popTAB писав: ↑15 серпня 2019, 11:15
І при цьому замовчали що навіть в той же ж Мюнхен з Ряшева два денні рейси
І що? Порахуйте, скільки Львів має рейсів в хаби на день, а скільки Ряшів. А якщо в кріслах порахувати (Пегас, Туркіші, Білоруси та МАУ літають на середньомагістральних літаках), то взагалі вийде різниця більше ніж удвічі. А пасспоток Львова більший за ряшівський в 2 рази.
Не розумію, навіщо тут бідкатись. Якби турки, австрійці та болтіки відкрили б Ряшев, ЛОТ і 7 рейсів на тиждень міг би не втримати.
Звідки МАУ взяти 1000-1200 паксіів на день (500-600 в один бік), якщо на "каструлю" з транзитним трафіком претендує ще 8 їдоків з "ложками"? В Ряшеві таких "їдоків" двоє всього (а "каструля" менша всього вдвічи).
І це ще не враховуючи двох лоу-костів у Львові з набагато ширшою, ніж у Райана в Ряшеві географією.