18 листопада 2019, 03:28 какой-то хипиш с соседних форумов:
Ну что, МАУ таки заходит на банкротство.
Сегодня вечером молнией были уведомлены все аэропорты страны.
Начинается массовая отмена внутриукраинских рейсов со следующей недели. Рейсов для доставки в Борисполь транзитеров с регионов в Европу, Азию и С.Америку.
Разосланы уведомления примерно 30% персоналу о сокращении.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Зачем тогда делают возвраты денег?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Возвраты делают абсолютно по всем классам, по желанию пассажира. Мне вернули 3 ванвея в Париж на 4 января по 6000 каждый
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я не понимаю схему. Зачем резать сеть, снижать тем самым, выручку, возвращать деньги за эти отмены, выводить самолеты?..
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Эта фраза - перл самам по себе. Прям вот так вот ВСЕ аэропорты страны И именно "молнией" (что это такое вообще?) И о чем уведомлены? Прям вижу телеграмму от МАУ скажем в аэропорт Херсона с текстом "мы банкротимся"Сегодня вечером молнией были уведомлены все аэропорты страны.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 37 гостей