Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В 2013-2014 годах летал SIP (аннексирован Россией)-KBP-DME и тогда у трапа перед терминалом B было два автобуса (один на транзит в терминал D, второй просто на выход в город)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
https://mtu.gov.ua/news/30727.htmlМи серйозно підходимо до питання аеропортів і теж готуємо концесію аеропортову «Борисполя» і «Львова» із залученням регіональних летовищ. Це буде пакет − один державний аеропорт і декілька комунальних. Я переконаний, що це саме той інструмент, який дозволить прозоро залучати інвестиції і дуже радий, що завдяки підтримці Президента України ми маємо ці проекти в реалізації вже сьогодні», - додав Володимир Омелян.
це повний капець. Прибуткові державні аеропорти, які мають можливості бути державними та заробляти кошти і розвиватися одночасно. І їх пропонується віддати, мабуть, своїм людям? Суть концесії - занедбане підприємство бере в оренду приватник на багато років, відбудовує, повертає інвестиції, віддає відбудований аеропорт державі. Львів занедбаний? Бориспіль занедбаний?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ну, вони це бачать трохи по-іншому. На прикладі маршрутних перевезень в місті це вигладає десь так: місто формує лот, в якому кілька прибуткових маршрутів і кілька маршрутів, які мусять бути, але прибутку не принесуть. Перевізник береться їх обслуговувати і прибутковими перекриває збиткові. Вони це бачать десь так само
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Вже IFO та DNK віддали в концесію. Хоча за клоуна вся країна буде в такій концесії...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я в своєму місті це прекрасно побачив. Перевізник виграв лот, виконує перевезення на прибутковому маршруті, а на збитковому мікроавтобусів майже немає. І влада закриває на те очі. Тут те саме буде - своїм людям віддадуть великі прибуткові аеропорти з "нагрузкою", але ніхто регіони не буде розвивати. І на те очі закриють.syxiv_dan писав: ↑05 березня 2019, 19:44 Ну, вони це бачать трохи по-іншому. На прикладі маршрутних перевезень в місті це вигладає десь так: місто формує лот, в якому кілька прибуткових маршрутів і кілька маршрутів, які мусять бути, але прибутку не принесуть. Перевізник береться їх обслуговувати і прибутковими перекриває збиткові. Вони це бачать десь так само
popTAB, до речі, про концесію говорить не клоун, а гіперлуп.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Нц от в тому то й справа. Чи захоче влада контролювати виконання концесійних умов
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
В Тбілісі аналогічна ситуація?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Я думаю уряд буде зацікавлений (теперішнє міу) у західних концесіонерах. І аля мяубанк нічого не отримає, має бути умова - успішний досвід у аеропортовій концесії
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Західний концесіонер то хто? Фрапорт? Так і уявляю, як починають вони хаб будувати у Борисполі.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Ну выучил министр новое слово, теперь 2 года будем слушать про концессии пока еще не услышит новых умных слов...
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
А чи сильно принципово: будуть олігархічні угрупування контролювати аеропорти напряму чи через корумпований бюрократичний апарат держави Україна?
Що найцікавіше, про гіпотетичну приватизацію ні в кого навіть і гадки не з'являється. Це багато, що свідчить про свідомість людей як при владі, так і просто притомних людей — скільки б розтяжок «Свобода — наша релігія» не вішай на Майдані.
- Spirit
- Airbus A330
- Повідомлень: 617
- З нами з: 16 січня 2014, 23:42
- Звідки: KHE
- Контактна інформація:
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
нічого не можу сказати про Бориспіль, але аеропорт Херсона місцеві бариги теж дуже хочуть віддати в концесію. І вже багато засідань обл. ради було на цю тему, і навіть якісь протоколи про наміри ухвалювали. Щойно аеропорт набрав пасс. потік і почав давати якийсь прибуток місцеві депутати “раптом” згадали, що для подальшого розвитку ап потребує дуже серьйозних витрат з бюджету.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Зашибись. Только наметилась стабилизация и рост аэропортов. Отличная политика: отдавать модернизированные аэропорты (за счёт кредитов под госгарантии) в частные руки на Х лет, строить новые в полях.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Отдавать, конечно же, нужно то, чем был Харьков в 2008-2009 годах. А зачем отдавать Борисполь и Львов, которые приносят прибыль?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
вже є список тих, хто буде в Ф
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
https://biz.liga.net/ekonomika/transpor ... et-rabotat
Как уже писал ЦТС, с 31 марта изменит базовый аэропорт и переедет из Жулян в Борисполь (терминал F) авиакомпания SkyUp.
По словам Евгения Дыхне, также полностью свои рейсы будут выполнять из терминала F Ryanair, Laudamotion, Aigle Azur.
"Часть рейсов через терминал F будут выполнять: YanAir, Air Serbia, Bravo Airways, Bukovyna, FANair, IrakyAirways, Wind Rose", - добавил топ-менеджер аэропорта.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 46 гостей