ну на флайтрадарі видно що і третій рейс сьогодні прилетів вже... До другого туру точно полутають ще, думаю
Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
При такій собівартості одного рейсу і завантаженості 15 чоловік, не думаю цей аукціон небаченої щедрості довго проживе...
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ну що DME поставили офіційно. Зараз залітаємо....
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ага, Мотор-січчю)))
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Знаю точно, що один рейс виходить авіакомпанії в 7000 убитих єнотів. При ціні в маже 5 тисяч гривень за квиток, компанія не повертає навіть половини при тнперішньому завантаженні. Дотувати треба дуже добре, як на мене(
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
А, як на мене, то треба запустити два рейси на тиждень і то прямих, а не з 2-годинним очікуванням у Львові. Це значно збільшить інтерес до рейсу. А ще ідеальніше - це МАУ на 145
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Согласен, стоянка во Львове вообще ни к селу, ни к городу... а по поводу дотаций - значит Богуслаеву нужно перед кем-то про...ться)
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Мотор сич и коммерция - это очень далекие друг от друга вещи)
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ужгородський аеропорт святкує сьогодні 90 років з дня початку польотів.
В тому далекому 1929 році літаки з Ужгорода літали до Кошице, Брно та Праги.
В тому далекому 1929 році літаки з Ужгорода літали до Кошице, Брно та Праги.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Авіарейс Київ-Ужгород скасовують через нерентабельність
https://www.rbc.ua/ukr/news/aviareys-ki ... 30593.html
Вибори закінчились ....
https://www.rbc.ua/ukr/news/aviareys-ki ... 30593.html
Вибори закінчились ....
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Новость о том, что регулярное авиасообщение Киева с Ужгородом будет отменено, министр инфраструктуры Омелян объясняет «лоббированием» строительства новой взлетной полосы в Мукачево.
Глубоко. ...
Глубоко. ...
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Volodymyr Omelyan с Валерій Пацканом и Валерій Лунченко.
«Закарпатська зрада» скасовується
Сьогодні зі зловтіхою «а я ж казав» почали розганяти новину, що регулярне авіасполучення Києва з Ужгородом буде скасоване.
До поширення цієї «новини» з радістю долучилися деякі політики. Звісно, вибори на носі, набагато приємніше розповідати про «зраду», аніж пояснювати, для чого демонтовувалися плити з діючого летовища чи пролобіювати в Державному бюджеті будівництво нової злітної смуги в рідному Закарпатті. Бодай у тому ж Мукачеві.
Перед тим поясню очевидні речі, які, на жаль, будуть сенсацією для окремих експертів.
Зліт/посадка в аеропорту Ужгорода можлива лише з заходом на територію Словаччини. Так сталося, бо коли авіацію вважали транспортом для багатих або взагалі неперспективною, в іншому торці злітної смуги місцеві чиновники збудували приватні будинки. Дивом не забудували всю смугу. Не встигли.
Після вступу Словаччини в ЄС і НАТО дозвіл на захід в її повітряний простір регулюється вже не лише двосторонніми, але й цими міжнародними структурами.
З метою забезпечення регулярного авіасполучення Міністерством інфраструктури було проведено колосальну роботу (справжні фахівці розуміють, про що я, бо навіть вони не вірили, що це вдасться). Украерорух вперше з поміж усіх провайдерів країн-не членів ЄС було сертифіковано Європейським агентством з безпеки польотів. Як і аеропорт Ужгорода.
Проведено масу переговорів на рівні міністерств транспорту, оборони, державіаслужб, Прем`єр-міністрів і Президентів.
Найближчим часом буде підписано кінцеву угоду про інструментальний захід, про що йшлося в нещодавньо ухваленій спільній декларації Прем`єр-міністрів України і Словаччини.
Більше того, Міністерство інфраструктури і Державіаслужба України в ініціативному порядку провели переговори і переконали авіакомпанію «Мотор-Січ» розпочати регулярні рейси. За що ми особисто вдячні керівництву авіакомпанії.
