Я абсолютно с Вами согласен, но я все равно не могу понять суть претензий к МАУ в их отношении к постояннным клиентам. Вроде бы, есть Панорама, которая предусматривает определенные привелегии для тех, кто часто летает. Так это работает у всех авиакомпаний. Сравнивая статусы в Star и OW, разницы я особой не вижу, кроме того, что статус МАУ только на МАУ и применим. Но в плане отношения ко мне, как к клиенту, я разницы не видел. У авиакомпаний, где количество таких постоянных пассажиров может быть большим, индивидуального подхода быть в принципе не может. Меня, например, МАУ ничем не отталкивает от того, чтобы пользоваться их услугами.
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Дели летали даже на 738, так что хз как рейс заполнить на 777. Но после ухода Jet Airways может там и есть немного рынка для МАУ.
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я слышал как-то давно что 767 летает в среднем с загрузкой 60% в Дели, наверное B738/739/38M логичнее было бы увидеть на данном маршруте
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Шановний Андрію, ви ж помічаєте, що ви постійно пересмикуєте, вкладаючи свої додумування в мої уста, правда?АндрейМ писав: ↑04 листопада 2019, 10:13 Что именно Вас не устраивает в МАУ в плане отношения к Вам, как к клиенту? Что Вы хотите - подарков, цветы? Вы получаете от авиакомпании услугу - перевозку и точки А в точку Б. Да, это обыкновенная транзакция, такая же, как и в магазине продуктов. Вы при походе в кинотеатр, магазин, банк, химчистку также ожидаете какое-то особое к себе отношение?
У меня за 20 лет перелетов с МАУ конфликтных ситуаций не было; да, мне не звонят, чтобы спросить как у меня дела или поздравить с днем рождения, но для меня пересечение с авиакомпанией заканчивается через 5 минут после прибытия в пункт назначения. Перелет - обыкновенная услуга, как и все остальные услуги, которыми мы пользуемся. А конфликты, как можно судить по соцсеятм, возникают у тех, кто "учит" авиакомпанию тому, какой она должна быть, а не следует правилам, на которые пассажир соглашается, приобретая билет, но отказывается их выполнять потому что эти правила "неправильные".
Що мене особисто не влаштовує в МАУ:
- я не можу купити квитки, які мені потрібні, бо компанія не може визначитись з типом літака на маршруті і тримає закритими листи очікування, в результаті крісло, на якому мені було потрібно летіти, летить порожнє, а я добираюсь з пересадками
- я не маю додаткових сервісів на борту за які я був би готовий платити гроші - від інтернету до відсутності сусіда, який читає мою електронну пошту з екрана мого ноута (ні, я не вважаю, що порожнє місце повинне оплачуватись за повним тарифом місця з пасажиром - авіакомпанія не несе витрат на маркетинг і нікого на порожньому кріслі не перевозить. так, я готовий, що це місце буде зайняте живим пасажиром, якщо інших місць не буде)
- я маю купу незручностей через обмеження, які вони встановили бездумною політикою тарифів, які мене стресують та вимагають постійної і прискіпливої уваги (наприклад, на перельоті RT з чотирьох сегментів один має відмінні правила багажу від трьох інших, що з'ясовується при пересадці)
- я мушу провести 3 години в Борисполі серед ночі на лавці, маючи право на лаунж, але я не можу в нього потрапити, бо у МАУ не працював сайт і я не міг отримати хоча б електронний посадковий, а в базовому аеропорту не було ні стійки, яка б працювала о 4 ранку, ні автомату самостійної реєстрації
- я мушу змінювати плани, бо МАУ не резервує достатню кількість бортів, в результаті поламки літаків призводять до ефекту доміно по всьому розкладу і влітку з домашнього аеропорту я вилітаю регулярним рейсом із багатогодинним запізненням, коли причина, заради якої я летів, вже втрачена
- МАУ одного разу при відсутності місць продає мені та моєму супутнику два квитки в бізнес-клас на вільне та заблоковане місце (Е-145, одиничне місце на спареному), через кілька тижнів у ідентичній ситуації менеджер "не знає як це можна зробити"
- я втрачаю багато перельотів, бо МАУ вирішує переінакшити програму лояльності, змінивши правила нарахування миль заднім числом! Це ніби ви приходите в банк за депозитом, який складали 10 років, а вам кажуть, що його списали, бо ви за ним не заходили
- вони протринькували гроші на російському ринку, субсидуючи російських транзитних пасажирів, а тепер кажуть, що їм бракує грошей на обльоти Росії і вони їх хочуть взяти у мене з моїх податків
Список можна продовжувати. Зверніть увагу: я ніде не нарікаю на відсутність їжі, високі ціни чи "цвєти і падаркі". Все, що мені треба - це "перевозка из точки А в точку Б", яку вони не можуть мені надійно забезпечувати. Найбільший гріх МАУ в тому, що вони не вміють добре заробляти, а коли втрачають - перекладають свої турботи на чужі плечі.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
767 могут использовать на чартерах в летнем сезоне. Рост рынка пакетного туризма около 25%, в 2020 планируется приблизительно такой же рост.
