Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Прикольный полностью возвратный тариф). Это очередной развод МАУ? Написано же full refundable
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
МАУ В СЬОГОДНІШНЬОМУ ВИГЛЯДІ ПРИРЕЧЕНА – ГЛІБОВИЦЬКИЙ
http://povin.com.ua/183070-04-04.html
Мінус у майже 100 млн доларів. Це вже дуже серйозно. Якщо це не замасковане виведення капіталу одним із акціонерів, то такі збитки можуть створити суттєві проблеми для компанії. Якщо це виведення капіталу, то проблеми все одно будуть.
– орієнтація в основному на західні рінк, недостатнє докладання зусиль для заходу в Центральну Азію, Росію, Кавказ іще між 2004 і 2014 рр.;
– запізніле рішення про відкриття далекомагістральних сполучень (хоча тут можна сперечатися, чи це взагалі було можливо з «Австрійськими авіалініями» як акціонером і впливом «Аеросвіту» на регулятора);
– орієнтація в основному на р2р, нехтування транзитними можливостями України та Борисполя аж до першої години десь біля Євро-2012;
– запізніла модернізація флоту та підвищення ефективності витрат – здійснена тільки приблизно п’ять років тому;
– нерозуміння політичних ризиків; МАУ продовжували «гріти» маркетинговою промоцією російський ринок вже після Майдану в 2014 році, тоді ж розмова президента компанії із пранкером показала, наскільки всередині компанії ці виклики могли вважати тимчасовими;
– запізніле формування гібридної бізнес-моделі – Air Baltic малі дуже подібні передумови й дали собі раду раніше;
– слабка продуктова політика, пасажирський продукт уніфікований більш-менш тільки в останні три-чотири роки, з позиціюванням послуг зокрема й бізнес-моделі взагалі досі великі проблеми;
– адаптація програми лояльності до нових умов мала б не відставати від змін, а не йти після змін бізнес-моделі;
– відчутно покращилась і частина роботи HR, яку видно із клієнтської сторони, альо це вже покращення, яке відбулося після вкорінення проблемної репутації;
– недостатньо скомунікована безпека та сталість стандартів безпеки МАУ – а це стратегічна перевага компанії та одна з небагатьох позитивних відмінностей її культури
Взагалі публічна комунікація чи то пілотів на літаках або роликах, чи то топ-менеджерів на прес-конференціях, у колонках або інтерв’ю – це часто суміш корисної інформації з лютим фейспалмом.
МАУ помилково розібрали стратегію жорсткої цінової конкуренції, яку неможливо виграти в країні, що позичає під двозначні відсотки, із примусовим продажем валюти та волюнтаристськими регуляторними рішеннями (див. наприклад, юридичну проблему з вай-фай на 777) у авіакомпаній, які користуються всіма нормативними перевагами ЄС. Собівартість МАУ буде вищою, ніж у Ryanair (а, часом, і в Turkish Airlines), маржа буде меншою – це спіраль редукції, яка не має виходу.
Державний бюджет не має репараційних чи дотаційних надходжень (із ЄС, наприклад), щоб компенсувати МАУ обліт Криму та Росії. За цієї політичної ситуації, яка з нами, ймовірно, надовго, Бориспіль безперспективний як хаб між Європою та Азією, Росією та Африкою. Цілком припускаю, що мережеві рішення в найближчі 10-20 років в Україні будуть можливі тільки в Одесі й у Львові. Частина українських ринків недоступні через інфраструктурні або безпекові обмеження.
Нова МАУ мала бі краще розуміти не як пропонувати дешево базовий продукт, а як create and extract value – створювати цінність й отримувати за це винагороду. Для цього МАУ має розплющити очі й нарешті познайомитись із новим українським середнім класом, і краще зрозуміти зміни в спільноті бізнес-мандрівників, яка вже давно не про статус. МАУ має зловити хвилю, що сімволізує найкращі зміни в країні та бути їхнім провідником. Українська кухня в меню – це нарешті крихітний крок у правильному напрямку подолання відчуття неповноцінності, який запізнився на роки, якщо не десятиліття.
