напевно переводять літак у більш злачне місце.
як на мене, це може бути Відень-Лондон.
ru.delfi.lt/news/economy/wizz-air-s-letnego-sezona-otzyvaet-5-rejsov-iz-vilnyusa.d?id=80097403Компания Wizz Air, оптимизируя потребности рынка, отменяет рейсы Вильнюс–Рим, Вильнюс–Бари, Вильнюс–Гетеборг, Вильнюс–Гданьск и Вильнюс–Стокгольм с летнего сезона 2019 года. Билеты на эти рейсы уже не продают. Пока нет информации о том, будут ли эти рейсы возобновлены. Ранее Wizz Air сообщила, что отменяет рейс в Агадир.
В сотый раз. Все люди на планете имеют право требовать повышения зп. Вопрос лишь как часто (так можно дойти до абсурда пользуясь монопольным положением на рынке), на сколько больше (почему с 17€ евро в час до 20€, а не до 30, 40, 50, 60 и т.д.) и какими методами (переговоры или блокирование работы со всеми вытекающими).kiss писав: ↑17 січня 2019, 00:40Нащо ж Ви так, німці теж люди.
З приводу підвищення зарплатні співробітникам авіабезпеки - вважаю що вони мають на це право.
Хоча б тому що якщо, недайбоже, вони пропустять терориста, то співробітники безпеки будуть першими, кого посадять. І здається мені що надовго. У них дуже велика відповідальність.
ОМГ. Ну скільки ж можна? В законодавстві більшості країн (в тому числі, України) передбачено, що організовані профспілки можуть організовувати страйки, котрі триватимуть певну кількість днів за певних умов (наскільки пригадую, в Україні три робочі дні на рік). Страйки використовують не лише для підвищення з/п, а також для поліпшення інших умов праці.Igor.hal писав: ↑17 січня 2019, 21:04 В сотый раз. Все люди на планете имеют право требовать повышения зп. Вопрос лишь как часто (так можно дойти до абсурда пользуясь монопольным положением на рынке), на сколько больше (почему с 17€ евро в час до 20€, а не до 30, 40, 50, 60 и т.д.) и какими методами (переговоры или блокирование работы со всеми вытекающими).
Если бы забастовка могла быть только 3 рабочих дня в году, то вопросов бы не было. Но если вспомнить ситуацию с ЭйрФранс в прошлом году, где забастовки на протяжении нескольких месяцев были по 1-2 дня в неделю? Это ненормально. Это уже не забастовка, а банальное вымогательство.Ostap писав: ↑17 січня 2019, 22:03 ОМГ. Ну скільки ж можна? В законодавстві більшості країн (в тому числі, України) передбачено, що організовані профспілки можуть організовувати страйки, котрі триватимуть певну кількість днів за певних умов (наскільки пригадую, в Україні три робочі дні на рік). Страйки використовують не лише для підвищення з/п, а також для поліпшення інших умов праці.
Дивно, що хтось може бути обурений тим, що хтось інший користується своїм конституційним правом.
Sentry писав: ↑17 січня 2019, 22:24Ну я ж написав, що три робочі дні - це було за моєї пам'яті в Україні.Ostap писав: ↑17 січня 2019, 22:03 Если бы забастовка могла быть только 3 рабочих дня в году, то вопросов бы не было. Но если вспомнить ситуацию с ЭйрФранс в прошлом году, где забастовки на протяжении нескольких месяцев были по 1-2 дня в неделю? Это ненормально. Это уже не забастовка, а банальное вымогательство.
Еще раз, законы и права - это не догма. Они могут и должны меняться. Они могут, а иногда и должны не нравится, это помогает их менять.
Чи справді страйк минулого року був в ЕйрФранс? Чи не авіадиспетчери французькі страйкували? Та й то, наскільки пам'ять мені не відмовляє це не було аж декілька місяців.
Закони, права і обов'язки можна пробувати змінити, для чого потрібно, щоб законодавчий орган це ухвалив. але називати дебілами тих, хто користується своїм правом - нонсенс
Ostap писав: ↑17 січня 2019, 22:56Похоже таким как вы понятнее станет, когда от т.н. "забастовки" и спровоцированной этим давкой, в толпе пострадает ваша семья, ваши маленькие дети, не говоря о том, что пострадает еще ваш кошелек. Вот тогда можете подойти к бастовщикам, назовете их умняшкамм и погладите их по головке.Sentry писав: ↑17 січня 2019, 22:24Ну я ж написав, що три робочі дні - це було за моєї пам'яті в Україні.Ostap писав: ↑17 січня 2019, 22:03 Если бы забастовка могла быть только 3 рабочих дня в году, то вопросов бы не было. Но если вспомнить ситуацию с ЭйрФранс в прошлом году, где забастовки на протяжении нескольких месяцев были по 1-2 дня в неделю? Это ненормально. Это уже не забастовка, а банальное вымогательство.
Еще раз, законы и права - это не догма. Они могут и должны меняться. Они могут, а иногда и должны не нравится, это помогает их менять.
Чи справді страйк минулого року був в ЕйрФранс? Чи не авіадиспетчери французькі страйкували? Та й то, наскільки пам'ять мені не відмовляє це не було аж декілька місяців.
Закони, права і обов'язки можна пробувати змінити, для чого потрібно, щоб законодавчий орган це ухвалив. але називати дебілами тих, хто користується своїм правом - нонсенс
Страйкарі вкрадуть в дітей шматочок щастя!Igor.hal писав: ↑18 січня 2019, 04:07Похоже таким как вы понятнее станет, когда от т.н. "забастовки" и спровоцированной этим давкой, в толпе пострадает ваша семья, ваши маленькие дети, не говоря о том, что пострадает еще ваш кошелек. Вот тогда можете подойти к бастовщикам, назовете их умняшкамм и погладите их по головке.
Если Вы о том, что можно ли брать вторую единицу ручной клади на борт, но сдать ее в багаж - только при условии наличия Визз Прайорити
ObiWanKenoby писав: ↑18 січня 2019, 08:33 А можно обсуждать тему страйков и прав в другой теме? Вон человек в теме Визза задал вопрос про Визз, и его вопрос затерялся в толпе....
Если Вы о том, что можно ли брать вторую единицу ручной клади на борт, но сдать ее в багаж - только при условии наличия Визз Прайорити
Иначе Вы вообще не имеете права проходить на посадку с чемоданчиком, тем более - сдавать в багаж.
Если не о том спрашивали - поправьте меня
Простите, а где написано, что верхнюю одежду нельзя на багажную полку?Sleepwalker писав: ↑18 січня 2019, 13:36 з приводу ручної поклажі. літав до Копенгагена одразу після введення нових (чинних) правил провезення. стюардеси ходили, перевіряли полички, знімали звідти рюкзаки і пропонували покласти під ноги. нині літав до Братислави: обмежуються усним попередженням. ніхто не перевіряв, через що на полицях був суцільний бардак — і валізи по "прайоріті", і безкоштовні рюкзаки, і навіть пуховики-пальта. можливо це залежить від конкретної бригади, а може Візз зіштовхнувся з масовим несприйняттям нових правил і "забив". можливо, незабаром почуємо про нові обмеження багажу в салоні.
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 52 гостей