Буду рад оказался не правым, что это единичный случай. Но выглядело все печально.
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Киргизстан став першою країною в Центральній Азії, де почав діяти закон про відкрите небо.
https://kloop.kg/blog/2019/01/15/podesh ... ytom-nebe/
Цікаво, скільки часу буде потрібно МАУ, щоб розчохлитися?
https://kloop.kg/blog/2019/01/15/podesh ... ytom-nebe/
Цікаво, скільки часу буде потрібно МАУ, щоб розчохлитися?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А есть ли там рынок для МАУ? Страна очень бедная, при этом потоки заробитчан в основном завязаны на Россию, куда МАУ не летает. Хотя, конечно, я был бы рад расширению сети и в Киргизстан.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
сегодня рейс Харьков-Киев дневной - к ручной клади никто вообще не подходил
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я тоже пока не понимаю, с чего такие выводы. Практически все европейские класические перевозчики начали внедрять у себя элементы лоу-костов не от хорошей жизни. А поскольку наш рынок беднее, элементов лоу-коста нужно побольше, не жертвуя при этом качеством услуг.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А Киргизия уже что, не в "черном списке"?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Связался со знакомыми - все верно, ничего не изменилось... их авиакомпаниям запрещено летать в Европу
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На три щоденні рейси Туркішів ринок є.
Саме місто Бішкек - це ринок приблизно розміру Запоріжжя. Але на додачу до цього - столичний статус, що збільшує кількість ділових поїздок. Також Бішкек - регіональний центр для багатьох міжнародних організацій (апґрейд в бізнес мені часом не вдавалося зробити, бо не було вільних місць в бізнесі), що різко збільшує частку дипломатичного, експерного, академічного міжнародного трафіку. Також є помітні нішові групи: альпіністи, наприклад. Крім того, Бішкек знаходиться на відстані 200 км від Алмати, куди, на відміну від Бішкека, практично не літають лоу-кости, а з дерегуляцією, Бішкек виразніше ставатиме Алмати-2. Доїзд до Бішкека з Алмати або маршрутками, або поширений варіант як у Києві на М Харківська - таксисти набирають одиночних пасажирів. Невеликою мірою, але МАУ також матиме унікальні міста, куди більше ніхто з Бішкека з однією пересадкою не літає: крім міст в Україні це Краків, наприклад.
Думаю, МАУ може прибутково оперувати щоденний рейс на 738, з якого більшість пасажирів розлітатимуться далі тразитом через Бориспіль.
PS. Кыргызстан через Ы. Киргиз, Киргизия (рос) - сприймається як зневажливе типу неправильного наголосу укрАинский російською.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Полностью поддерживаю автора выше. Рынок там есть при достаточно небольшом предложении. Плюс так как страна находится достаточно далеко от Европы по политике компаний сотрудникам уже положен бизнес класс. Плюс МАУ нужны реально новые направления в Азию что бы подпитывать транзит. И так доля транзита в 2018 году упала
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А вы кыргыз? Или у вас родственники там? Мои многочисленные знакомые абсолютно нормально относятся к советской аббревиатуре...
А вот насчет перспектив Бишкека для МАУ я с вами солидарен
А вот насчет перспектив Бишкека для МАУ я с вами солидарен
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Кілька разів бачив на міцевому сайті дешевих квитків пропозиції полетіти в Бішкек Пегасусами за в районі 250 євро.
Рекламують гори, озера. Моя співробітниця літала - каже, що дуже привітні люди. Ну і там все таке лампове, з дитинства, бочки з квасом, парк атракціонів і т.д.
Рекламують гори, озера. Моя співробітниця літала - каже, що дуже привітні люди. Ну і там все таке лампове, з дитинства, бочки з квасом, парк атракціонів і т.д.
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
[*]
Не кирґизи, але й не совітські люди з комплексом меншовартости та холуйства, і поважаємо реальну ідентичність кирґизів і решти народів, що мали нещастя бути під червоним ярмом.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Главное, что в отличии от вас они так не считают...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я там працював кілька років.
Місцеві порядки дуже центральноазійські. МАУ мали шанс зайти на ринок після другої революції в 2010, коли новий уряд був злий на Туркішів за їхню особливу "близькість" з попереднім режимом. Зайшли МАУ на півсезона, здається, в 2013 чи 2014 але тільки з однією частотою на тиждень. Рік тому був відомий інцидент з бортом МАУ в Манасі, який не зміг сісти в Алмати, що продемонстрував закритість простору. Якщо тепер самі киргизи відкрили небо - треба заходити, бо за пару місяців там будуть турки, китайці, араби і росіяни, які розтягнуть ринок.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Только что рейс Киев-Бергамо, к ручной клади никто не подходил
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Якщо Бішкек розглядається у зв'язку з Алмати, то я б ще згадав Шимкент (колись навіть квитки почали прдавати), а, найголовніше, Ош, як ворота в закритий поки що Узбекистан.LWIEV писав: ↑16 січня 2019, 20:15Я там працював кілька років.
Місцеві порядки дуже центральноазійські. МАУ мали шанс зайти на ринок після другої революції в 2010, коли новий уряд був злий на Туркішів за їхню особливу "близькість" з попереднім режимом. Зайшли МАУ на півсезона, здається, в 2013 чи 2014 але тільки з однією частотою на тиждень. Рік тому був відомий інцидент з бортом МАУ в Манасі, який не зміг сісти в Алмати, що продемонстрував закритість простору. Якщо тепер самі киргизи відкрили небо - треба заходити, бо за пару місяців там будуть турки, китайці, араби і росіяни, які розтягнуть ринок.
А ще з Оша майже автобан на Західний Китай, ну це вже фантазії...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Цілком згоден... я працював там поруч)LWIEV писав: ↑16 січня 2019, 20:15Я там працював кілька років.
Місцеві порядки дуже центральноазійські. МАУ мали шанс зайти на ринок після другої революції в 2010, коли новий уряд був злий на Туркішів за їхню особливу "близькість" з попереднім режимом. Зайшли МАУ на півсезона, здається, в 2013 чи 2014 але тільки з однією частотою на тиждень. Рік тому був відомий інцидент з бортом МАУ в Манасі, який не зміг сісти в Алмати, що продемонстрував закритість простору. Якщо тепер самі киргизи відкрили небо - треба заходити, бо за пару місяців там будуть турки, китайці, араби і росіяни, які розтягнуть ринок.
Одна з проблем відкриття цього рейсу в вартості палива тут у Києві, й особливо там у Бішкеку - здорожчання палива ставить зараз хрест на будь-якому довгому напрямку
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 11 гостей