В этом году МАУ использовало 767 на ряде чартерных рейсов в Турцию, Египет, Испанию. На Майорку иногда летал 777
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Прошу прощение, если мой сообщение было истолковано как то, что я вкладываю Вам в уста. Я просто сделал предположение, но мне было интересно услышать именно то, что Вас конкретно не устраивает. Благодарю за развернутый ответ.
В моем понимании, критика является заслуженной тогда, когда авиакомпания что-то обещает, но не делает или делает это плохо. Из всего, сказанного Вами, можно сделать вывод, что МАУ - перевозчик не для Вас. МАУ не предоставляет услуги, которые Вам необходимы, поэтому Вам следует найти перевозчика, которые такие услуги предоставляет.
Касательно допуслуг. Отсутствие интернета на борту в Украине вызвано регуляторными причинами (сертификацией оборудования), а не конкретно МАУ. Ваше желание иметь рядом пустое место понятно, но непонятно желание платить за него столько, сколько Вы посчитаете нужным, а не авиакомпания. Насколько мне известно, все (большинство?) авиакомпании возьмут с Вас полный тариф за еще одно место, и мне непонятно почему должно быть не так.
Тарифов у МАУ 3 – без багажа, с 1 местком багажа и с 2 местами багажа. При стыковочных перелетах тариф один – с багажом. Как в них можно не разобраться? Но у других авиакомпаний точно такие же правила – на каждый перелет могут существовать свои нормы багажа.
Касательно отмены рейсов, когда поездка становиться бессмысленной – Вы думаете, что такое только у МАУ случается?
То, что Вы написали, описывает любую авиакомпании в этом мире.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Вибачте, ви мене або не зрозуміли, або не хочете зрозуміти.
Я не претендую на місце, яке авіакомпанія продасть іншому пасажиру. Я пропоную авіакомпанії гроші за місце, яке авіакомпанія не продала на рейсі. Якщо я не дам цих грошей - їх більше ніхто не дасть. Авіакомпанія мені можливості купити це місце (інакше, ніж купити повний квиток) не дає. Я криком кричу: візьміть мої гроші! Не чують.
Лот дає мені місце поруч безкоштовно за те, що я маю золотий статус на СтарАльянсі. В МАУ я теж маю статус. Але кажу - візьміть мої гроші. Не беруть.
Вгадайте, ким я полечу, якщо рейс з пересадкою?
На умовних 100 перельотів з МАУ, Туркішами, Лотом, Люфтами, Австрійцями, Болтиками (іншими я літаю мало) найвищий шанс отак влетіти - з МАУ. Далі буде довгий пошук представника, відмови пересадити на іншу компанію (привіт, програма лояльності!), практично повна відсутність інформації (пару разів мій Ґуґл-асистент брав звідкись інформацію про збільшення затримки на 20-30 хв раніше, ніж про це оголошували затриманим пасажирам в аеропорту), а отже - неможливість нормально прийняти рішення чи сідати за кермо, купувати квиток на іншу компанію (вльот по грошах у будь-якому разі) чи їхати додому. Нормальне ставлення до клієнтів не коштує додаткових грошей.
МАУ, якби я хотів отак ризикувати, летів би лоукостом.
Ну, прекрасно. Ви, випадково, не в МАУ працюєте?
Я типовий представник сервісного бізнесу. Я літаю не тому, що "прагну статусу" (с), а тому, що це частина моєї роботи. Я українець і живу у Києві. Я маю дуже базові вимоги. У мене з собою навушники, телефон, ноут і книжка. І рюкзак на 5-6 кг. Мої валізки літають фурами Нової пошти або я плачу за багаж. Я не хочу "цвєтов і подарков", кроку сидінь на 36 дюймів чи фул-стейк-динер на ешелоні (хоча Туркіші в бізнесі, аварійних рядах економу чи Люфтганза в економ-преміумі мені це дають за мої гроші). Я хочу безпечного (дякую, це є і це важливо) і передбачуваного (от чого нема, того нема) перельоту за ринкову суму.
І тут Ви такий з чудовим висновком: "МАУ не предоставляет услуги, которые Вам необходимы, поэтому Вам следует найти перевозчика, которые такие услуги предоставляет." То, !@#$%, може хай МАУ або рушить теплим місцем і надасть послуги з точки А в точку Б, або піде за Аеросвітом? Я хочу мати надійного перевізника, який цінує безпеку, мій час і свої ресурси.
