Victor H писав: ↑31 липня 2019, 19:05
І навіть цього досить на два повних 738 на тиждень в літні місяці. А якщо припустити, що хоча б третина пасажирів подорожує без багажу - то всі три. А якщо ще згадати, що прямий р2р лоукост буде дешевший раза в 1.5, то може і 4.
Дивні у вас розрахунки. 1000 паксів на місяць - це 250 на тиждень. Тобто 125 на виліт і стільки ж на прильот. І це в літні місці.
І ви ж не думаєте, що Скай підбере УСІХ цих пасажирів, я сподіваюсь? Добре, якщо підбере третину. Тобто 80 всого і 40 в один бік. Ну якщо взяти у Мотор Січі Як-40 в мокрий лізинг, то має вистачити
А якщо серйозно, то потрібно розділяти випадки, коли компаніх самі створюють трафік, а коли канібалізують чужий потік.
Наприклад, ті ж Райани легко погодились на бориспільські умови знижок, бо, напевно, знають, що їх пасажири - це саме створений ними трафік (ну і частково сканібалізований у Віззів, які поки що в Жулянах, але не думаю, що там багато, враховуючи, що у віззів потік не знижується).
Скайап теж саме створює трафік. Але на курортних напрямках. Тобто, продаючи регулярку на Київ-Неаполь, чи Харків-Шарджа вони цілком можуть створити новий трафік (замість пакетного відпочинку, чи умовних Мальдів, хтось надасть перевагу прямому перельоту до ОАЕ). А от на інші напрямки я не віру у їх можливість ствоорювати новий трафік, тому доведеться канібалізувати існуючий.