Думаю, что кто-то поменял билет на другой рейс. Или не стал выкупать бронь. Еще как вариант снялась государственная бронь по времени (как с жд билетами), подозреваю, что такая существует для депутатов, например.
Коли нема квитків, а летіти треба
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Коли нема квитків, а летіти треба
Re: Коли нема квитків, а летіти треба
там были раньше два места гарантированных для программы под крылом. Но думаю снялись или поменяли, так как там есть еще небольшой запас под овербукинг
Re: Коли нема квитків, а летіти треба
А існує якась стандартна схема резервування місць та скасування державних броней і т д?
- УткА_в_ТаПкАх
- Airbus A340
- Повідомлень: 871
- З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
- Звідки: KBP
- Контактна інформація:
Re: Коли нема квитків, а летіти треба
На трасі Львів-Київ на сьогоднішній день є два прямих авіарейси - або МАУ або МоторСіч ( вам не підходить по часу).
З непрямих перельотів ось варіант перельоту зі Львова до Харкова через Ґданськ на найближчий понеділок
З непрямих перельотів ось варіант перельоту зі Львова до Харкова через Ґданськ на найближчий понеділок
Re: Коли нема квитків, а летіти треба
Квитки вже куплені. На понеділок. МАУ. МАУ добре на них заробить (буде з чого акційні квитки робити на майбутнє). Всім дякую.
Питання далі тільки гіпотетичне - якщо бувають овербуки, то як вони регламентуються? Скільки може бути таких місць на кожен рейс? Як вони потім обслуговуються на реєстрації?
Питання далі тільки гіпотетичне - якщо бувають овербуки, то як вони регламентуються? Скільки може бути таких місць на кожен рейс? Як вони потім обслуговуються на реєстрації?
Re: Коли нема квитків, а летіти треба
примерно так обычно:
- пассажиры которым нехватило места орут на персонал хендлингао своей сложной жизни, что компания говно, они говно, мир гавно
- персонал думает зачем он пришел туда работать и сколько минут осталось до закрытия стойки
)))
- пассажиры которым нехватило места орут на персонал хендлингао своей сложной жизни, что компания говно, они говно, мир гавно
- персонал думает зачем он пришел туда работать и сколько минут осталось до закрытия стойки
)))
Re: Коли нема квитків, а летіти треба
Я потрапив на овербукінг пару тижнів тому на вечірньому KBP-LWO. Чекінився онлайн, система видала місце, але під час бордінгу посадковий видав щось на зразок "проблема з місцем". Попросили почекати разом з ще 5ма пасажирами (один був пілотом МАУ). В результаті одного апгрейднули в бізнес, а решту розсадили по місцях пасажирів, які спізнилися (бачив що дивилися по списку тих, хто не пройшов контроль безпеки на момент перерозподілу місць). Все адекватно і без жодних скандалів.
Маю підозру, що доплата за, наприклад, місце в аварійному ряду збільшить ваші шанси полетіти.
Маю підозру, що доплата за, наприклад, місце в аварійному ряду збільшить ваші шанси полетіти.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 102 гостей