mischko писав: ↑05 березня 2019, 16:19
Igoresha писав: ↑05 березня 2019, 16:11
Приблизительно Львов 160, в Люблин - 220-230, но учитывайте, что прохождение контроля на земле бывает ну очень долгим
Просто їхати 80 чи 160 особливої різниці нема. Крім того з Луцька в Львів хороша дорога - я цього літа там їздив. Відповідно Львів виграє луцького пакса у Рівного за рахунок більшої пропозиції вильотів. Миколаїв же сам по собі великий ринок, який зараз змушений літати регуляркою з інших міст. МАУ там бачить ринок, бо він у неї є в планах. Загвоздка була в стані аеропорту. Місцева влада це вирішила, тепер черга за МАУ. А з Рівного МАУ нікол літати не збиралася, чи я не правий?
Мені здається, є. Тим паче, вона є, якщо б до аеропорту між Луцьком і Рівним було б 40-50 км.
І з чартерами, і з регуляркою все пішло б швидше, якби з'явився новий сучасний аеропорт між Луцьком і Рівним. Те саме з Хмельницьким/Тернополем, чи Черкасами/Кропивницьким/Кременчуком.
Це не збільшить суттєво авіатрафік по країні - здебільшого вони відкусять від того ж Борисполя і Львова, куди купа людей їде маршрутками. Але такі проекти суттєво спростять життя людей. Саме для цього і існують держави.
Ми з одного боку обговорюємо, що робити людині, яка через півкраїни преться в Київ і збирається ночувати на (аеро)вокзалі, щоб відлетіти Люфтами, а з іншого не бачимо сенс витрачати кошти на регіональні аеропорти.
Були б там поблизу якісь МАУ, ЛОТи чи Туркіші. не факт, що людині потрібно було б в Бориспіль на ранковий рейс люфтів.