Незважаючи на те, що аеропорт комунальний і його діяльність - виключна компетенція місцевих органів влади. Так само, як Одеса, Херсон, Миколаїв чи Харків.
Але ми допомагаємо усім, в тому числі Ужгороду.
З боку авіакомпанії «Мотор-Січ» є абсолютно адекватні вимоги: комерційна окупність рейсів, реклама цього напрямку.
Тому, зараз керівництво області, міста і аеропорта, народні депутати, які справді вболівають за рідний край, докладуть усіх зусиль, щоб вибудувати ефективний механізм співпраці з «Мотор-Січчю». Більше того, знайдуть рішення для зручних авіакомпанії і пасажирам рейсів.
І в цьому ми їм теж допомагаємо.
Можна не дякувати
«Закарпатська зрада» скасовується
Сьогодні зі зловтіхою «а я ж казав» почали розганяти новину, що регулярне авіасполучення Києва з Ужгородом буде скасоване.
До поширення цієї «новини» з радістю долучилися деякі політики. Звісно, вибори на носі, набагато приємніше розповідати про «зраду», аніж пояснювати, для чого демонтовувалися плити з діючого летовища чи пролобіювати в Державному бюджеті будівництво нової злітної смуги в рідному Закарпатті. Бодай у тому ж Мукачеві.
Перед тим поясню очевидні речі, які, на жаль, будуть сенсацією для окремих експертів.
Зліт/посадка в аеропорту Ужгорода можлива лише з заходом на територію Словаччини. Так сталося, бо коли авіацію вважали транспортом для багатих або взагалі неперспективною, в іншому торці злітної смуги місцеві чиновники збудували приватні будинки. Дивом не забудували всю смугу. Не встигли.
Після вступу Словаччини в ЄС і НАТО дозвіл на захід в її повітряний простір регулюється вже не лише двосторонніми, але й цими міжнародними структурами.
З метою забезпечення регулярного авіасполучення Міністерством інфраструктури було проведено колосальну роботу (справжні фахівці розуміють, про що я, бо навіть вони не вірили, що це вдасться). Украерорух вперше з поміж усіх провайдерів країн-не членів ЄС було сертифіковано Європейським агентством з безпеки польотів. Як і аеропорт Ужгорода.
Проведено масу переговорів на рівні міністерств транспорту, оборони, державіаслужб, Прем`єр-міністрів і Президентів.
Найближчим часом буде підписано кінцеву угоду про інструментальний захід, про що йшлося в нещодавньо ухваленій спільній декларації Прем`єр-міністрів України і Словаччини.
Більше того, Міністерство інфраструктури і Державіаслужба України в ініціативному порядку провели переговори і переконали авіакомпанію «Мотор-Січ» розпочати регулярні рейси. За що ми особисто вдячні керівництву авіакомпанії.
Незважаючи на те, що аеропорт комунальний і його діяльність - виключна компетенція місцевих органів влади. Так само, як Одеса, Херсон, Миколаїв чи Харків.
Але ми допомагаємо усім, в тому числі Ужгороду.
З боку авіакомпанії «Мотор-Січ» є абсолютно адекватні вимоги: комерційна окупність рейсів, реклама цього напрямку.
Тому, зараз керівництво області, міста і аеропорта, народні депутати, які справді вболівають за рідний край, докладуть усіх зусиль, щоб вибудувати ефективний механізм співпраці з «Мотор-Січчю». Більше того, знайдуть рішення для зручних авіакомпанії і пасажирам рейсів.
І в цьому ми їм теж допомагаємо.
Можна не дякувати
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Фееричный поток слов. ..
Ну совсем не популист
Ну совсем не популист
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Прям не могу сдержать сарказм :
Если кто подумал, что виной отмены низкий спрос на еженедельный рейс через Львов, то это не так. Виноваты
1. Зрадофилы
2. Папередники
3. Местные чиновники
4. Мифические лоббисты.
