А CWC може без проблем приймати 737-700 та немає для них проблем зі смугою?
SkyUp - чартерный лоу-кост
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 264
- З нами з: 23 вересня 2018, 10:22
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ніхто ж не каже, щоб він решту часу тиснув бетон на пероні - можна ж, напевно літати умовний Київ - Неаполь - Чернівці - Неаполь - Київ двічі на тижень, аналогічно з Туріном і Ріміні. Може, навіть, колись, не скоро, а раптом, якщо станеться, що й доместік якийсь з Чернівців запустять, в Одесу там чи Харків.andreuskas писав: ↑09 вересня 2019, 19:07 А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
А попит на прямий Чернівці-Одеса є ?))mischko писав: ↑09 вересня 2019, 19:34Ніхто ж не каже, щоб він решту часу тиснув бетон на пероні - можна ж, напевно літати умовний Київ - Неаполь - Чернівці - Неаполь - Київ двічі на тижень, аналогічно з Туріном і Ріміні. Може, навіть, колись, не скоро, а раптом, якщо станеться, що й доместік якийсь з Чернівців запустять, в Одесу там чи Харків.andreuskas писав: ↑09 вересня 2019, 19:07 А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
всё зависит от цены...UR-PSH писав: ↑09 вересня 2019, 20:35А попит на прямий Чернівці-Одеса є ?))mischko писав: ↑09 вересня 2019, 19:34Ніхто ж не каже, щоб він решту часу тиснув бетон на пероні - можна ж, напевно літати умовний Київ - Неаполь - Чернівці - Неаполь - Київ двічі на тижень, аналогічно з Туріном і Ріміні. Може, навіть, колись, не скоро, а раптом, якщо станеться, що й доместік якийсь з Чернівців запустять, в Одесу там чи Харків.andreuskas писав: ↑09 вересня 2019, 19:07 А смысл тогда не часто ему летать? Самолет должен отбивать свою цену.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Не так просто. Сколько рейсов в неделю Харьков-Одесса? Во сколько раз отличается население Черновцов и Харькова? Как соотносятся доходы жителей Харькова и Черновцов? Исходя из ответов на эти вопросы, у меня есть сомнения, что Черновцы потянут загрузить даже 1 рейс в неделю в Одессу. За Черновцы в этом сравнении играет только практически полное отсутствие выбора рейсов. Хотя в теории выглядит все замечательно: экономия времени у самолета против поезда или авто очень большая.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
В Чернівцях, звичайно нема еко-парку Фельдмана і зоопарку за олімпіард гривень, зате поруч є Карпати (2-3 години бусиком до Буковелю), Дністровський каньйон, Хотинська і Кам'янець-Подільська фортеці, віднесена до всесвітньою спадщини ЮНЕСКО резеденція Буковинських митрополитів.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ездил я из Яремче в Черновцы, и это полный кромешный мрак и адь.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я не помню что там было, помню что там было направление без дороги и автобус ехал и ехал, и хотелось чтобы все кончилось.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
* пасажири поїзду 136 Чернівці - Одеса - Білгород-Дністровський (пiвроку - щоденно, пiвроку - через день): 16 вагонiв (11П + 5К): 700+ пасажирiв (i то не пустI вагони згiдно booking.uz.gov.ua); хтось з тих 700+ пасажирiв може пересiсти на лiтак (якщо цiна адекватна);Sentry писав: ↑09 вересня 2019, 21:20Не так просто. Сколько рейсов в неделю Харьков-Одесса? Во сколько раз отличается население Черновцов и Харькова? Как соотносятся доходы жителей Харькова и Черновцов? Исходя из ответов на эти вопросы, у меня есть сомнения, что Черновцы потянут загрузить даже 1 рейс в неделю в Одессу. За Черновцы в этом сравнении играет только практически полное отсутствие выбора рейсов. Хотя в теории выглядит все замечательно: экономия времени у самолета против поезда или авто очень большая.
* пасажири рейсу PS41/42 CWC-KBP (~90 пакс в день): якщо хтось з них летить далi KBP-ODS - то вани теж збiльшать попит на прямий Чернівці-Одеса.
mischko писав: ↑09 вересня 2019, 21:44 В Чернівцях, звичайно нема еко-парку Фельдмана і зоопарку за олімпіард гривень, зате поруч є Карпати (2-3 години бусиком до Буковелю), Дністровський каньйон, Хотинська і Кам'янець-Подільська фортеці, віднесена до всесвітньою спадщини ЮНЕСКО резеденція Буковинських митрополитів.
В Буковель и Яремче лучше/ближе/быстрее/удобнее через И-Франковск, а не через Черновцы (дорога Верховина-Ворохта отсутствует).
А из Черновцов (помимо вышеперечисленного) также рядом - буковинские Карпаты (Вижница, Берегомет, Красноильск,...)
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
SkyUp же не пускають в IFO. Туди взагалі чужих не пускають.
А бусом з Чернівців цілком терпима дорога
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Та про Одесу поки мова не йде. Якийсь би Рим/Неаполь/Мінан + Тель-Авів і Чернівці вдячні)
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
з Чернівців через дiлянку Верховина-Ворохта (P-24) - терпима дорога? https://autostrada.info/ua/highway/P-24 ... ja-tatarov
чи то мається на увазi - через Коломию?
P.S.
В Буковель зi Львова - майже така ж вiдстань
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 112 гостей