Ви мені закидаєте лукавство, а самі спрощуєте аж до спотворення, малюючи картину як чорно-білу. Куплю - не куплю і все. Це складніші питання пріоритетності покупок, їхнього обсягу, умов тощо.Tetris писав: ↑28 жовтня 2019, 10:12Мне кажется, вы лукавите. Если для вас так важна репутация, то как можно после истории с Аэросвитом и ПриватБанком летать МАУ, или Розой, кататься в Буковеле, заправляться на Укрнафте и т.п.?LWIEV писав: ↑27 жовтня 2019, 19:23 Я живу в Україні. Для мене репутація має значення. Для авіакомпаній я важливий клієнт. 80-100 сегментів в рік, в т ч бізнес-клас за гроші. В моєму бізнесі, в бізнесах моїх клієнтів репутація має значення. Ненадійний партнер - це партнер на виліт. Репутація не має значення тільки там, де створене монопольне становище, яке охороняється адміністративними бар'єрами, на маскування яких якраз і спрямовуються маркетингові зусилля нового керівництва МАУ.
Це МАУ зламалось, але інше ніхто не принесе. Навпаки, зараз все суспільство ще раз скинеться, щоб потримати всю цю камарилью на плаву.
Думаю, среди пассажиров МАУ процент людей, для которых важна репутация, где-то такой же, как в среднем по Украине - в районе нескольких %. У нас 10 лет назад на президентских выборах соперничали бывший уголовник, погрязший в коррепционных скандалах и премьер, подписавший вассалитет с Россией, окружение которого также погрязло в коррупционных скандалах. И ничего, люди выбирали. В Украине банки финансируют компании, которые не платят кредиторам, люди покупают российскую продукцию при наличии альтернатив, куча народу отдыхает в Крыму и т.п.
Плевать всем на репутацию. После Аэросвита, народ летает МАУ. Если произойдет крах МАУ - полетят Розой.
Единственное, не стоит проводить параллель между Аэросвитом, где банкротство было контролируемым и МАУ, где у компании реальные проблемы в части объемов бизнеса. Хотя, безусловно, зная собственника, если МАУ начнет таки валиться, то долгов туда навесят как можно больше.
Я користуюсь МАУ тільки там, де немає розумної альтернативи. Але я не можу вимагати від всіх інших свого розуміння розумності, як не сприймаю нав'язування собі чийогось іншого. Кожен визначає його для себе дуже суб'єктивно. Для когось це фактор Коломойського, для когось питання безпеки, для когось - комфорту чи ціни.