Они уже года так 2 что-то пытаются сделать, но по сути вообще ничего глобально не поменялось.AlexK писав: ↑14 листопада 2018, 00:58 “Госкомтуризма предложил разделить «Узбекистон хаво йуллари» на несколько конкурирующих компаний.”
https://www.spot.uz/ru/2018/11/13/avia/
Uzbekistan Airways
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
Re: Uzbekistan Airways
Кто-то недавно восхищался продвинутостью Узбекских Авиалиний, потому что на Дримлайнерах летают...
https://ca-news.org/news:1559295
“Авиакомпания Узбекистана из-за долгов намерена продать восемь самолетов”
https://ca-news.org/news:1559295
“Авиакомпания Узбекистана из-за долгов намерена продать восемь самолетов”
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
СкайАп би підхватив, хоча б для Хайнаня
Re: Uzbekistan Airways
Тут вже логічніше МАУ - їм якраз таких бортів не вистачає.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
Если бы 767 пассажирские были, то думаю МАУ было бы интересно.
Re: Uzbekistan Airways
Справжня ситуація з фінансами мау нам не відома.
Але і купляти/брати в лізинг 767 за умови виводу їх з флоту із свого флоту таке собі рішення.
787 виглядає найкращим з того що вони продають але машина ще не всіма хворобами перехворіла ...
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
С такие уровнем менеджмента Uzbekistan Airways вполне рабочие цифры. В расписании бардак, флот разношерстный, половина самолетов давит бетон. И это при конских ценах на билеты за пределы Узбекистана, и почти монопольном положении на рынке. Печалька.
Re: Uzbekistan Airways
Я канєшна не профі в авіаменеджменті, але краще би вони вивели всі свої 6 767-их (то без карго, яких вони мають в наявності 2 штуки) і залишили нові і ефективніші Дрімлайнери. Ті 6 Дрімлайнерів, які вони мають, цілком би витягнули всю їхню далекомагістралку. А так і зоопарк в флоті, і першопричина боргів не пофікшена. Прям, як в МАУ
Re: Uzbekistan Airways
Они на 787 летают на среднемагистральных рейсах.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
Я недавно вообще летел на 767 Алматы - Ташкент ))
Re: Uzbekistan Airways
Та й 767-мі в них не надто старі, найновіші 2013 р.в, сумніваюсь що мау щось дістанеться, їм зараз не до дрімлайнерів, розхватають їх як гарячі пиріжки
Re: Uzbekistan Airways
МАУ сейчас ничего покупать не будет... вступать в лизинговые переговоры с Uzbekistan Airways тоже очень маловероятно
Re: Uzbekistan Airways
Та то ясно, тим більш що узбекам літаки продати треба, а не загнати комусь в лізинг, взагалі здивований що HY літаки купляють а не беруть в лізинг, красиво жить не запретишь
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Uzbekistan Airways
Открывают рейс в Киев: 1 раз в неделю по субботам.
Ташкент 23:55 — Киев 02:45
Киев 04:15 — Ташкент 10:45
https://www.gazeta.uz/ru/2019/09/09/kiev/
Вопрос к знатокам, что означает в этом случае чартерный рейс? Типа не договорились о регулярке?
Ташкент 23:55 — Киев 02:45
Киев 04:15 — Ташкент 10:45
https://www.gazeta.uz/ru/2019/09/09/kiev/
Вопрос к знатокам, что означает в этом случае чартерный рейс? Типа не договорились о регулярке?
Re: Uzbekistan Airways
Это означает, что Украина пока не дала назначение на регулярку...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot], Google [Bot] і 32 гостей