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Криклий: МАУ станет банкротом, если не погасит долги государству
МАУ обсуждает график погашения долгов с "Украэрорухом"
https://www.rbc.ua/rus/news/krikliy-mau ... 57407.html
МАУ обсуждает график погашения долгов с "Украэрорухом"
https://www.rbc.ua/rus/news/krikliy-mau ... 57407.html
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Давайте посмотрим с другой стороны: сколько успешных коммерческих авиакомпаний в Европе вы знаете, которые подходят вам по уровню сервиса, аналогичных которым вы хотели бы видеть в Украине?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не только ЛОТ блокирует места рядом со статусными пассажирами. МАУ не считают нужным это делать (и Вы правы, что летаете той авиакомпанией, которая делает это - мы все выбираем). Но я все равно не могу понять по какому сценарию Вы хотите получать эти места у МАУ - как аукицон? Каждый оглашает свою цену пустого места рядом? Или МАУ должны веести фиксированную стоимость пустого места? Система, когда пассажир платит актуальный тариф за второе место, мне кажется аболютно понятной и прозрачной. Какая разхница с какой целью пассажир это место использует? Я тоже иногда покупаю дополнительное место для комфорта. Каким образом Вы хотите это делаеть? Можете на конкретном примере показать?LWIEV писав: ↑04 листопада 2019, 15:37
Вибачте, ви мене або не зрозуміли, або не хочете зрозуміти.
Я не претендую на місце, яке авіакомпанія продасть іншому пасажиру. Я пропоную авіакомпанії гроші за місце, яке авіакомпанія не продала на рейсі. Якщо я не дам цих грошей - їх більше ніхто не дасть. Авіакомпанія мені можливості купити це місце (інакше, ніж купити повний квиток) не дає. Я криком кричу: візьміть мої гроші! Не чують.
Лот дає мені місце поруч безкоштовно за те, що я маю золотий статус на СтарАльянсі. В МАУ я теж маю статус. Але кажу - візьміть мої гроші. Не беруть.
Вгадайте, ким я полечу, якщо рейс з пересадкою?
Я не вижу что-то плохого в сказанных мною словах. МАУ не будет конкретно для Вас вводить интернет на борту, например...или предлагать покупать место рядом по фиксированной цене (я так понимаю, Вы этого хотите?) Или блокировать места как статусному пассажиру. МАУ будет возить пассажиров, которым такие услуги неважны. Если для Вас это важно и есть авиаокмпании, которые это предлагают, то почему бы не летать ими? Или все авиакомпании должны быть одинаковыми? Мне, например, не нравятся Star и SkyTeam, и я выбираю OneWorld. Первые два альянса не делают себя привлекательными для меня и, вроде, не страдают от моего отсутствия на их рейсах. Вы странно отреагировали на мои слова.LWIEV писав: ↑04 листопада 2019, 15:37І тут Ви такий з чудовим висновком: "МАУ не предоставляет услуги, которые Вам необходимы, поэтому Вам следует найти перевозчика, которые такие услуги предоставляет." То, !@#$%, може хай МАУ або рушить теплим місцем і надасть послуги з точки А в точку Б, або піде за Аеросвітом? Я хочу мати надійного перевізника, який цінує безпеку, мій час і свої ресурси.
Касательно надежности. Судя по всему, Вы летаете намного чаще меня, и если Вам настолько не везет, что Вы часто не попадаете на встречи из-за МАУ, то тут действительно надо смотреть в сторону иных авиаокмпаний. Я с МАУ летаю относительно часто - перелетов 20 за год будет; пару лет назад даже Премиум статус заработал, и за все годы у меня один рейс задержали часов на 10 из-за поломки (я летел на концерт и специально вылетел на день раньше), и еще один раз на 2 или 3 часа (уже не помню) тоже из-за поломки. А так все по расписанию с минимальными задержками. Зато есть очень негативный опыт с АА, когда меня (статутс Emerald + бизнес класс) практически послали и на стойке в аэропорту и по телефону после отмены рейса и отказались заниматься перебронированием. Так что, я довольно скептически отношусь к историям о том, какими плохими бывают авиакомпании - косяки бывают у всех, и я стараюсь адекватно на эти проблемы смотреть. Мне сложно понять Ваш опыт с надежностью выполнения рейсов МАУ, поскольку мой опыт с ними абсолютно иной.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
О, вам таки вдалося тоді таким нестандартним способом вирішити проблему "Коли нема квитків, а летіти треба"....
