Авиационные происшествия
Re: Авиационные происшествия
Т... мать! Все-таки оба...
Re: Авиационные происшествия
А чего волноваться? Частная собственность. Я б больше волновался за репутацию страны от действий таких частников.
Re: Авиационные происшествия
Людей жаль... сколько украинцев погибло известно?
Re: Авиационные происшествия
Интересно , на Ливию страховка была у эксплуатанта? И если была , какова перспектива ее получения в этом конкретном случае?
Не так давно, были времена, когда, владелец самолета, планирующий осуществлять полеты в горячие точки, вроде Судана, Афганистана ,той же Ливии , сталкивался с полным отсутствием предложений по страхованию, т.к. раньше были прецеденты, когда, путем договорняка с местными сепарами , осуществлялось какое-то нападение на аэропорт и, совершенно случайно, среди всего прочего шума и пыли уничтожался только что прилетевший АН-12 с летной годностью, заканчивающейся через месяц и полным отсутствием перспектив ее продления. А на полученную страховку приобретался еще один, а может и не один такой же АН.
И людей реально жалко. Погибли, непонятно за что.
Re: Авиационные происшествия
Думаю была, иначе бы они не вылетели из ОАЭ... другое дело, сколько приходится платить за такую страховку - к тому же, очень мало страховщиков готовых страховать подобные авиационные проекты
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Между найомничеством - и перевозкой оружия -пропасть - оружие возится каждый день, много и совершенно легальноnik-dem писав: ↑29 липня 2019, 14:22А це цілком закономірний наслідок участи в мутних діях на боці мутних орґанізацій (що випливає з тексту статті вище). Дивно, що за найманство ще справу не порушили.katso писав: ↑29 липня 2019, 14:07 Наркотики добавить забыли, ну так чтоб уж полностью навесить ярлык негодяев А было оно там или нет -ктож проверит...
А в сухом остатке без эмоций - убит украинский гражданин, работавший в украинской авиакомпании, на момент гибели имевшей сертификат эксплуатанта, самолеты на летной годности, бывшей субъектом мониторинга Госавиаслужбы Украины... В советское время уже б флот у берегов той Ливии стоял...
Вот пример - "АВИАЛИНИИ АНТОНОВА" ПЕРЕВЕЗЛИ СУ-30МК В ИНДОНЕЗИЮ - http://www.вевеве/content/view/22823/37/
Re: Авиационные происшествия
Поки півень не клюне, державіслужба заборонила польоти в Лівію https://avia.gov.ua/informatsiya-shhodo ... si-liviya/
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Тобто різницю між найманством і замовленням від леґітимного уряду Індонезії Ви в принципі не бачите?
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 921
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
"Той уряд Лівії" - таки нелегітимний, ось тут можна поглянути на карту: https://libya.liveuamap.com/
ООН, Туреччина, Катар, Пакістан підтримує "синіх" - це місцева комірка "Братів Мусульман", а коаліція арабських країн підтримує генерала Хафтара. З ОАЕ йому підкинули трошки зброї, щоб лівійські бедуїни і трактористи потім її "відкопали в барханах".
Re: Авиационные происшествия
Рубрика веселі загадки. Передісторія: 26 липня в Лівії було розбомблено 2 Українських ІЛ-76 (UR-CMC, UR-CRP), 27 липня державіаслужба призупинила сертифікат експлуатанта авіакомпанії Europa Air (якій і належали знищені літаки), 30 липня державіслужба забороняє польоти українських авіакомпіній в Лівію. Ситуація: 2 серня літак українськой авіакомпанії (попередньо Alfa Air) ІЛ-76ТД UR-COZ вилітає з Кривого рогу і приземляється в Анкарі там можливо чимось завантажується і 3 серпня вилітає і летить в сторону Лівії, і в той же день повертається (трек починається біля берегів Лівії на 20000 фт і має тенденцію до набору висоти) а тепер питання, що має статися і скільки літаків мають спалити щоб вони перестали туди літати
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Возимо і тим, і цим. Турки підтримують тих, хто розбомбив перших два (власне, це якраз було зроблено турецькими ударними безпілотниками)
Re: Авиационные происшествия
А скільки часу цьому літаку по паспорту залишилось?
Можливо це хитра схема відмивання коштів страховими компаніями?
Можливо це хитра схема відмивання коштів страховими компаніями?
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Авиационные происшествия
Приключения на рейсе Люфтханзы из Дублина в Мюнхен:
A Lufthansa Airbus A321-200, registration D-AIRW performing flight LH-2515 from Dublin (Ireland) to Munich (Germany), had been dispatched under minimum list equipment requirements with the left pack inoperative and was climbing through FL340 out of Dublin, when the right hand pack failed, too. The crew descended the aircraft to FL110 levelling off at FL110 about 15 minutes later and set course to divert to Manchester, EN (UK), subsequently changed to divert to London Heathrow,EN (UK), climbed to FL150 to London and landed safely on Heathrow's runway 09L about 85 minutes after departure from Dublin.
The aircraft remained on the ground in London for about 3 hours, then departed London climbing to a maximum of FL230 but again needed to descent to FL130 and now diverted to Brussels (Belgium) for a safe landing on runway 25L about one hour after departure from Heathrow.
Passengers are complaining they were left without information at Brussels and were waiting in a queue for being rebooked with just one staff member at the desk.
https://www.aeroinside.com/item/13517/l ... n-pressure
A Lufthansa Airbus A321-200, registration D-AIRW performing flight LH-2515 from Dublin (Ireland) to Munich (Germany), had been dispatched under minimum list equipment requirements with the left pack inoperative and was climbing through FL340 out of Dublin, when the right hand pack failed, too. The crew descended the aircraft to FL110 levelling off at FL110 about 15 minutes later and set course to divert to Manchester, EN (UK), subsequently changed to divert to London Heathrow,EN (UK), climbed to FL150 to London and landed safely on Heathrow's runway 09L about 85 minutes after departure from Dublin.
The aircraft remained on the ground in London for about 3 hours, then departed London climbing to a maximum of FL230 but again needed to descent to FL130 and now diverted to Brussels (Belgium) for a safe landing on runway 25L about one hour after departure from Heathrow.
Passengers are complaining they were left without information at Brussels and were waiting in a queue for being rebooked with just one staff member at the desk.
https://www.aeroinside.com/item/13517/l ... n-pressure
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей