Умови задачі надто строгі. Проте Нордіка за співвідношенням ціна якість була(і ще певний час є) дуже адекватною. Мені доводилось літати ними за 50 євро OW з багажем та вибором місця і свій наступний тріп в Талін теж хотів зробити з ними.
Відкинути несприйняття лоукостів в певних випадках можна. Для цього повинен бути хоча б частину тижня щоденний графік з вильотом у зручний для дводенної поїздки час або/і наявність бізнес-класу.
Tetris писав: ↑22 червня 2019, 16:42
Ну тобто в Польщу, Німеччину чи Лондон буде ок?
Щодо Польші та Німеччини: поки є на рейсах МАУ, Лот і Люфтганза, про лоукости можна не думати.
Великобританія особисто у мене не на часі, допоки діє візовий режим.
Bagach писав: ↑22 червня 2019, 20:11
Перебираю варіанти з Таллінном. Кому близько до Львова, хороший варіант для дводенної подорожі - LWO-RIX-TLL-RIX-LWO Ейр Балтіком.
Тобто рейс на Q400 вночі з пересадкою - це кошерно, а прямий Візз - ні ?
Дивився той рейс на маршруті до Вільнюса, і краще я полечу віззом, ніж безсонна ніч
Vitaliy писав: ↑22 червня 2019, 20:57
Тобто рейс на Q400 вночі з пересадкою - це кошерно, а прямий Візз - ні ?
Чому я не прихильник лоукостів - це окрема тема.
На Q400 ще не літав. А що поганого в них?
Обов'язково спробуйте.
Я політав на Q400 австрійців (ODS-VIE-ODS), з аналогічним нічним графіком. Тісно, шумно, дуже сумнівне задоволення посеред ночі.
Vitaliy писав: ↑22 червня 2019, 20:57
Тобто рейс на Q400 вночі з пересадкою - це кошерно, а прямий Візз - ні ?
Чому я не прихильник лоукостів - це окрема тема.
На Q400 ще не літав. А що поганого в них?
Обов'язково спробуйте.
Я політав на Q400 австрійців (ODS-VIE-ODS), з аналогічним нічним графіком. Тісно, шумно, дуже сумнівне задоволення посеред ночі.
На Q еще не довелось полетать, но ведь его позиционируют как очень тихий турбопроп
Чому я не прихильник лоукостів - це окрема тема.
На Q400 ще не літав. А що поганого в них?
Обов'язково спробуйте.
Я політав на Q400 австрійців (ODS-VIE-ODS), з аналогічним нічним графіком. Тісно, шумно, дуже сумнівне задоволення посеред ночі.
На Q еще не довелось полетать, но ведь его позиционируют как очень тихий турбопроп
В порівнянні з ATR-42 все ж таки тихіший. Але на ATR-42 я летів FRA - PRG, відстань не велика, та ще і в день, тому можна було терпіти.
Bagach писав: ↑22 червня 2019, 22:07
Чому я не прихильник лоукостів - це окрема тема.
На Q400 ще не літав. А що поганого в них?
Тесно и шумно (особенно у крыла). Я как раз балтийский Q испытывал. В качестве попробовать - стоит, конечно. Но повторять я лично не стал бы, лучше перебороть нелюбовь к лоу-костам, выбрав место и приоритетную посадку