Тель-Авів же ж
Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Не густо взагалі.
А раніше в Київ також лише 1 рейс на день був? Денного ніколи не ставили?
А раніше в Київ також лише 1 рейс на день був? Денного ніколи не ставили?
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Зараз наче всі 145 зайняті вдень, які літали наче минулого літа
І зараз ні з ким не залагоджують мости, бо чекають ремонту смуги. А місто не дуже планує її реконструювати, як я розумію зі слів секретаря)
І зараз ні з ким не залагоджують мости, бо чекають ремонту смуги. А місто не дуже планує її реконструювати, як я розумію зі слів секретаря)
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Цікаво, вони AYT зібралися на Е190/195 крутити? Тип літака не зовсім для масово-чартерного рейсу.
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Так на ньому. Це ж київський борт буде робити. 800-ку аеропорт прийняти не може, а іншого нічого немаel ucranio писав: ↑31 січня 2019, 12:13 Цікаво, вони AYT зібралися на Е190/195 крутити? Тип літака не зовсім для масово-чартерного рейсу.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Роза колись чартери на е190 крутила, і нічого було
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Та і не такий вже е190 маленький: 104 місця - це лише трохи менше ніж у 737-500, якими МАУ літала чартери (наскільки мені відомо).
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Так минулого року МАУ на Е190 літала з Франика в Анталію.
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Ще ж буде скоро більший Е195, котрий так само зможе літати з Чернівців.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Та чартери і на Цессні можна крутити, питання в ціні того чартеру
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Ну от всякі Браво літають на МД-83. Якщо вірити інтернетам, то останній їсть 3.06 тони палива за годину польоту і має 172 місця. Е190 їсть 1.97 тони палива і має 104 місця. З розрахунку на місце виходить всього на 7% більше, що можна легко компенсувати вищою ціною квитка (все таки літак новіший і суттєво комфортніший за МДшку). Враховуючи що ганяти ці чартери вони будуть по ночах замість того щоб борт просто стояв на пероні, обслуговування Ембраера явно дешевше, то цілком імовірно що економіка такого рейсу буде краща за ту ж МДшку.el ucranio писав: ↑31 січня 2019, 16:34 Та чартери і на Цессні можна крутити, питання в ціні того чартеру
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
От тільки МДшку на смітнику підібрали, а за е90 ще лізингові платежі треба робити. Хоча ти правий, якщо брати в місячному розрізі то утилізація борта зростає....Victor H писав: ↑31 січня 2019, 16:59Ну от всякі Браво літають на МД-83. Якщо вірити інтернетам, то останній їсть 3.06 тони палива за годину польоту і має 172 місця. Е190 їсть 1.97 тони палива і має 104 місця. З розрахунку на місце виходить всього на 7% більше, що можна легко компенсувати вищою ціною квитка (все таки літак новіший і суттєво комфортніший за МДшку). Враховуючи що ганяти ці чартери вони будуть по ночах замість того щоб борт просто стояв на пероні, обслуговування Ембраера явно дешевше, то цілком імовірно що економіка такого рейсу буде краща за ту ж МДшку.el ucranio писав: ↑31 січня 2019, 16:34 Та чартери і на Цессні можна крутити, питання в ціні того чартеру
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Власне. Лізинг нікуди не дінеться, якщо борт просто буде стояти на пероні.popTAB писав: ↑31 січня 2019, 21:25От тільки МДшку на смітнику підібрали, а за е90 ще лізингові платежі треба робити. Хоча ти правий, якщо брати в місячному розрізі то утилізація борта зростає....Victor H писав: ↑31 січня 2019, 16:59Ну от всякі Браво літають на МД-83. Якщо вірити інтернетам, то останній їсть 3.06 тони палива за годину польоту і має 172 місця. Е190 їсть 1.97 тони палива і має 104 місця. З розрахунку на місце виходить всього на 7% більше, що можна легко компенсувати вищою ціною квитка (все таки літак новіший і суттєво комфортніший за МДшку). Враховуючи що ганяти ці чартери вони будуть по ночах замість того щоб борт просто стояв на пероні, обслуговування Ембраера явно дешевше, то цілком імовірно що економіка такого рейсу буде краща за ту ж МДшку.el ucranio писав: ↑31 січня 2019, 16:34 Та чартери і на Цессні можна крутити, питання в ціні того чартеру
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Статистичне спостереження авіаційних перевезень в КП “Міжнародний аеропорт “Чернівці” імені Леоніда Каденюка за січень 2018 та 2019 рр. (можливе коригування).
http://airportchernivtsi.cv.ua/d1-81-d1 ... d0-bd-2-3/
http://airportchernivtsi.cv.ua/d1-81-d1 ... d0-bd-2-3/
Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Нічо собі. Я думав ріст меншим буде
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість