Звучит как невыполнение условий концессии. Но подозреваю, что в 2012 году такого пункта в условиях могло и не быть(Olek писав: ↑03 квітня 2019, 12:35 В Одессе интересная ситуация - пришел инвестор, который с 2012 года строит терминал. Инвестор получил в полное управление аэропорт и его имущество, у города осталась миноритарная часть. У меня создается впечатление, что особых денег тот инвестор не вкладывает, а использует прибыль от использования ресурсов старого аэропорта. Если бы инвестор вкладывал деньги, то как в Харькове за два года построили бы терминал - в Одессе он не намного больше харьковского. Но в Одесса даже на багажной ленте сэкономили, переместив старую из старого терминала в зал прилета нового.
Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Там не концессия, создание СП, в которое влили коммунальное имущество за небольшую долю. Решением суда то все должно было вернуться обратно городу, но город пошел на мировую несколько лет назад.Igoresha писав: ↑03 квітня 2019, 13:44Звучит как невыполнение условий концессии. Но подозреваю, что в 2012 году такого пункта в условиях могло и не быть(Olek писав: ↑03 квітня 2019, 12:35 В Одессе интересная ситуация - пришел инвестор, который с 2012 года строит терминал. Инвестор получил в полное управление аэропорт и его имущество, у города осталась миноритарная часть. У меня создается впечатление, что особых денег тот инвестор не вкладывает, а использует прибыль от использования ресурсов старого аэропорта. Если бы инвестор вкладывал деньги, то как в Харькове за два года построили бы терминал - в Одессе он не намного больше харьковского. Но в Одесса даже на багажной ленте сэкономили, переместив старую из старого терминала в зал прилета нового.
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Тобто міська влада відмовилася визнавати, що СП неефективне і замість того, щоб ввійти в спілку з нормальним інвестором, залишилися з тим самим? Після рішення суду?
А хто ж до суду подавав?
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Вы уже достали флудить. Откройте глаза и прочитайте название темы. Для темы авиасообщения с московией есть отдельная тема. Вот туда и вперед. То один про суперджеты тулит в тему про Ту 334, то теперь другой в тему Одессы...
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
А? Це до кого? Бо так виглядає, що до мене
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Нет, к тем, что постить офф-топик и еще потом называет это цензурой за удаление сообщений не по теме.
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Добавили Краков в расписание.
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Ничего себе сколько Тель-Авива в пиковый сезон!
7 МАУ
4 Эль Аль
4 Аркия
4 Ян Эйр
Итого 19 частот в неделю
7 МАУ
4 Эль Аль
4 Аркия
4 Ян Эйр
Итого 19 частот в неделю
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 93
- З нами з: 11 листопада 2018, 13:00
- Звідки: Одеса
- Контактна інформація:
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Ба більше, в Одесі багажну стрічку вмикають лише під час вивантаження валіз, далі вона стоїть нерухома. А що, пасажири й обійти можуть, все одно краще за банальну кучу на летовищі ще рік тому.
Якщо вантаж везуть у кілька етапів, стрічку вимикають між етапами.
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Половина злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту вже готова!
На початок квітня збудовано 1450 м із запланованих 2800 м злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту. На спорудження цього обсягу пішло 26 тис. кубометрів бетону. Будівництво смуги триває. Також проводяться земляні роботи і споруджується патрульна автодорога.
Будуючи злітну смугу, наша компанія використовує найсучасніші технології, які відповідають найкращим світовим інфраструктурним проектам.
Візьмемо, для прикладу, аеропорт у Стамбулі. Звичайно, його масштаб не порівняти з одеським хабом. На турецький проект виділили величезні кошти: проектна вартість склала більше 7 млрд доларів! І зараз ключові авіаперевізники перенаправляють рейси з інших аеропортів до нового повітряного порту турецької столиці.
Потреба Стамбулу в настільки великому аеропорті обумовлена неймовірною популярністю цієї країни серед туристів. Торік Туреччину відвідали 45 млн. туристів. Показник України – третина цього обсягу.
Проте для будівництва злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту використовуються технології аналогічного рівня. Більше того, наша злітно-посадкова смуга буде навіть міцнішою, ніж у Стамбульському аеропорту! У Туреччині ставку зробили на швидкість будівництва з використанням асфальтобетону. Нашим проектом передбачено покриття більш довговічного типу – бетонне. Хоча облаштовувати його трохи довше. Зрештою, будівництво в Одесі також іде швидкими темпами – «Автомагістраль-Південь» реалізує цей проект із 2018 року.
Будівельна техніка, яку використовували у Стамбульському та Одеському аеропортах, майже однакова за своїми характеристиками. Це кращі марки світового рівня. Наприклад, ми використовували американський бетоноукладач Gomaco, а у Стамбулі бетон на пероні укладав аналогічний німецький Wirtgen. Ширина укладання нашої машини Gomaco GP 4 – 7,5 м (максимально можлива - 12 м), стамбульські Wirtgen SP 500 мають ширину укладання до 6 м. По суті, це машини одного класу.
На будівництві ЗПС Одеського аеропорту «Автомагістраль-Південь» здобула унікальний досвід. Україні потрібно розвивати великі міжнародні хаби, щоб забезпечити конкурентоспроможність на світовому ринку
На початок квітня збудовано 1450 м із запланованих 2800 м злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту. На спорудження цього обсягу пішло 26 тис. кубометрів бетону. Будівництво смуги триває. Також проводяться земляні роботи і споруджується патрульна автодорога.
