Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
В Ужгороді поставили VOR/DME. Днями вийде новий АІР будуть схеми заходів та частоти приводів.
Востаннє редагувалось 04 березня 2019, 17:19 користувачем bliskun, всього редагувалось 1 раз.
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Я читаю тему, і хочу, нарешті, розставити крапки над «і».
1. В Ужгороді PCN, відповідно до навіґаційних довідників такий: 29/F/D/X/T
Окрім числа PCN важливим є також і тип покриття. В Ужгороді воно — F-flexible (так зване «м’яке» покриття — сендвіч з асфальту та инших наповнювачів), а літера D показує, що основа є надслабкою (sub-grade ultralow).
Картинка для наочности:
Прості розрахунки показують, що типовий чартерний літак Boeing 737-800 вимушений буде мало того, що літати с завантаженням менше 100 чол., так і таких рейсів матиме бути максимум один-два за добу. По B737CL, А320 або MD-82/83 ситуація схожа.
Трошки краще справа в Embraer 145/190/195, і вони не сильно обмежений за performance и PCN, проте багато пасажирів у такий літак не посадиш.
2. Зі смуги 10 заборонені зльоти, а це означає, що за типовою розою вітрів Ужгорода можливі дуже часті ситуації зльотів з попутнім вітром, що також накладе значні обмеження на максимальну злітну масу, особливо, якщо смуга буде не сухою.
3. Аеродром не має освітлення смуги та руліжок, а отже аеродром може приймати літаки тільки вдень.
4. Аеродром не має опублікованих схем посадки, а вся процедура зводиться до візуального заходу (circle-to-land). Такі схеми заходу мають дуже високі мінімуми, і не доступні у випадку не просто поганих метеоумов, а й узагалі будь-яких instrumental meteorological conditions (https://en.wikipedia.org/wiki/Instrumen ... conditions) — а це усього лише просто хмари та видимість менше 6000 м, наприклад.
Отже, такий аеродром матиме багато проблем для авіякомпаній, тому сумнівно, що за наявних літаків вони почнуть туди літати навіть чартери. Турбопропи — те, що треба, але вони є тільки в Мотор-Січи.
Востаннє редагувалось 04 березня 2019, 17:19 користувачем nik-dem, всього редагувалось 1 раз.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Я думал все разжевали на 2 прошлых страницах.
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Выводы Вы сделали правильные. В отличие, от другого форумчанина, который хочет удлинять впп
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
И этот вывод прозвучал . Именно так. Место готово.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Сократим аппарат - удлиним змеевик
Никто не предлагал ничего удлинять:
было лишь сказано, что:
(заметьте: просто констатация факта - никаких призывов/порывов "удлинять")
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
По вашей вики ссылке на 2043 м и А380 может сесть. ..
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Часом люди тупо не читають форум, що напрягає, адже інфа знаходиться не десь, а максимум на сторінці назад...
Це не лише про дану гілку, а взагалі
Це не лише про дану гілку, а взагалі
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Никто не говорит, что надо игнорировать ПСН.alex.s писав: ↑04 березня 2019, 17:35А если впп будет 3000 - следует ожидать новых АК? ПСН 29 останется ведь.
Ручь шла о том, что даже если (на время) абстрагироваться от ПСН и вынести ПСН за скобки, то только по фактору длины ВПП уже куча бортов отфильтруются.
А если еще применить фильтр ПСН - то отфильтруется еще больше.
Сесть то он сядет - да вот беда - на 2043м больше уже не взлетит:
ибо для взлета А380 надо уже минимум 2,900м.
"Черная дыра" получится: доллар за вход - два за выход
P.S.
"Стоить то оно стоит, да вот никто не покупает..." (C)
Востаннє редагувалось 04 березня 2019, 18:38 користувачем vito, всього редагувалось 1 раз.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Для взлета в макс вейт надо 2900.vito писав: ↑04 березня 2019, 18:34Сесть то он сядет - да вот беда - на 2043м больше уже не взлетит:
ибо для взлета А380 надо уже 2900м.
"Черная дыра" получится: доллар за вход - два за выход
P.S.
"Стоить то оно стоит, да вот никто не покупает..." (C)
Но дело не в этом. Разговор слепого с глухим. Удлиняйте впп. ..
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 435
- З нами з: 16 січня 2013, 09:38
- Звідки: KBP/IEV
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Это тот случай, когда разговор идёт ради разговора. Все стороны более или менее правы, и доказывать могут свою позицию до бесконечности.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ужгород на заключному етапі оформлення в обласний центр Мукачівської області. -1 при адмінтерреформі.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Просто зріз наявних процесів. Розгортались роками. Оформляться остаточно, коли створитться нова логістична система в регіоні.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Бред про логістичний центер в Мукачівському районі. Дивіться статистику і читайте документи.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
І справді, хто б ото через Бориспіль кудись їздив? Люди ж в Києві живуть! Нашо їм в Париж через райцентр?!
Дивіться в небо і читайте молитви! (с)))
Дивіться в небо і читайте молитви! (с)))
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Оп-оп, а Омелян вже там:)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
тепер треба прогноз по паспотоку Львова переглянути в сторону підвищення
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
ага, чекаємо спочатку цифри по паксопотоку... боюсь там не всі 50 місць зайняті )
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Дивлюся в травні з Києва з багажем - 54 євро в один бік. Нормальна ціна для тих, кому треба летіти.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 23 гостей