Пунктуальність а/к не є визначальним фактором для заробітчан - в бусі вони можуть просидіти 5-8 годин в черзі на кордоні між ЄС і Україною, а їхати часто більше 24 годин. Ернест з його затримками для цих людей все одно суттєво комфортнішим.Igoresha писав: ↑11 листопада 2019, 13:33 То есть категория "плевать, лишь бы дёшево"? Тогда у меня для Эрнеста плохие новости: их "успех" в Украине ровно до момента появления на направлении визз или раян. Да даже скай апа, наверное.
Кстати, о способности летать "нормальными а/к". Не в обиду гастрабайтерам и их родственникам, но многие из них даже не пытаются искать приемлемые варианты (по крайней мере, так было несколько лет назад, пока у меня там были родственники, сейчас не знаю). Многим было искренне удивительно слышать, что не обязательно трястись двое суток в бусике, а можно из Неаполя улететь во Львов виззом. Возможно, это уже прошло (по аналогии с Германией)
До речі, більшість заробітчан сидять в відповідних групах в фейсбуку і добре обізнані з лоукостами. Причиною чому вони їздять бусами часто є необхідність брати багато багажу або потреба добиратися кудись далеко від аеропорта. Буси часто везуть від дверей до дверей, або як мінімум в населений пункт.
Погоджуюсь що за умови заходу на напрямки Ернеста альтернативної а/к, він довго не протягне. Але Раян і Візз цього зробити не можуть, а СкайАп чомусь поки не хоче.