На державному рівні регулятор має визначитися, чи ринок будується під одну компанію і пелотон, чі 2+ компанії і пелотон. Мені другий варіант видається менш амбітним, але безпечнішим. Відповідно, має визначатися державна політика інвестицій в авіаційну інфраструктуру – злітні смуги, інтермодальні хабі тощо.
Боюся, що МАУ в сьогоднішньому вигляді приречена. Зміна управлінської команди (а її ядро в МАУ на перших ролях іще з дев’яті яностих!) матиме ефект тільки якщо відбудеться зміна капіталу. Хороше питання, як у цих умовах мають бути примирені два крила місії компанії: обслуговування цікавості/нової мобільності українців і фактичний політичний/фінансовий інтерес власника. Не схоже, що зараз ці речі можуть гармонійно комбінуватися. Тому, підозрюю, МАУ врешті чекатиме пошук інвестора. Зі стрьомними кастинґами, де не всі кандидати матимуть доброзичливі наміри. У гіршому разі – націоналізація.
Про всяк випадок, краще тримати ремні защепленими.
http://povin.com.ua/183070-04-04.html
Мінус у майже 100 млн доларів. Це вже дуже серйозно. Якщо це не замасковане виведення капіталу одним із акціонерів, то такі збитки можуть створити суттєві проблеми для компанії. Якщо це виведення капіталу, то проблеми все одно будуть.
– орієнтація в основному на західні рінк, недостатнє докладання зусиль для заходу в Центральну Азію, Росію, Кавказ іще між 2004 і 2014 рр.;
– запізніле рішення про відкриття далекомагістральних сполучень (хоча тут можна сперечатися, чи це взагалі було можливо з «Австрійськими авіалініями» як акціонером і впливом «Аеросвіту» на регулятора);
– орієнтація в основному на р2р, нехтування транзитними можливостями України та Борисполя аж до першої години десь біля Євро-2012;
– запізніла модернізація флоту та підвищення ефективності витрат – здійснена тільки приблизно п’ять років тому;
– нерозуміння політичних ризиків; МАУ продовжували «гріти» маркетинговою промоцією російський ринок вже після Майдану в 2014 році, тоді ж розмова президента компанії із пранкером показала, наскільки всередині компанії ці виклики могли вважати тимчасовими;
– запізніле формування гібридної бізнес-моделі – Air Baltic малі дуже подібні передумови й дали собі раду раніше;
– слабка продуктова політика, пасажирський продукт уніфікований більш-менш тільки в останні три-чотири роки, з позиціюванням послуг зокрема й бізнес-моделі взагалі досі великі проблеми;
– адаптація програми лояльності до нових умов мала б не відставати від змін, а не йти після змін бізнес-моделі;
– відчутно покращилась і частина роботи HR, яку видно із клієнтської сторони, альо це вже покращення, яке відбулося після вкорінення проблемної репутації;
– недостатньо скомунікована безпека та сталість стандартів безпеки МАУ – а це стратегічна перевага компанії та одна з небагатьох позитивних відмінностей її культури
Взагалі публічна комунікація чи то пілотів на літаках або роликах, чи то топ-менеджерів на прес-конференціях, у колонках або інтерв’ю – це часто суміш корисної інформації з лютим фейспалмом.
МАУ помилково розібрали стратегію жорсткої цінової конкуренції, яку неможливо виграти в країні, що позичає під двозначні відсотки, із примусовим продажем валюти та волюнтаристськими регуляторними рішеннями (див. наприклад, юридичну проблему з вай-фай на 777) у авіакомпаній, які користуються всіма нормативними перевагами ЄС. Собівартість МАУ буде вищою, ніж у Ryanair (а, часом, і в Turkish Airlines), маржа буде меншою – це спіраль редукції, яка не має виходу.
Державний бюджет не має репараційних чи дотаційних надходжень (із ЄС, наприклад), щоб компенсувати МАУ обліт Криму та Росії. За цієї політичної ситуації, яка з нами, ймовірно, надовго, Бориспіль безперспективний як хаб між Європою та Азією, Росією та Африкою. Цілком припускаю, що мережеві рішення в найближчі 10-20 років в Україні будуть можливі тільки в Одесі й у Львові. Частина українських ринків недоступні через інфраструктурні або безпекові обмеження.
