МАУ пише Dnipro, ігноруючи каталог ІАТА. Тому тут Kiev — це виключно політичне питання.
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Носяться з цим Kyiv, як навіжені. Ніхто в світі не знає, як його прочитати. У тут у всіх екстаз--ура! зробили назву міста нечитабельним словом! Чому австрійцям, італійцям, французам, португальцям і, в принципі, всім іншим байдуже, хто як пише назви їхніх столиць? Головне, щоб була причина туди приїхати, а потім бажання повернутись. А тут, як з тою хусткою в церкві--щоб терміново всі, бо нє дай бог! Распнемо! А те, ЩО за тією назвою люди бачать, вже мало кого хвилює. Kyivодрочерство якесь.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я колись тут отримав за OdessaAlexK писав: ↑13 лютого 2019, 17:26 Носяться з цим Kyiv, як навіжені. Ніхто в світі не знає, як його прочитати. У тут у всіх екстаз--ура! зробили назву міста нечитабельним словом! Чому австрійцям, італійцям, французам, португальцям і, в принципі, всім іншим байдуже, хто як пише назви їхніх столиць? Головне, щоб була причина туди приїхати, а потім бажання повернутись. А тут, як з тою хусткою в церкві--щоб терміново всі, бо нє дай бог! Распнемо! А те, ЩО за тією назвою люди бачать, вже мало кого хвилює. Kyivодрочерство якесь.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Odesa виправилась)))
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Черговий набір стереотипів і маніпуляцій.
Цей арґумент є надуманий. Немає нічого нечитабельного. Людина, що бодай трохи обізнана з правилами фонетики англійської мови, основної міжнародної мови, запросто прочте Kyiv просто з ходу без замислень.
Тому, що питання існування названих країн, їхніх культур, етносов і націй не ставиться під питання і сумнів. Їх масово не нищили голодоморами, не зараховували до «єдіних народаф», не висміювали, не принижували, не виселяли, не репресували. Не стверджували, що їх не існує, що мова та культура вигадана якимись там ґенштабами.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Пора вже національному перевізнику вертатися до старої моделі, були ж часи коли RT до Відня було від 340 Є, Франкфурт від 280 Є, Цюріх від 420 Є і тд. І літаки літали забиті. І не треба було платити дармоїдкам з чекіну за ловлю багажу, ніяких фейсбуків, все по списках - листочках, всі витрати - повністю оптимізовані. Боротися треба за статусного пакса, а не за студіків. З цими іграми в недолоукост добавляться до Аеросвіту.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Времена меняются и кто не адаптируется к новым трендам обречен на провал. Эксперементироать нужно всегда.gast писав: ↑13 лютого 2019, 21:27 Пора вже національному перевізнику вертатися до старої моделі, були ж часи коли RT до Відня було від 340 Є, Франкфурт від 280 Є, Цюріх від 420 Є і тд. І літаки літали забиті. І не треба було платити дармоїдкам з чекіну за ловлю багажу, ніяких фейсбуків, все по списках - листочках, всі витрати - повністю оптимізовані. Боротися треба за статусного пакса, а не за студіків. З цими іграми в недолоукост добавляться до Аеросвіту.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Забавная ситуация. Есть "суровые лоукосты" Wizz/Ryanair, с которыми помимо свой воли вынуждены конкурировать МАУ.
Суровый Ryanair, хоть и закончил минувший год с убытками, все же имеет достаточный запас прочности для победы в ценовых баталиях. Для МАУ с их гибридной моделью сложнее удерживать низкие цены одновременно по всем конкурентным маршрутам.
При условном равенстве стоимости билета Ryanair и МАУ на отдельно взятом маршруте потребитель будет выбирать перевозчика исходя из дополнительных факторов -- удобства расписания и лояльности авиакомпании. Имея заведомо более слабые позиции в гипотетической ценовой войне МАУ было разумнее сохранять дополнительные преимущества для пассажира, а не устраивать склоки по поводу пакетов из duty-free, не кошмарить пассажиров каунтерами.
Суровый Ryanair, хоть и закончил минувший год с убытками, все же имеет достаточный запас прочности для победы в ценовых баталиях. Для МАУ с их гибридной моделью сложнее удерживать низкие цены одновременно по всем конкурентным маршрутам.
При условном равенстве стоимости билета Ryanair и МАУ на отдельно взятом маршруте потребитель будет выбирать перевозчика исходя из дополнительных факторов -- удобства расписания и лояльности авиакомпании. Имея заведомо более слабые позиции в гипотетической ценовой войне МАУ было разумнее сохранять дополнительные преимущества для пассажира, а не устраивать склоки по поводу пакетов из duty-free, не кошмарить пассажиров каунтерами.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3152
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ну насчет весов согласен, могли бы по американскому принципу сделать: вес очень большой(15кг)/неограничен, но жестко следить за размерами ручной клади. И на полках всем места хватит и за лишний кг никто не придирается. И пакеты из dutyfree тоже конечно перебор
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Высокий сезон в этом году у них начинается 21 апреля, а в 2020м - только с 1 июня. МАУ что-то знают)) Грядет тяжёлое время))
Интересно, что в Израиль решили сделать круглогодичный тариф. Ну и снизили его - в октябре заплатила 90 евро RT, если не ошибаюсь, за свой 13кг чемодан. Чуть не удавилась))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Американский лоукост Southwest бесплатно берёт в багаж 2 чемодана )))
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
И? Там цены не райанеровские ниразу
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Цены в США вообще ни разу не европейские. Другой рынок, другой уровень жизни, другая специфика
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А у города "Львів" 3-значный код от русскоязычного LWO, а не LVI, это всё происки украинофоба Коломойского, не иначе
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну тут же все жалуются на багаж и ставят его во главу угла
- DimonK
- Airbus A340
- Повідомлень: 762
- З нами з: 19 жовтня 2010, 17:12
- Звідки: ZP
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Попробуйте-ка зайти одним из последних на борт рейса из Милана, например. Вы не то что багаж, куртку не найдете куда впихнуть
Зато там никто вообще не придирается.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
По Милану +1. Нигде не видел такого перебора с ручной кладью, как на рейсе из Милана. Летали втроем с ручной кладью 1 чемодан cabin size и 2 городских рюкзака средних размером высотой до 45 см. Рюкзаки стюардесса попросила положить под сиденья, потому что тем, кто зашел в салон попозже, уже не было куда положить чемоданы. И даже несмотря на то, что многие положили рюкзаки под сиденья, несколько чемоданов так и не удалось пристроить и их пришлось спускать в багаж уже из салона. Видя это, я даже был двумя руками за более жесткий контроль МАУ за соблюдением багажной политики. Ну нельзя же так откровенно наглеть. Мало того, что мало кто шел с одной единицей ручной клади, так еще и вторая единица была по размерам явно больше допустимых для второй единицы. А если еще и duty free посчитать...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 38 гостей