Будуючи злітну смугу, наша компанія використовує найсучасніші технології, які відповідають найкращим світовим інфраструктурним проектам.
Візьмемо, для прикладу, аеропорт у Стамбулі. Звичайно, його масштаб не порівняти з одеським хабом. На турецький проект виділили величезні кошти: проектна вартість склала більше 7 млрд доларів! І зараз ключові авіаперевізники перенаправляють рейси з інших аеропортів до нового повітряного порту турецької столиці.
Потреба Стамбулу в настільки великому аеропорті обумовлена неймовірною популярністю цієї країни серед туристів. Торік Туреччину відвідали 45 млн. туристів. Показник України – третина цього обсягу.
Проте для будівництва злітно-посадкової смуги Одеського аеропорту використовуються технології аналогічного рівня. Більше того, наша злітно-посадкова смуга буде навіть міцнішою, ніж у Стамбульському аеропорту! У Туреччині ставку зробили на швидкість будівництва з використанням асфальтобетону. Нашим проектом передбачено покриття більш довговічного типу – бетонне. Хоча облаштовувати його трохи довше. Зрештою, будівництво в Одесі також іде швидкими темпами – «Автомагістраль-Південь» реалізує цей проект із 2018 року.
Будівельна техніка, яку використовували у Стамбульському та Одеському аеропортах, майже однакова за своїми характеристиками. Це кращі марки світового рівня. Наприклад, ми використовували американський бетоноукладач Gomaco, а у Стамбулі бетон на пероні укладав аналогічний німецький Wirtgen. Ширина укладання нашої машини Gomaco GP 4 – 7,5 м (максимально можлива - 12 м), стамбульські Wirtgen SP 500 мають ширину укладання до 6 м. По суті, це машини одного класу.
На будівництві ЗПС Одеського аеропорту «Автомагістраль-Південь» здобула унікальний досвід. Україні потрібно розвивати великі міжнародні хаби, щоб забезпечити конкурентоспроможність на світовому ринку
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Что этот офтоп делает на нашем политическом форуме?
Ыххх, хоть бы в скобки взяли это добро.
А вообще прилетал во вторник, с интересом смотрел в иллюминатор, работы идут вполне бодро. Но работ ещё непочатый край.
з.ы. Кто-то помнит вообще, когда в последний раз автоматические двери на входе в старый терминал разъезжались полностью, а не на 50%?
Візьмемо, для прикладу, аеропорт у Стамбулі. Звичайно, його масштаб не порівняти з одеським хабом.
Ыххх, хоть бы в скобки взяли это добро.
А вообще прилетал во вторник, с интересом смотрел в иллюминатор, работы идут вполне бодро. Но работ ещё непочатый край.
з.ы. Кто-то помнит вообще, когда в последний раз автоматические двери на входе в старый терминал разъезжались полностью, а не на 50%?
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Экипажи тренируются: пассажирский самолет турецкой авиакомпании четыре часа кружит над Одессой
https://dududu.net/news/passazhirskiy ... az-097433/
https://dududu.net/news/passazhirskiy ... az-097433/
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Может расстроить их и все таки сказать что Стамбул не столица?shushuair писав: ↑05 квітня 2019, 11:41 Что этот офтоп делает на нашем политическом форуме?
Візьмемо, для прикладу, аеропорт у Стамбулі. Звичайно, його масштаб не порівняти з одеським хабом.
Ыххх, хоть бы в скобки взяли это добро.
А вообще прилетал во вторник, с интересом смотрел в иллюминатор, работы идут вполне бодро. Но работ ещё непочатый край.
з.ы. Кто-то помнит вообще, когда в последний раз автоматические двери на входе в старый терминал разъезжались полностью, а не на 50%?
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Рік лоукостів в Одесі продовжується
Нічний переліт туди - це звісно ще те задоволення, але під довгий вікенд розклад дуже непоганий.- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Гораздо лучше, чем рейс МАУ из Рима в Киев с вылетом в 3.30-4.30 утра. Тут все просто, в 2 прилетел, в 3 упал спать, в 10 проснулся после полноценного сна. И весь день свежий. Только одно но - Эрнест, с которым рассчитывать на прилет по расписанию наивно. Так что как раз прилет в Рим будет где-то к 8 утра
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Упал спать в гостинице, где оплатил полные сутки, реально использовав из них только несколько часов?Sentry писав: ↑09 квітня 2019, 11:11Гораздо лучше, чем рейс МАУ из Рима в Киев с вылетом в 3.30-4.30 утра. Тут все просто, в 2 прилетел, в 3 упал спать, в 10 проснулся после полноценного сна. И весь день свежий. Только одно но - Эрнест, с которым рассчитывать на прилет по расписанию наивно. Так что как раз прилет в Рим будет где-то к 8 утра
Re: Одесса аэропорт (IATA: ODS)
Ну не прям несколько часов. Обычно выселение до часов 11-12. А это означает почти полсуток. Вконце-концов, вы же в отеле не сидите весь день, когда приезжаете в город погулять. Выходит тоже, оплатили за сутки, а в номере находитесь хорошо если половину времени
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 70 гостей