Тимошенко нервно курит в сторонке и думает как получить частный тренинг от Омеляна.
И вообще, из митинга по случаю открытия я понял, что все порешал Петр Алексеевич с Киской, а тут массы переговоров
Если кто подумал, что виной отмены низкий спрос на еженедельный рейс через Львов, то это не так. Виноваты
1. Зрадофилы
2. Папередники
3. Местные чиновники
4. Мифические лоббисты.
Тимошенко нервно курит в сторонке и думает как получить частный тренинг от Омеляна.
И вообще, из митинга по случаю открытия я понял, что все порешал Петр Алексеевич с Киской, а тут массы переговоров
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
А в чем, собственно, популизм?
Чиновник сделал свою работу - обеспечил возможность открытия рейсов: сертифицировал аэропорт, подписал кучу бумаг со словаками, обеспечил выполнение требований по безопасности и т.п. Далее вопрос лежит в коммерческой плоскости: наличия интереса у авиаперевозчиков (которые являются частными компаниями) и способностями порта с ними договориться.
Популизм - это обещание всего хорошего и/или раздача денег всем нуждающимся. Или обещания этого.
В данном случае есть конкретная работа на конкретный результат. На момент прихода Омеляна не было аэропорта в Закарпатье, а теперь есть.
Чиновник сделал свою работу - обеспечил возможность открытия рейсов: сертифицировал аэропорт, подписал кучу бумаг со словаками, обеспечил выполнение требований по безопасности и т.п. Далее вопрос лежит в коммерческой плоскости: наличия интереса у авиаперевозчиков (которые являются частными компаниями) и способностями порта с ними договориться.
Популизм - это обещание всего хорошего и/или раздача денег всем нуждающимся. Или обещания этого.
В данном случае есть конкретная работа на конкретный результат. На момент прихода Омеляна не было аэропорта в Закарпатье, а теперь есть.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
А тут выше писали, что аэропорт там уже 90 лет как...Tetris писав: ↑06 травня 2019, 19:45 А в чем, собственно, популизм?
Чиновник сделал свою работу - обеспечил возможность открытия рейсов: сертифицировал аэропорт, подписал кучу бумаг со словаками, обеспечил выполнение требований по безопасности и т.п. Далее вопрос лежит в коммерческой плоскости: наличия интереса у авиаперевозчиков (которые являются частными компаниями) и способностями порта с ними договориться.
Популизм - это обещание всего хорошего и/или раздача денег всем нуждающимся. Или обещания этого.
В данном случае есть конкретная работа на конкретный результат. На момент прихода Омеляна не было аэропорта в Закарпатье, а теперь есть.
Хотя до Омеляна не считается, помню.
Еще популизм - это потратить деньги и время для инфо повода. Чартерные рейсы он мог принимать и до Омеляна и во время. Под какие рег рейсы делалась вся эта "массовая работа "? А пафос на открытии рег рейса помните? Не популизм ни разу?
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Разве Омелян где-то говорил, что он с нуля аэропорт построил?
Он сделал свою работу - обеспечил запуск инфраструктурного объекта.
Не для инфо повода, а для выполнения своей работы - запуска объекта инфраструктуры. И деньги выделял не Омелян. Министерства у нас не принимают ни местные, ни государственне бюджеты. Министр обеспечил освоение выделенных денег.
У Министерства нет авиакомпании. Еще раз: делалась работа для запуска инфраструктурного объекта в работу - прямая обязанность чиновника Омеляна. И то, что чиновнник, сделав работу, решил похвалиться, ничего плохого нет и это не является популизмом ни разу. Популизм - это если бы, например, он стал добиваться госдотаций перевозчиком, чтобы были билеты по 100 грн. Или требовал бы от АК "Украина" запустить рейсы и раздавать билеты бесплатно.
Здесь ничего похожего нет.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 71 гість