Нова МАУ мала бі краще розуміти не як пропонувати дешево базовий продукт, а як create and extract value – створювати цінність й отримувати за це винагороду. Для цього МАУ має розплющити очі й нарешті познайомитись із новим українським середнім класом, і краще зрозуміти зміни в спільноті бізнес-мандрівників, яка вже давно не про статус. МАУ має зловити хвилю, що сімволізує найкращі зміни в країні та бути їхнім провідником. Українська кухня в меню – це нарешті крихітний крок у правильному напрямку подолання відчуття неповноцінності, який запізнився на роки, якщо не десятиліття.
На державному рівні регулятор має визначитися, чи ринок будується під одну компанію і пелотон, чі 2+ компанії і пелотон. Мені другий варіант видається менш амбітним, але безпечнішим. Відповідно, має визначатися державна політика інвестицій в авіаційну інфраструктуру – злітні смуги, інтермодальні хабі тощо.
Боюся, що МАУ в сьогоднішньому вигляді приречена. Зміна управлінської команди (а її ядро в МАУ на перших ролях іще з дев’яті яностих!) матиме ефект тільки якщо відбудеться зміна капіталу. Хороше питання, як у цих умовах мають бути примирені два крила місії компанії: обслуговування цікавості/нової мобільності українців і фактичний політичний/фінансовий інтерес власника. Не схоже, що зараз ці речі можуть гармонійно комбінуватися. Тому, підозрюю, МАУ врешті чекатиме пошук інвестора. Зі стрьомними кастинґами, де не всі кандидати матимуть доброзичливі наміри. У гіршому разі – націоналізація.
Про всяк випадок, краще тримати ремні защепленими.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
4 квітня 2019 года
Інформація для преси
МАУ корегує літній розклад
Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» змушена внести зміни у розклад своїх рейсів на період літньої навігації. У зв’язку з цим на деяких маршрутах відбудеться скорочення інтенсивності польотів.
Основною причиною змін стала затримка поставки літаків Boeing 737 MAX, які повинні були почати роботу на регулярних рейсах МАУ з середини квітня поточного року. Однак, у зв’язку з тим, що експлуатація даного типу ПС призупинена до завершення розслідування, поставка трьох Boeing 737 MAX для авіакомпанії МАУ відкладається.
Через відсутність запланованих на цей період літаків авіакомпанія проводить вимушене корегування розкладу своїх рейсів. Зокрема зміни торкнуться таких напрямків, як Афіни, Стамбул та Єреван, де МАУ зменшить кількість рейсів. Рейси між Києвом та Вінницею будуть скасовані.
Також у квітні, травні та червні передбачаються скасування деяких рейсів із Києва до Запоріжжя, Херсона, Івано-Франківська, Баку, Мінська, Риги, Женеви, Амману та Анкари. Пасажири, яких торкнулись зміни розкладу, отримають повідомлення і пропозиції з альтернативними датами вильоту або маршруту.
«У зв’язку з непередбачуваними обставинами, які призвели до збоїв у поставці літаків, ми були змушені внести зміни в уже складений літній розклад польотів. Для того, щоб забезпечити пасажирам можливість дістатися до місць призначення, МАУ перерозподіляє існуючий флот і докладає всіх зусиль для виконання зобов’язань перед своїми клієнтами. Всі зміни в розкладі відображені в системах бронювання, – зазначила директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька. – Рейси, які не скасовано, будуть гарантовано виконані авіакомпанією. У разі додаткових коректив, ми будемо оперативно інформувати ринок про ці зміни».
Інформація для преси
МАУ корегує літній розклад
Авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» змушена внести зміни у розклад своїх рейсів на період літньої навігації. У зв’язку з цим на деяких маршрутах відбудеться скорочення інтенсивності польотів.
Основною причиною змін стала затримка поставки літаків Boeing 737 MAX, які повинні були почати роботу на регулярних рейсах МАУ з середини квітня поточного року. Однак, у зв’язку з тим, що експлуатація даного типу ПС призупинена до завершення розслідування, поставка трьох Boeing 737 MAX для авіакомпанії МАУ відкладається.
Через відсутність запланованих на цей період літаків авіакомпанія проводить вимушене корегування розкладу своїх рейсів. Зокрема зміни торкнуться таких напрямків, як Афіни, Стамбул та Єреван, де МАУ зменшить кількість рейсів. Рейси між Києвом та Вінницею будуть скасовані.
Також у квітні, травні та червні передбачаються скасування деяких рейсів із Києва до Запоріжжя, Херсона, Івано-Франківська, Баку, Мінська, Риги, Женеви, Амману та Анкари. Пасажири, яких торкнулись зміни розкладу, отримають повідомлення і пропозиції з альтернативними датами вильоту або маршруту.
«У зв’язку з непередбачуваними обставинами, які призвели до збоїв у поставці літаків, ми були змушені внести зміни в уже складений літній розклад польотів. Для того, щоб забезпечити пасажирам можливість дістатися до місць призначення, МАУ перерозподіляє існуючий флот і докладає всіх зусиль для виконання зобов’язань перед своїми клієнтами. Всі зміни в розкладі відображені в системах бронювання, – зазначила директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька. – Рейси, які не скасовано, будуть гарантовано виконані авіакомпанією. У разі додаткових коректив, ми будемо оперативно інформувати ринок про ці зміни».
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ото наплели всього докупи ...
А що Вінниця має до максів? Ембраєр Максами мали замінити чи навпаки? )Рейси між Києвом та Вінницею будуть скасовані.
- Pan Am
- Airbus A340
- Повідомлень: 948
- З нами з: 26 жовтня 2010, 16:27
- Звідки: IFO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
E145 підуть на більш завантажені напрями ніж Вінниця, Е190 на ще більш завантажені , і Б737 підуть на найпопулярніші замість максів. В першу чергу скасовули збиткові або частково збиткові рейси.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 515
- З нами з: 27 листопада 2017, 20:55
- Звідки: lviv
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ой,виглядає на то,як говорять у Львові «вже сі наліталися»
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Оригінал списку тез Глібовицького про МАУ у FB, де фон сторінки не так виїдає очі
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0560902421
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0560902421
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
якщо ти вже настільки дотошний до оформлення, то нехай буде твоя ласка прибирати "m." з урли - читати на десктопі напряжно. Якогось дива мультимільярдна кантора ще не навчилась визначати з чого читають їх продуктKrakowite писав: ↑04 квітня 2019, 17:52 Оригінал списку тез Глібовицького про МАУ у FB, де фон сторінки не так виїдає очі
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 0560902421
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Закрывают Винницу неспроста?)))
А если серьезно, печально все это. И не в Максах дело, судя по всему.
А если серьезно, печально все это. И не в Максах дело, судя по всему.
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Будь бы в них дело, мне кажется взяли бы в мокрый лизинг 2-3 738 и летали бы спокойно дальше
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
С минимальной маржей нет смысла
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Цікаво, чи не зміниться час вильоту інших рейсів.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Пару дней назад тоже регистрировался сразу после открытия - получил 24А... так что, думаю нет.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я бы на месте МАУ/Розы подумывал бы уже о выводе Е-145 из флота - летал несколько раз за последнее время, самолеты далеко не в идеальном состоянии... затертые кресла, сломанные и отваливающиеся пластиковые панели в салоне, грязные (похоже уже не отмывающиеся стены) оставляют не важное впечатление...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ой сумніваюсь. За моїми спостереженнями на львівських рейсах МАУ майже завжди 100% завантаження. Ембраер швидше піде на щось з малопопулярних міжнародних напрямків.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
PS35/36 під час зимової навігації має завантаження в околі 50%.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Нам еще на прошлой неделе пришло письмо счастья. Ригу 2 мая отменили. Без проблем, через колл центр поменял вылет на 1 мая.Olek писав: ↑04 квітня 2019, 17:26 МАУ корегує літній розклад
Також у квітні, травні та червні передбачаються скасування деяких рейсів із Києва до Запоріжжя, Херсона, Івано-Франківська, Баку, Мінська, Риги, Женеви, Амману та Анкари. Пасажири, яких торкнулись зміни розкладу, отримають повідомлення і пропозиції з альтернативними датами вильоту або маршруту.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 144 гостей