До чого тут розмова про міцність конструкції чи високий інтелект, якщо в НАУ так і не спромоглися перейти на курс навчання за ефективною методологією підготовки, за чверть століття експлуатації літаків Boeing 737 в Україні не спромоглися включити його до програми, не кажучи вже про те, щоб стати ліцензованим навчальним центром від Боїнга та вчити фахівців з усього східноевропейського реґіону…katso писав: ↑26 березня 2019, 20:29 Нет, я имел в виду что если в стране не будет своей большой авиакомпании - флаг-керриера - то ряд высокоинтеллектуальных специальностей станут не нужны. Условно говоря - кому будет интересно грызть науку прочности конструкции самолета, если нужны будут только те кто ставит колодки под колеса Райанэйр?
До того ж варто зазначити, що навіть для дуже великого «флеґ керієр» на сучасні машини не потрібно стільки людей, як Вам може здатися.
Не можна забути того, чого не знаєш.
Це проблема занепаду освіти, яка була успадкована від попередньої системи.
Поляки ж сюди їздили, припускаю, не тому, що тут була краща освіта (це тільки в совітській паралельній реальності «савєцкає образованіє било лучшеє в мірє»), а тому, що це було найближче місце, де можна було натаскати на той совітський мотлох, що лишився від совітської експансії.