Прошу прощения за оффтоп, а вы случайно не обратили внимание насколько был заполнен салон самолёта? Просто смотрю что последнее время в Копенгаген стали часто ставить этот «чартеровоз» на 215 мест.yaroslav.travel писав: ↑11 серпня 2019, 14:55 На гейте выдали места в экономе, сказали обратиться в клиентскую поддержку МАУ. До этого пытались обсудить с экипажем, могут ли они переконфигурировать салон, чтобы был салон бизнеса. Не смогли ))
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Вітаю!
Хочу запитати чи бачив хтось на рейсах МАУ дітей більше 2х років що сидять на окремому місці у автокреслі?
Ми хочемо взяти з собою (рейс PS416) бустер - лише сидіння (без спинки), для дитини 3,5 років вагою 16 кг.
Ось таке: https://www.mytoys.de/safety-1st-sitzer ... 02691.html
На сайті МАУ написано що:
1) Для перевезення дитини до 2 років на окремому місці обов'язково забезпечте авто-крісло. Також його можна використовувати для дитини до
3-х років або більше, але за умови, що вага дитини не перевищує 18 кг.
2) Максимальні розміри сидіння авто-крісла: 42х42 см (16.5х16.5 дюймів). Авто-крісло повинно мати ремені для фіксації дитини, бути справним та дозволеним для використання на авіатранспорті, що має підтверджувати відповідна етикетка.
У нас вимога 1 виконана повністю - дитина вагою менше 18 кг, що стосується другої вимоги - то частково: розміри в межах, етикетка є, але ременів немає - бо сидіння без спинки, дитина фіксується ременями машини/літака.
Так от - чи дозволять нам узяти цей бустер на борт щоб дитина сиділа на ньому, і можна було зекономити на одному місці багажу...
Дякую за відповідь!
Хочу запитати чи бачив хтось на рейсах МАУ дітей більше 2х років що сидять на окремому місці у автокреслі?
Ми хочемо взяти з собою (рейс PS416) бустер - лише сидіння (без спинки), для дитини 3,5 років вагою 16 кг.
Ось таке: https://www.mytoys.de/safety-1st-sitzer ... 02691.html
На сайті МАУ написано що:
1) Для перевезення дитини до 2 років на окремому місці обов'язково забезпечте авто-крісло. Також його можна використовувати для дитини до
3-х років або більше, але за умови, що вага дитини не перевищує 18 кг.
2) Максимальні розміри сидіння авто-крісла: 42х42 см (16.5х16.5 дюймів). Авто-крісло повинно мати ремені для фіксації дитини, бути справним та дозволеним для використання на авіатранспорті, що має підтверджувати відповідна етикетка.
У нас вимога 1 виконана повністю - дитина вагою менше 18 кг, що стосується другої вимоги - то частково: розміри в межах, етикетка є, але ременів немає - бо сидіння без спинки, дитина фіксується ременями машини/літака.
Так от - чи дозволять нам узяти цей бустер на борт щоб дитина сиділа на ньому, і можна було зекономити на одному місці багажу...
Дякую за відповідь!
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
у вас ребенок 3.5 лет.
процитировано правило мау для перевозки детей ДО 2 лет.)
и вам проще позвонить в авиакомпанию и спросить - но почти уверен, что бесплатно бустер детям от 2х лет не положен.
процитировано правило мау для перевозки детей ДО 2 лет.)
и вам проще позвонить в авиакомпанию и спросить - но почти уверен, что бесплатно бустер детям от 2х лет не положен.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 29
- З нами з: 17 січня 2019, 10:23
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Сидели в 4 м ряду, так что вглубь салона не заглядывал. Из Киева летели 737-800. Мониторил рейсы на флайтрадаре, обычно ставят 737-800, иногда 900, но иногда и Е90UR-PSH писав: ↑11 серпня 2019, 18:33Прошу прощения за оффтоп, а вы случайно не обратили внимание насколько был заполнен салон самолёта? Просто смотрю что последнее время в Копенгаген стали часто ставить этот «чартеровоз» на 215 мест.yaroslav.travel писав: ↑11 серпня 2019, 14:55 На гейте выдали места в экономе, сказали обратиться в клиентскую поддержку МАУ. До этого пытались обсудить с экипажем, могут ли они переконфигурировать салон, чтобы был салон бизнеса. Не смогли ))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Дякую за відповідь!
Так, але у правилах подорожі з дітьми ДО 2 років написано про дітей цитую: "до 3-х років або більше".
Не я писав...
Я звертався на онлайн-лінію у фейсбуці - там мені лише прислали посилання на ці правила, і все - сказали читайте.
Тому і питаю на форумі - може хто бачив чи літав сам...
От аби зателефонувати прямо на гейт людині що буде вирішувати - але не знаю чи можливо це...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Компенсация рассчитывается от полной стоимости сегмента, на котором произошло понижение в классе обслуживания; то есть, если пассажир заплатил, например, 100 долларов + 5000 миль, то должны вернуть 75 долларов и 3750 миль. Это закон ЕС, и у МАУ тут выбора нет.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Летал в марте на МАУ в Копенгаген. На обратном пути сделали апгрейд в бизнес, овербукинг.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Якщо при онлайн-реєстрації неправильно вказати, наприклад, термін дії чи номер паспорта - чим загрожує?
Чи на гейті все виправлять? Безкоштовно?
Чи на гейті все виправлять? Безкоштовно?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ничем. Исправят, если нужно. Бесплатно
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А які данні критичні? Ясно, що ім'я та прізвище, стать не помилишся, бо воно вже вказано при купівлі.
Чи можна все виправити?
І на майбутнє - це стосується всіх а/к?
Чи можна все виправити?
І на майбутнє - це стосується всіх а/к?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Как правило, данные паспорта некритичны. Но неверное их указание приводит к дополнительным вопросам и проверкам при перелетах в США, Великобританию, Канаду и т.п. Авиакомпаниям все равно
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
было дело - пару раз с полом промахнулся(не тот чекбокс нажал) - ничего страшного.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
МАУ перед самолетом забирает любые раскладные прогулочные коляски (речь идет об Carrello Vista, 10 кг, в сложенном виде (Д х Ш х В): 87 х 58 х 33 см). Провоз коляски платный/бесплатный
Пс за инфанта МАУ взял 177 грн (дешевле чем другие) без предоставления места
Пс за инфанта МАУ взял 177 грн (дешевле чем другие) без предоставления места
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Якщо комусь цікаво -доповідаю: агент дівчинка в аеропорту Мюнхену була зовсім не проти того щоб ми узяли бустер з собою у салон та дитина сіділа на ньому. При цьому ніяких уточнюючих запитань (стосовно ваги дитини чи розміру бустера) від неї не було, і на бустер вона навіть не захотіла дивитися.UnaUnso писав: ↑11 серпня 2019, 19:35 Хочу запитати чи бачив хтось на рейсах МАУ дітей більше 2х років що сидять на окремому місці у автокреслі?
Ми хочемо взяти з собою (рейс PS416) бустер - лише сидіння (без спинки), для дитини 3,5 років вагою 16 кг.
...
Так от - чи дозволять нам узяти цей бустер на борт щоб дитина сиділа на ньому, і можна було зекономити на одному місці багажу...
Але ми заздалегідь розклали речі так що вивільнилося одне місце багажу що вже було сплачено, і ми здали бустер у багаж щоб не таскати.
По прильоту ми бачили вивантаженим біля літака (delivery to gate, але прильот був 'у поле' - на перон) ще одне велике автокрісло, тобто хтось його віз з собою, здав при гейті під час посадки та отримав по прильоту.
Дякую усім хто потурбувався прочитати чи написати.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А что low cost тарифы уже отменили? В прошлом году в это время приблизительно брал кучу дешевых билетов на год вперед - Стамбул, Лондон, Мадрид (от 500 до 700 грн OW). Сейчас посмотрел таких тарифов и близко нет. Есть только economy lite, но они в 2 раза дороже минимум.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Уже давно. economy lite и есть бывший лоу кост, в зависимости от того, какой тариф доступен. Другое дело, что на лето и в прошлом году цены были не очень. Может осенью появятся предложения по лучше.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
если вы на лето смотрите - то да, половина лета они не действуют.
"Предложение не действует в следующие периоды: на рейсах из Украины 21.12-12.01, 7-8.03, 24-25.03, 30-31.03, 6-7.04, 27.04-2.05,15.07-15.09, 21-23.10; на рейсах в Украину 21.12-12.01, 11-12.03, 31.03-1.04, 2-3.04, 9-10.04, 7-12.05, 15.07-15.09, 28-30.10."
"Предложение не действует в следующие периоды: на рейсах из Украины 21.12-12.01, 7-8.03, 24-25.03, 30-31.03, 6-7.04, 27.04-2.05,15.07-15.09, 21-23.10; на рейсах в Украину 21.12-12.01, 11-12.03, 31.03-1.04, 2-3.04, 9-10.04, 7-12.05, 15.07-15.09, 28-30.10."
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
К тому же самый дешевый тариф Low Cost совсем убрали - оставили только более чем за 8 месяцев и более чем за 6 месяцев (раньше был еще более чем за 10 месяцев). И даже убрали упоминание Low Cost с главной страницы - теперь это "самые низкие цены".
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Оптимизационная стабилизация...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
P@vel писав: ↑19 серпня 2019, 13:11 А что low cost тарифы уже отменили? В прошлом году в это время приблизительно брал кучу дешевых билетов на год вперед - Стамбул, Лондон, Мадрид (от 500 до 700 грн OW). Сейчас посмотрел таких тарифов и близко нет. Есть только economy lite, но они в 2 раза дороже минимум.
ant0xa писав: ↑19 серпня 2019, 13:20 если вы на лето смотрите - то да, половина лета они не действуют.
"Предложение не действует в следующие периоды: на рейсах из Украины 21.12-12.01, 7-8.03, 24-25.03, 30-31.03, 6-7.04, 27.04-2.05,15.07-15.09, 21-23.10; на рейсах в Украину 21.12-12.01, 11-12.03, 31.03-1.04, 2-3.04, 9-10.04, 7-12.05, 15.07-15.09, 28-30.10."
Вже 2 мiсяцi як видалено тариф Low Cost:
Див. пост ранiше в цiй гiлцi:
vito писав: ↑28 червня 2019, 14:55 На промо-сторiнцi на сайтi МАУ - вже офiцiйно видалено тариф лайт за 10+ місяців:
Залишилися лише тариф лайт за 8+ місяців (TLOWCST3 ?) та 6+ місяців (TLOWCST5 ?):
https://www.flyuia.com/ua/ua/promotions/low-cost
ПО УКРАЇНІ (Ціни в одну сторону)
504ГРН - Мінімум за 8 місяців
770ГРН - Мінімум за 6 місяців
Прямі рейси З УКРАЇНИ (Ціни в одну сторону)
860-1309 грн - 8+ місяців до вильоту
1310-1859 грн - 6+ місяців до вильоту
Також:
BLACKOUTS FOR TLOWCST3 TYPE FARES: TRAVEL IS NOT PERMITTED 27DEC 19 THROUGH 08JAN 20 OR 30APR 20 THROUGH 12MAY 20 OR 15JUL 20 THROUGH 15SEP 20 OR 25DEC 20 THROUGH 10JAN 21.
BLACKOUTS FOR TLOWCST5 TYPE FARES: TRAVEL IS NOT PERMITTED 27DEC 19 THROUGH 08JAN 20 OR 30APR 20 THROUGH 12MAY 20 OR 15JUL 20 THROUGH 15SEP 20 OR 25DEC 20 THROUGH 10JAN 21.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot], Google [Bot] і 36 гостей