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Откуда такая уверенность? Продажа закрывается же вместе с окончанием регистрации или я не прав? Придет человек в последнюю минуту и купит билет, что тут необычного? Или Вы предлагаете платить деньги за пустое месть рядом с Вами уже после окончания регистрации? Так тогда вообще непонятно как это на практике (и главное зачем если оно и так пустое по окончанию регистрации ). Че-то я схему и суть этой претензии к МАУ вообще не понимаю.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Авиакомпания АэроСвит официально ввела плату за блокировку соседнего места на дальнемагистральных рейсах продолжительностью свыше шести часов.
Таким образом, если рейс заполнен не на 100%, а пассажир не хочет лететь с соседом, на стойке регистрации он может оплатить блокировку расположенного рядом одного или двух кресел.
Согласно обнародованным тарифам, гарантия одного свободного места рядом обойдется в 50 долл., а двух — в 100 долл.
https://www.avianews.com/ukraine/2012/0 ... seat.shtml
Таким образом, если рейс заполнен не на 100%, а пассажир не хочет лететь с соседом, на стойке регистрации он может оплатить блокировку расположенного рядом одного или двух кресел.
Согласно обнародованным тарифам, гарантия одного свободного места рядом обойдется в 50 долл., а двух — в 100 долл.
https://www.avianews.com/ukraine/2012/0 ... seat.shtml
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я привів цей приклад, щоб продемонструвати як авіакомпанія може заробляти на додаткових сервісах. Можете придумати свій приклад.katso писав: ↑04 листопада 2019, 19:06Откуда такая уверенность? Продажа закрывается же вместе с окончанием регистрации или я не прав? Придет человек в последнюю минуту и купит билет, что тут необычного? Или Вы предлагаете платить деньги за пустое месть рядом с Вами уже после окончания регистрации? Так тогда вообще непонятно как это на практике (и главное зачем если оно и так пустое по окончанию регистрации ). Че-то я схему и суть этой претензии к МАУ вообще не понимаю.
Як ви там писали? Відучуйтесь називати претензією те, що нею не було
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Let's talk about statistics. Более 50% покупавших билеты главным фактором была цена. О каких сервисах мы разговариваем тогда?
http://kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=report ... kbBnv8xJdcПРИДБАННЯ АВІАКВИТКІВ І СТАВЛЕННЯ ДО АВІАКОМПАНІЙ: ВЕРЕСЕНЬ 2019 РОКУ
З 8 по 20 вересня 2019 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом особистого інтерв'ю опитано 1025 респондентів, що мешкають у 110 населених пунктах усіх регіонів України (крім АР Крим) за 4-х ступеневою стохастичною вибіркою, що репрезентативна для населення України віком від 18 років.
У Луганській і Донецькій областях опитування проводилося тільки на території, що контролюється українською владою.
Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і за дизайн–ефекту 1,5) не перевищує: 4,7% для показників близьких до 50%, 4,1% — для показників близьких до 25%, 2,9% — для показників близьких до 10%, 2,1% — для показників близьких до 5%.
9,6% респондентів мали досвід придбання авіаквитків за останні 1.5 року (з них 7,1% купували квитки з міжнародним сполученням, 1,6% – з сполученням в межах України, 0,9% – і з міжнародним сполученням, і з сполученням в межах України).
Серед тих, хто мав досвід придбання авіаквитків (тобто серед 88 респондентів, які відповіли, що за останні півтора року придбавали авіаквитки), 57,6% стверджують, що для них низькі ціни є найважливішим фактором вибору авіакомпанії. 25,5% говорять про високий рівень обслуговування, 14,8% – про пунктуальність.
Водночас, при решті однакових характеристик, 39,3% респондентів, які мали досвід придбання авіаквитків, віддали б перевагу іноземним авіалініям, 26,8% – українським авіалініям. Для 27,1% респондентів байдуже, іноземні чи українські авіалінії.
Також респондентам ставилося запитання «Як Ви ставитеся до наступних авіаліній, що діють в Україні?» щодо МАУ, Wizz Air, Ryan Air, SkyUp, Ernest Airlines, Мотор Січ. В Таблиці нижче наведені результати для тих, хто мав досвід придбання квитків за останні 1.5 року, упорядковані за балансом позитивного-негативного ставлення:
Як Ви ставитеся до наступних авіаліній, що діють в Україні?
Респондентам також ставилося запитання «Міжнародні Авіалінії України зіштовхнулися з конкуренцією, як з боку міжнародних , так і українських авіаліній. Чи погодилися б Ви платити вищу ціну за авіаквитки, щоб захистити МАУ та її співробітників?». Серед респондентів, які мали досвід придбання авіаквитків, 48,6% відповіли «ні» або «скоріше ні». Натомість готові платити більше – 24,6% респондентів (ще 26,9% не визначилися або відмовилися відповідати).
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 1 гість