Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
доделали, уже скоро в Борисполь...
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
а що це за четверта секція позаду? Маневровий тепловоз, щоб штовхати?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
наоборот. Электропоезд. Тогда как ДПКр это дизель. А доставка эелектровозом.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Там їх цілих дві — електровоз двосекційний
Схоже на доставку: зазвичай до замовника або на випробування тяговий рухомий склад своїм ходом не їде.
Схоже на доставку: зазвичай до замовника або на випробування тяговий рухомий склад своїм ходом не їде.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
еге, бачу роги! Дякую!
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Уже третий вариант ливреи
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
тянут на испытания...
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Кстати, модель новая: ДПКр-3 (а не ДПКр-2, как на Львовской ЖД), так что предстоит сертификация, процесс небыстрый.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Ну спасибо, что регулируют пропускную способность не ценой. А то могли же просто сделать цену по 100, и проблема переполненности временно решена.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
100 не вирішило б цю проблему бо пунктуальність рельсового транспорту краща ніж автобусів
треба булоб ставити 130+ щоб люди вибрали таксі. Але УЗ на таке не піде...
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Ніт. По-перше, я бачу двосекційний, по-друге, ВЛ60 під постійним струмом не поїде
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Да нет. Скайбас - ужасная скотовозка. Даже относительно неплохо выглядящие автобусы снаружи внутри оказываются раздолбанными и вонючими. Единственная причина ехать на них - нежелание садится на шаттл в терминал Ф у терминала Д. Но просидев целый час в скайбасе у терминала Ф я трижды пожалел, что не сел в шаттл+поезд
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
А что, кстати, с шаттлом Д-Ф? Он ходит по расписанию или как обычно?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Новий дизель-поїзд КВБЗ вийшов на випробування
Днями новий дизель-поїзд ДПКр-3, створений на Крюківському вагонобудівному заводі, уперше покинув територію підприємства і відправився на випробування на залізницю. Як повідомив нам телефоном заступник головного конструктора пасажирського моторвагонного рухомого складу Іван Кутумов, поїзд зараз знаходиться на станції Новомосковськ-Дніпровський Дніпропетровської області. Тривають підготовчі роботи. Зокрема встановлюється обладнання для проведення міцнісних, гальмівних, динамічних та інших випробувань. Разом з групою спеціалістів КВБЗ на місці працюють фахівці Дніпровського національного університету залізничного транспорту ім. В.Лазаряна, незабаром до них приєднаються працівники компанії Knorr Bremse.
Сьогодні-завтра дизель-поїзд вийде в пробіг на відрізку колії Новомосковськ-Балівка. Випробування триватимуть за спеціальною програмою і продовжаться понад місяць. Ми бажаємо створювачам нової української техніки плідної праці у польових умовах! Прес-служба КВБЗ буде й надалі оперативно інформувати про перебіг та результати випробувань.
Днями новий дизель-поїзд ДПКр-3, створений на Крюківському вагонобудівному заводі, уперше покинув територію підприємства і відправився на випробування на залізницю. Як повідомив нам телефоном заступник головного конструктора пасажирського моторвагонного рухомого складу Іван Кутумов, поїзд зараз знаходиться на станції Новомосковськ-Дніпровський Дніпропетровської області. Тривають підготовчі роботи. Зокрема встановлюється обладнання для проведення міцнісних, гальмівних, динамічних та інших випробувань. Разом з групою спеціалістів КВБЗ на місці працюють фахівці Дніпровського національного університету залізничного транспорту ім. В.Лазаряна, незабаром до них приєднаються працівники компанії Knorr Bremse.
Сьогодні-завтра дизель-поїзд вийде в пробіг на відрізку колії Новомосковськ-Балівка. Випробування триватимуть за спеціальною програмою і продовжаться понад місяць. Ми бажаємо створювачам нової української техніки плідної праці у польових умовах! Прес-служба КВБЗ буде й надалі оперативно інформувати про перебіг та результати випробувань.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Скільки їх всього планують виготовити?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
денег дали на адын.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 33 гостей