Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення converj »

Valdys писав: 01 березня 2019, 12:00
Погоджуюсь. з тим недографіком могли б і в Жуляни долітати до кінця вересня десь та взагалі прикрити лавочку Київ-Афіни.
цей "недографік" ідеально підібраний під транзит на курорти. Звісно, кому треба в Афіни - егейцями не летить.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення Valdys »

converj писав: 01 березня 2019, 12:09
Valdys писав: 01 березня 2019, 12:00
Погоджуюсь. з тим недографіком могли б і в Жуляни долітати до кінця вересня десь та взагалі прикрити лавочку Київ-Афіни.
цей "недографік" ідеально підібраний під транзит на курорти. Звісно, кому треба в Афіни - егейцями не летить.
я розумію, що він транзитний, і ціни у них транзитні бувають норм, але у них в Жулянах було 4-5 рейсів на тиждень, зараз же 2, ну Ви спробуйте на них ще виловити квитки. Вони Афіни начисто програли МАУ, транзит з 2 рейсами на тиждень це така собі затія.
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення Valdys »

Nordica доречі не відновить рейси з Жулян у Таллінн, як вони минулого року літали.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення alex.s »

Факт в том, что без новой полосы у Жулян будущее только бизнесс авиация. А новую ВПП государство строить не собирается и в этом есть логика.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення mischko »

alex.s писав: 01 березня 2019, 12:16 Факт в том, что без новой полосы у Жулян будущее только бизнесс авиация. А новую ВПП государство строить не собирается и в этом есть логика.
якось занадто песимістично - не приймають А321 і вже пора хоронити.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення alex.s »

mischko писав: 01 березня 2019, 12:24
alex.s писав: 01 березня 2019, 12:16 Факт в том, что без новой полосы у Жулян будущее только бизнесс авиация. А новую ВПП государство строить не собирается и в этом есть логика.
якось занадто песимістично - не приймають А321 і вже пора хоронити.
ВПП требует кап ремонта, это по сути новая полоса . Этого собственники Жулян не скрывают. Ушатали ее быстро после реконструкции.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення Igoresha »

Из тех, кто приходит в голову: евровингс, изиджет, таром
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення alex.s »

Если взять PCN полосы и ACN B738 или A320, то большинство рейсов на этих типах идет с превышением. Это не запрещено, просто ведет к досрочному выходу ВПП из строя.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення alex.s »

:ugeek:
Igoresha писав: 01 березня 2019, 12:42 Из тех, кто приходит в голову: евровингс, изиджет, таром
Вингс - люфты
Изи - Визз заблокирует
Таром особо роли не сыграет
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення mischko »

Євровінгз уже по суті літає в Бориспіль - Брюссельці в процесі злиття з ними і перехід під їх бренд на коротких європейських маршрутах.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення Igoresha »

Ну я и не писал о погоде. Есть и менее реальные варианты, по типу air blue, volotea, sas
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення Valdys »

Igoresha писав: 01 березня 2019, 13:05 Ну я и не писал о погоде. Есть и менее реальные варианты, по типу air blue, volotea, sas
це майже не реальні варіанти)
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення mischko »

Або Arkia повернеться, але обере більш зручний аеропорт
sashkin

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення sashkin »

Внутренние рейсы p2p на маленьких самолетах
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення Olek »

alex.s писав: 01 березня 2019, 12:41
mischko писав: 01 березня 2019, 12:24
alex.s писав: 01 березня 2019, 12:16 Факт в том, что без новой полосы у Жулян будущее только бизнесс авиация. А новую ВПП государство строить не собирается и в этом есть логика.
якось занадто песимістично - не приймають А321 і вже пора хоронити.
ВПП требует кап ремонта, это по сути новая полоса . Этого собственники Жулян не скрывают. Ушатали ее быстро после реконструкции.
Ушатали, а ремонтировать снова государству предлагают?
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3455
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення alex.s »

Olek писав: 01 березня 2019, 14:29
alex.s писав: 01 березня 2019, 12:41
mischko писав: 01 березня 2019, 12:24

якось занадто песимістично - не приймають А321 і вже пора хоронити.
ВПП требует кап ремонта, это по сути новая полоса . Этого собственники Жулян не скрывают. Ушатали ее быстро после реконструкции.
Ушатали, а ремонтировать снова государству предлагают?
По причине того, что ВПП принадлежит государству, конкретнее на балансе КП. Стратегический объект никто в аренду не отдаст. А вкладывать миллионы в ВПП, которая тебе не принадлежит как-то тоже не по бизнесовому. Тупик. ..
Думаю, в инвест договоре было прописано, что государство обеспечивает ВПП в нормальном состоянии, ведь КП получает % от прибыли Мастер авиа.
Востаннє редагувалось 01 березня 2019, 14:37 користувачем alex.s, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення LWIEV »

Я думаю, якщо Жуляни хочуть розвиватись - вони мусять стимулювати появу українського мережевого перевізника на якихось регіональних літаках, хто літав би по всій країні + з часом потрохи нарощував міжнародні наспрямки. Свого часу щось таке намагався закрутити Ютейр. Момент для цього правильний: економіка росте, мобільність теж.

Доки не буде "домашнього" перевізника, весь час буде ризик, що зальотних вітом здує.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення mischko »

LWIEV писав: 01 березня 2019, 14:36 Доки не буде "домашнього" перевізника, весь час буде ризик, що зальотних вітом здує.
На закордонних напрямках таким може стати SkyUp, а внутрішні перевезення щось не цікаві нікому. Навіть в багатій Європі внутрішні - або підвезення в хаб на міжнародку (часто ще й далекомагістральну), або дотації.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)

Повідомлення LWIEV »

Хоч принципово бачу, але в даному випадку не бачу проблеми в дотації. Якщо платник податків підхопить, наприклад, аеронавігаційні витрати для внутрішніх рейсів та витрати на укранський сегмент перших 3-5 років міжнародної регулярки новозапущених аеропортів - отримаємо стимул для зростання. Далі, за якийсь час можна створити механізм повернення платникам податків цих витрат з уже запущеного обороту. Якщо ми хочемо жити в суспільстві, яке свідоме розвиненості світу довкола, то можемо щось для цього зробити.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей