vito писав: ↑26 серпня 2019, 19:11Shummi_1925 писав: ↑30 липня 2019, 13:10 Господа, а я что то пропустил. МАУ вообще отменило Лоукост Тарифы или на лето? Про Economy lite знаю. но еще недавно Хельсинки к примеру стоил 1000 гривен в одну сторону. за год, а сейчас уже 3 к))))Резюме:
лоукост-тарифи МАУ:
* за 10+ місяців квитки за наднизькими тарифами
* один клас бронювання з одним рівнем тарифу, за яким на кожному рейсі продавалося до 5% місць
* зіграли свою роль у зростанні пасажиропотоку
* виконали свою історичну місію
* зникли з системи бронювання
МАУ:
* на сьогодні немає необхідності продавати такі дешеві квитки, оскільки попит на ці або інші подібні напрямки зріс
* немає необхідності декларувати якусь окрему цифру мінімального тарифу
* відмовилися від декларативних 5% місць на рейсах під лоукост-тарифи
Economy Lite:
* 11 різних рівнів низьких тарифів
* можуть динамічно змінюватися в залежності від кон’юнктури (попиту на квитки, завантаження рейсів або наближення дати вильоту)
P.S.
https://www.flyuia.com/ua/ua/promotions/low-cost
Low Cost стає Economy Lite
Найнижчі ціни за умови раннього бронювання
AlexK писав: ↑27 серпня 2019, 12:29Все тарифы МАУ зависят от конкурентной ситуации. Чем сильнее будет конкуренция на направлениях, тем лояльнее будут цены. Конкуренция увеличивается. Поэтому МАУ могут формально отменять лоу-кост тарифы, но по факту могут выставлять и более низкие цены, если так сложится конкурентная ситуация.dtm писав: ↑27 серпня 2019, 01:07 Переглянув сьогодні кілька напрямків із сторінки найнижчі ціни, і нічого з заявленого там не знайшов. Напевне вже скоро ми отримаємо інформацію про те що раннє бронювання більше не працює... Після оголошення що lowcost стає лайт можна сказати що все стає як було до 2017. Кінець епохи бідності...
Не те щоб я з цього робив трагедію та як на мене раннє бронювання це дуже мило, і з МАУ дозволяло робити довгострокові планування. Крім МАУ користувався раннім бронюванням з TAP австрійцями та Lufthansa, в австрійців схема в той час була схожа з МАУ кілька квитків за низькою ціною на кожен рейс, вдавалось літати з дубровника в Відень за 55 євро. Побачимо як буде розвиватись маркетинг Мау далі.
Igoresha писав: ↑27 серпня 2019, 10:26 Ну с другой стороны, нельзя не признать, что это был парад щедрости от МАУ. Конечно, паспоток продолжает расти, но судя по финотчетности, прибыли от этого не больше (оставим за скобками факт о возможных "оптимизациях" отчётности, в прошлом году ведь показали прибыль). А с приходом раяна и усиления ценовых войн лоу-костов, МАУ не выиграть в эти игры таким путём.
Цены на билеты на внутренние рейсы:
* купленные летом 2018 (Low-cost 10+ месяцев: вылет летом 2019) стоили ~8 EUR;
* купленные до августа 2019 (Low-cost/Economy Lite 8+ месяцев: вылет до 14.07.2020) стоили ~20+ EUR;
* купленные сейчас (Economy Lite) стоят от 40-50 EUR (кроме DNK, который от 90 EUR); причем, вне зависимости от того, за сколько месяцев покупать: так, ноябрь 2019 и февраль 2020 - дешевле июня-июля 2020; также нет "blackouts"-дней.
P.S.
Верно подмечено: похоже, все вернулось на уровень до 2017.