Судьба украинских аэропортов
Re: Судьба украинских аэропортов
Згідно педівікії в Ізмаїлі проживає 72 тис. людей. Аж. Цікаво, на Saab-340 один рейс в тидень, назбирається пасажирів? І не треба порівнювати з Фінляндією.
А про гіперлуп смішно згадувати. Це просто замилювання очей.
А про гіперлуп смішно згадувати. Це просто замилювання очей.
Re: Судьба украинских аэропортов
Ну и плюс морской порт, который давал тысячи рабочих мест, последний раз работал как надо, ещё в СССР, молодёжи нет, вся на заработках в Европе и России, так что вопрос кто вообще даже за 500 грн готов куда-то полететь оттуда, лично для меня даже не стоит.
Просто будут пилить бабло, другого не дано, пора бы уже к этому привыкнуть за 28 лет независимости.
Re: Судьба украинских аэропортов
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11283
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
Тут люблять порівнювати із сусідами, а в мене трошки більш віддалені приклади. Летів учора з Гран-Канарії на Фуертавентуру.
На останньому острові мешкає 106.000
Канарські острови складаються з двох провінцій (по нашому було б областей).
Для Фуертавентури обласний центр знаходиться на Гран-Канарії і з ним у них непогане сполучення: три авіакомпанії виконують рейси літачками ATR з непоганою періодичністю.
Canaryfly, Binter, Air Europa (остання входить в альянс Sky Team і мені навіть милі мають капнути).
Вильоти практично одночасно. Ціни теж солодкі - RT для 2 дорослих і 2 дітей з включеним багажем 23кг на кожного коштувало загалом € 118,62
Це лише ранкових три години: Зрозуміло, що це острови, тому автомобільний і залізничний транспорт не створюють конкуренції, та й рейси швидше за все дотаційні, але все ж.
(адмін, зроби щось з формою додавання малюнків - залишається лише останній)
На останньому острові мешкає 106.000
Канарські острови складаються з двох провінцій (по нашому було б областей).
Для Фуертавентури обласний центр знаходиться на Гран-Канарії і з ним у них непогане сполучення: три авіакомпанії виконують рейси літачками ATR з непоганою періодичністю.
Canaryfly, Binter, Air Europa (остання входить в альянс Sky Team і мені навіть милі мають капнути).
Вильоти практично одночасно. Ціни теж солодкі - RT для 2 дорослих і 2 дітей з включеним багажем 23кг на кожного коштувало загалом € 118,62
Це лише ранкових три години: Зрозуміло, що це острови, тому автомобільний і залізничний транспорт не створюють конкуренції, та й рейси швидше за все дотаційні, але все ж.
(адмін, зроби щось з формою додавання малюнків - залишається лише останній)
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
А что, Измаил уже стал крайне популярным курортом?
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
Но у них же как бы Тульча есть, пусть такая же законсервированная, и ехать те же 2 часа, но и границу дважды пересекать не нужно, и полоса 2100 против 1840 (подозреваю и состояние получше - 5 лет без полетов против 10)
Re: Судьба украинских аэропортов
При всём уважение к заповедникам на Дунае возле Тулчи, где к слову население такое же как в Измаиле, Румыния сейчас бросила все силы на аэропорт Брашова, потому что там аэропорт намного нужнее ввиду огромной туристичности, замки Трансильвании, горнолыжка, и летом очень живописно (и трафик в 200-тысячном Брашове, где по 4-6 полосок в одну сторону и в несезон вся дорога нормально загружена, очень даже впечатляет, всего лишь Румыния ведь!) . Ну и Тулча лишь в 130 км от Констанцы, откуда и лоукосты, и Таром, и Туркиши (лень смотреть, эти может уже не летают).Кот ученый писав: ↑14 лютого 2019, 12:30 Но у них же как бы Тульча есть, пусть такая же законсервированная, и ехать те же 2 часа, но и границу дважды пересекать не нужно, и полоса 2100 против 1840 (подозреваю и состояние получше - 5 лет без полетов против 10)
- Кот ученый
- Airbus A319
- Повідомлень: 189
- З нами з: 28 квітня 2017, 15:43
- Звідки: GZP
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
Тогда дело за малым - создавать привлекательность для аэропорта среди ближайших заграничных городов (благо паром в Искачу должны достроить) +туристический потенциал того же Вилково (уверен есть и другие места) +дотации в рамках превентивной борьбы с сепаратизмом окраин (актуально в любой стране, думаю) +моряки = инвестпроект
P.S.: а еще это родные места 5-го Президента, вдруг чего.
P.S.: а еще это родные места 5-го Президента, вдруг чего.
Re: Судьба украинских аэропортов
Перетинати український кордон на авто ще те задоволення. Черги і т.п. Навряд чи румуни прямо ломануться.
Re: Судьба украинских аэропортов
Ужгород - обласний центр, а значить ще є співробітники облдержадміністрації, локальні представництва всіх служб типу податкової, митниці і т.п. Всім їм часто треба в Київ подавати звіти, брати участь в нарадах і т.п.
Re: Судьба украинских аэропортов
Але бажаючих було щось дуже мало.
Re: Судьба украинских аэропортов
В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Судьба украинских аэропортов
Конкретно проти географії ) Вже краще тоді LOT/CSA/.... запрошувати з ATR/Dash/....Victor H писав: ↑14 лютого 2019, 15:25В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.
Re: Судьба украинских аэропортов
Назбирати можна і 10 тис. Питання наскільки це вигідно. Не забувайте що E145 дорогий в експлуатації.Victor H писав: ↑14 лютого 2019, 15:25В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.
Re: Судьба украинских аэропортов
Ну хай буде Q400 до Відня.Rainbow писав: ↑14 лютого 2019, 17:07Назбирати можна і 10 тис. Питання наскільки це вигідно. Не забувайте що E145 дорогий в експлуатації.Victor H писав: ↑14 лютого 2019, 15:25В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.
Re: Судьба украинских аэропортов
Сорри за дезинформацию, думал, у них везде из регионов Таром в Бухарест.
А по поводу Туркишей, кстати, забавный факт, можно ими в Стамбул напрямую, а есть ещё рейс через Варну! Я как-то в командировку собирался и мне выбивало на сайте Туркишей, ODS-IST-VAR, VAR-IST-CND-ODS, там ещё какая-то очень короткая стыковка везде была, все сегменты непосредственно туркиши)
А по поводу Туркишей, кстати, забавный факт, можно ими в Стамбул напрямую, а есть ещё рейс через Варну! Я как-то в командировку собирался и мне выбивало на сайте Туркишей, ODS-IST-VAR, VAR-IST-CND-ODS, там ещё какая-то очень короткая стыковка везде была, все сегменты непосредственно туркиши)
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей