Статистика - аеропорти України
Re: Статистика - аеропорти України
Мені взагалі не ясно, чи аеропорт зараз намагається якось розвивати сполучення. Ясно, що це не пріоритет для місцевої влади, але їх треба копати трохи
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Ось мені нєкатариє таваріщі прислали:Sentry писав: ↑19 січня 2019, 20:39На самом деле, кроме ЛОТа (вполне реального, имхо) в смелых мечтах можно предположить даже Аустриан. Нужные борты (турбовинтовые) у них есть, связи между 2 городами присутствуют. Часть транзитного потока в Европу забрать у МАУ получится очень легко благодаря географии.
Austrian Airlines will expand its Airbus fleet from the current 36 planes to a total of 46 over the next three years. At the same time, 18 turboprop aircraft with 76 seats will be phased out. On balance, the flight offering from Vienna will be expanded by more than ten percent.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Re: Статистика - аеропорти України
Я ж казав про малі аеропорти)
Сайт роутс юроп каже, що в Більбао були Київ, Бориспіль, Харків і Вінниця(приємно здивований)
Сайт роутс юроп каже, що в Більбао були Київ, Бориспіль, Харків і Вінниця(приємно здивований)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Наскільки мені відомо то було в Більбао багато представників малих аеропортів, але вони не брали стенд. Як Романовська в Китай то літала, але стенду там у неї не було і на сайті про Львів не згадувалось
Re: Статистика - аеропорти України
Агаа. Ок, я думав, що усі, хто беруть участь відображаються на сайті
Re: Статистика - аеропорти України
Романовська просто спроможна перемагати на території чужих стендів
Re: Статистика - аеропорти України
Ще додам дві слові про Чернівці, бо то трохи мій біль)
Думаю 500 тис пасажирів на рік для Чернівців то цілком реально. Але на тим треба працювати, інвестувати найперше в смугу, щоб можна було без обмежень приймати A320/B737, в термінал. Серед найімовірніших претендентів на Чернівці LOT, Turkish i TAROM. Але в Варшаві вже не вистарчає вільних слотів, в Туркішів зараз фінансові нелади, а ТАRОМ то ТАRОМ. Чернівці точно зацікавили би Wizz або Раян, якщо була б належна інфраструктура. В зоні тяжіння аеропорту Кам’янець і південь Тернопільської області, звідки важко діставатися до Львова, або до якогось аеропорту взагалі. Але увіковічнити Каденюка то ж першочергове і найважливіше((
Думаю 500 тис пасажирів на рік для Чернівців то цілком реально. Але на тим треба працювати, інвестувати найперше в смугу, щоб можна було без обмежень приймати A320/B737, в термінал. Серед найімовірніших претендентів на Чернівці LOT, Turkish i TAROM. Але в Варшаві вже не вистарчає вільних слотів, в Туркішів зараз фінансові нелади, а ТАRОМ то ТАRОМ. Чернівці точно зацікавили би Wizz або Раян, якщо була б належна інфраструктура. В зоні тяжіння аеропорту Кам’янець і південь Тернопільської області, звідки важко діставатися до Львова, або до якогось аеропорту взагалі. Але увіковічнити Каденюка то ж першочергове і найважливіше((
Re: Статистика - аеропорти України
Цікаво, чому Чернівці ніколи не є резервним аеропортом для Львова, коли там є проблеми з коефіцієнтом зчеплення на посадковій смузі або погана видимість.Franek писав: ↑20 січня 2019, 17:00 Ще додам дві слові про Чернівці, бо то трохи мій біль)
Думаю 500 тис пасажирів на рік для Чернівців то цілком реально. Але на тим треба працювати, інвестувати найперше в смугу, щоб можна було без обмежень приймати A320/B737, в термінал. Серед найімовірніших претендентів на Чернівці LOT, Turkish i TAROM. Але в Варшаві вже не вистарчає вільних слотів, в Туркішів зараз фінансові нелади, а ТАRОМ то ТАRОМ. Чернівці точно зацікавили би Wizz або Раян, якщо була б належна інфраструктура. В зоні тяжіння аеропорту Кам’янець і південь Тернопільської області, звідки важко діставатися до Львова, або до якогось аеропорту взагалі. Але увіковічнити Каденюка то ж першочергове і найважливіше((
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
Флудити то флудити .... може тому що до Кракова не сильно далі ніж до тих Чернівців?
Re: Статистика - аеропорти України
Моя біль теж)
А як Чернівці можуть бути запасними, якщо ні 320, ні 738 прийняти не можуть?
А про зацікавленість з боку візз, раян. Віззейр вже надсидав запит аеропорту) Вони ж бачать з якими паспортами з Сучави літають і розуміють звідки ці паспорти беруться
А як Чернівці можуть бути запасними, якщо ні 320, ні 738 прийняти не можуть?
А про зацікавленість з боку візз, раян. Віззейр вже надсидав запит аеропорту) Вони ж бачать з якими паспортами з Сучави літають і розуміють звідки ці паспорти беруться
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Статистика - аеропорти України
а що там аеропорти третього ешелону?
Кривий Ріг, Рівне?
Там же літали чартери.
Ну і для порядку четвертий ешелон цікаво подивитися: Полтава, Миколаїв, на двох десь пів-тисячі набрали, чи ні?
Кривий Ріг, Рівне?
Там же літали чартери.
Ну і для порядку четвертий ешелон цікаво подивитися: Полтава, Миколаїв, на двох десь пів-тисячі набрали, чи ні?
Re: Статистика - аеропорти України
Знайшов таку картинку їхніх прибутків.
Видно, що після турецької кризи відбулося різке просідання профітів, тому сумнівно, щоб в таких умовах вони розширювалися на не зовсім динамічні і розвинуті ринки і ще й так агресивно, як вони це робили до 2016. З їхніх анонсів я бачу їх більше цікавить Африка. Ну а шо економіка росте на 5-7%, а конкуренції майже нема. Тому поки думаю ні Чернівців, ні Франківськів, ні Вінниць не буде. Та й аеропорти не готові.
Re: Статистика - аеропорти України
Franek писав: ↑21 січня 2019, 13:27 Видно, що після турецької кризи відбулося різке просідання профітів, тому сумнівно, щоб в таких умовах вони розширювалися на не зовсім динамічні і розвинуті ринки і ще й так агресивно, як вони це робили до 2016. З їхніх анонсів я бачу їх більше цікавить Африка. Ну а шо економіка росте на 5-7%, а конкуренції майже нема. Тому поки думаю ні Чернівців, ні Франківськів, ні Вінниць не буде. Та й аеропорти не готові.
https://airlinegeeks.com/2018/11/11/tur ... l-airport/Turkish Airlines reported this week that in the first nine months of 2018 they have achieved a net profit of $755 million, a 300 percent increase versus the same period of 2017.
Re: Статистика - аеропорти України
Непогано відновилися) Аби не було криз
Re: Статистика - аеропорти України
Ну і в продовження минулорічного флуду, список найбільших аеропортів колишньої Австро-Угорської Імперії:
Львів піднявся на 3 позиції: обійшов Тіват, Іннсбрук і Тімішоару. Решта стабільно, хіба Любляна ще може перегнати Зальцбург, який єдиний не опублікував статистику. Наступного року є шанс на ще 2-3 позиції вверх, в залежності від динаміки Братислави.Re: Статистика - аеропорти України
Белград був лишній:
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей