Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Есть ли возможность купить билет у стюарда в данном экспрессе?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Подзвонив у довідкову Укрзалізниці, поцікавився можливістю купити квиток у стюарда. Відповіли що дійсно, термінали у них з самого початку були, але вони нібито періодично ламаються. Тому стовідсотково гарантувати можливість купівлі квитка на місці не обіцяють. От цікаво, чи може мені бути відмовлено у посадці в такому випадку якщо термінал у стюарда не працює, купити квиток на вокзалі немає можливості із-за того що мало часу на пересадку? Довідкова дати відповідь на це питання не змогла.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Я десь наштовхувався на опис такої ситуації. Стюард попросив пасажира просто купити квиток на кінцевій станції.Glucker писав: ↑27 січня 2019, 19:30 Подзвонив у довідкову Укрзалізниці, поцікавився можливістю купити квиток у стюарда. Відповіли що дійсно, термінали у них з самого початку були, але вони нібито періодично ламаються. Тому стовідсотково гарантувати можливість купівлі квитка на місці не обіцяють. От цікаво, чи може мені бути відмовлено у посадці в такому випадку якщо термінал у стюарда не працює, купити квиток на вокзалі немає можливості із-за того що мало часу на пересадку? Довідкова дати відповідь на це питання не змогла.
Як не як Європа.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Логічний варіант вирішення проблеми. Правда, раніше робота цих експресів була організована так, що у експрес, прибувши у Бориспіль, не відправлявся одразу у зворотній рейс. Тобто, один потяг прибуває, в цей час на другій колії вже стоїть інший потяг, який через декілька хвилин відправляється до Києва, а той що тільки при увазі, відправиться до Києва вже наступним рейсом. Зараз же (у всякому разі на початку січня) рейковий автобус, що тільки прибув у Бориспіль, одразу відправлявся у Київ. Залізничники допускають те, що така зміна пов'язана або з ремонтом рейкових автобусів, що зламалися, або бажанням УЗ тримати більше рейкових автобусів у резерві. Коли між прибуттям та відправленням потягу декілька хвилин, не так то і легко добігти до каси, купити квиток і повернутися назад щоб віддати квиток стюарду, особливо якщо стюард всередині салону, а у двері ломиться народ. А пасажир з речами. З іншого боку, непрацюючий термінал - це проблеми мерчанта, але на сайті УЗ і не вказана можливість придбання квитків на цей потяг у стюарда.LWIEV писав: ↑27 січня 2019, 22:25Я десь наштовхувався на опис такої ситуації. Стюард попросив пасажира просто купити квиток на кінцевій станції.Glucker писав: ↑27 січня 2019, 19:30 Подзвонив у довідкову Укрзалізниці, поцікавився можливістю купити квиток у стюарда. Відповіли що дійсно, термінали у них з самого початку були, але вони нібито періодично ламаються. Тому стовідсотково гарантувати можливість купівлі квитка на місці не обіцяють. От цікаво, чи може мені бути відмовлено у посадці в такому випадку якщо термінал у стюарда не працює, купити квиток на вокзалі немає можливості із-за того що мало часу на пересадку? Довідкова дати відповідь на це питання не змогла.
Як не як Європа.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
А в чому проблема купити квиток перед відправленням в автоматі, яких на виході на 14 колію стоїть кілька штук?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Одуван кримнашист. Він прямо заявляв в блозі.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Интересно, планируют, наконец, завести станцию Борисполь-аэропорт в единую систему бронирования booking.uz.gov.ua ?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Там разборки идут между нынешним оператором системы и новым, связанным с совладельцами тикетсов, которые без тендера получили около 20 млн грн. Почитайте про недавний скандал по теме.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
http://forum.railwayclub.info/index.php ... #msg513004Не пройшло і півроку двох місяців - почали висувати сходинки в песах. Цікаво, самі здогадались, чи в когось щось таки впало в цю дірку?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Щось? Там людина може впасти.
Прямо зараз: як я і підозрював, підлога перону слизька, в тому числі і край. Плюс дірка.
Може бути серйозна біда.
Прямо зараз: як я і підозрював, підлога перону слизька, в тому числі і край. Плюс дірка.
Може бути серйозна біда.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
"ПАО "КВСЗ" за собственные средства начало работы по созданию модельного ряда пригородных электропоездов с питанием от сети переменного и постоянного тока и разработало концепцию гибридного электропоезда, который может обеспечивать движение и работу систем поезда на таких неэлектрифицированных участках железной дороги, как Киев - аэропорт Борисполь", - сообщают на предприятии.
...
В течение 2019-2020 гг. планируется изготовить опытные образцы поездов постоянного и переменного тока, испытать их, провести заседание межведомственной комиссии и уже в 2021 году начать их поставку.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
проблема лише в тому, що немає як чекати років з 2-3.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
пресс-служба АО "Укрзалізниця" в Facebook: https://www.facebook.com/Ukrzaliznytsia ... =3&theater
"Вже 2 місяці на маршруті #KyivBoryspilExpress.
З 30 листопада минулого року по 30 січня 2019 – це 3275 рейсів! Експрес курсує в режимі 24/7 і перевіз понад 105 тисяч пасажирів.
Все частіше спостерігаємо максимальну заповнюваність експресу. В окремі, пікові відрізки, рейкобус заповнений вщерть. Тому вже зараз починаємо опрацьовувати можливість залучення до роботи на маршруті рухомого складу підвищеної місткості.
Крім того, аналізуємо найоптимальніші варіанти зміни графіка курсування експресу саме під той попит з боку пасажирів, котрий фіксується на сьогодні у той чи інший час доби. Статистика свідчить: найбільше пасажирів Kyiv Boryspil Express подорожує щоп’ятниці, щосереди та по понеділках і неділях. Пік перевезень в інтервалі між 17:00 та 20:00."
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
2-3 года вполне могут поездить спарки PESA 620M. Хотя...
Anna Kulak 30.01 вернулись в Украину, хотели быстро и без пробок добраться из Борисполя в Киев. Приобрели билеты через киоск при выходе из аэропорта и направились на перон. В итоги ШОК!!! Колличество пассажиров никто не контролирует, народ набился в вагон так, что тяжело дышать....не доезжая 1 км до Дарници поезд останавливается, гаснис свет, машинист в панике мечится из одного конца вагона в другой... В салоне начинается паника,т.к. двери заблокированы и никто ничего не говорит...В конце концов нас дотянул до Киева тепловоз, в салоне было темно и много дыма... вместо 40 мин мы ехали 2 часа.....
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
В принципе актуальное предложение. Но к сожалению, не для Украины. У нас пригородних поездов закупили за последнее время "кот наплакал". А ещё учитывая "прибыль" от пригородних поездов, кейс пригородних сообщений в Украине совсем убыточен. Вот разве только для Борисполя. Но делать целый поезд под один проект неразумно. Лучше бы обратили внимание на междугородние гибридные поезда. По-моему потенциал в ближайшее будущее в Украине явно поинтереснейVictor H писав: ↑01 лютого 2019, 15:19"ПАО "КВСЗ" за собственные средства начало работы по созданию модельного ряда пригородных электропоездов с питанием от сети переменного и постоянного тока и разработало концепцию гибридного электропоезда, который может обеспечивать движение и работу систем поезда на таких неэлектрифицированных участках железной дороги, как Киев - аэропорт Борисполь", - сообщают на предприятии.
...
В течение 2019-2020 гг. планируется изготовить опытные образцы поездов постоянного и переменного тока, испытать их, провести заседание межведомственной комиссии и уже в 2021 году начать их поставку.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Практически все крупные города связаны электрифицированными путями. Помоему только Николаев и остался, но там электрификация в планах. Зачем городить гибрид? А 2хсистемные поезда у них есть уже, с 200 км/ч максималкой, кто бы деньги на них давал...
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
а напевно не вистачить робочих Пес на спарку. Мені цікаво, що ж вони придумають для покриття попиту..., ходили слухи, що якийсь др1 ремонтують.Olek писав: ↑01 лютого 2019, 16:132-3 года вполне могут поездить спарки PESA 620M. Хотя...
Anna Kulak 30.01 вернулись в Украину, хотели быстро и без пробок добраться из Борисполя в Киев. Приобрели билеты через киоск при выходе из аэропорта и направились на перон. В итоги ШОК!!! Колличество пассажиров никто не контролирует, народ набился в вагон так, что тяжело дышать....не доезжая 1 км до Дарници поезд останавливается, гаснис свет, машинист в панике мечится из одного конца вагона в другой... В салоне начинается паника,т.к. двери заблокированы и никто ничего не говорит...В конце концов нас дотянул до Киева тепловоз, в салоне было темно и много дыма... вместо 40 мин мы ехали 2 часа.....
а одна песа потягне і пасажирів і другу, щоб динаміка і швидкість норм були? Чи обидві мають задіяти двигуни...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 44 гостей