Зараз нормальним лише потяг можна назвати.
Скайбас це взято все найогидніше з бидло маршруток і трішки натерто тряпкою. Ну не повинен бути таким транспорт у основному аеропорту країни.
Зараз нормальним лише потяг можна назвати.
Тут раніше писали, що квиток зі знижкою, це як особиста образа водієві, ти стаєш злійшим його ворогом)))
Хз, мені траплялися більш-менш чисті і затишні автобуси, які стартували тоді, коли ззаду підїжджав наступний, водії були чемні, хоча віддавав їм не гроші, а роздруківку від Басфора зі знижкою у 50грн.Valdys писав: ↑20 грудня 2018, 09:21Тут раніше писали, що квиток зі знижкою, це як особиста образа водієві, ти стаєш злійшим його ворогом)))
А Ви думаєте іноземці можуть знати, що квиток можна купити в інтернеті?
я не про УЗ, а про те що можна купити квиток на скайбас через інтернет.Tetris писав: ↑20 грудня 2018, 09:34 Чому не можуть? Сайт УЗ має англомовну версію. Якщо я зміг здогадатись, що в інтернеті можна купити квиток грузинської чи малайської залізниці і навіть зміг його купити (хоча через інтерфейс це була нетривіальна задача, але я впорався), то чому б умовному італійцю чи грузину не зробити те саме, ввівши в гугл "Ukrainian Railways".
На метро зовсім не схоже, скоріш на такий собі покращенний варіант скайбаса. Крісла жорсткі, місця для ног когда сидиш один навпроти іншого замало, але 40 хвилин то не 2-3 години в райяні/визейрі/мау. Є місця біля вікна (там де аварійний вихід) то там нема крісла навпроти і це дуже зручно. Вчора о 17 з вокзала поїхал із стоячими пасажирами, на Дарниці зайшло ще майже 20 осіб. А так світло, тепло, гарантований час приїзду. Це добра альтернатива скайбасу і вона має право на життя.Inguri писав: ↑20 грудня 2018, 09:59Хз, мені траплялися більш-менш чисті і затишні автобуси, які стартували тоді, коли ззаду підїжджав наступний, водії були чемні, хоча віддавав їм не гроші, а роздруківку від Басфора зі знижкою у 50грн.
З нетерпінням очікую на Песу, щоб порівняти. Підозрюю, що буде схоже на вагон метро за комфортом.
Коли я останній раз дивився, квитки через інтернет були навіть дорожчі, ніж на місці. Але то було на сайті Скай Баса, та ще вони були на конкретний рейс, а це взагалі неможливо передбачити ніколи (може, їх на будь-який рейс приймали, не знаю). В аеропорту спокійно можна взяти готівку в банкоматі чи обміняти 10€ чи долларів. Ну, таке. Добре, коли є, але в Києві це не критично. Я практично скрізь за кордоном, де їду з аеропорту автобусом (та й поїздом теж), купую квиток на місці. Та його, як правило, і неможливо купити онлайн.
На трасі Ґданськ аеропорт-місто курсує 10 поїздів Pesa типу 218mc (двохвагонні) та 219M (трьохвагонні).Rel писав: ↑20 грудня 2018, 18:16 В Гданьске тоже песы дизели ходят в аэропорт, только кресла и расстояния там можно сравнивать с первым классом нашего интерсити+, а цена 28 грн. Там можно не только рассесться, но и разлечься вперёд. А ход до того тихий и плавный, что не поймешь, он стоит или летит. И не знаю, где там находится дизель, но его настолько не слышно, как будто этот вагон просто толкнули и он едет без мотора просто по инерции.
Ну да, вносила. Например, в 2016 году чуть больше 3% от общего бюджета (https://www.statista.com/statistics/316 ... ributions/). А вот потратила немало - в 2015 году больше 13 млрд евро (https://www.statista.com/statistics/253 ... y-purpose/).
Подтверждаю, киевский жд вокзал совершенно не приспособляем для детских колясок или для инвалидов. Нужно скакать на руках с коляской, хорошо если есть помощник, а если нет и еще сумка на плече, то это вообще становиться нереально. Еще нужно добавить постоянно снующих цыган по вокзалу, которые воруют все что не так лежит и лезут по карманам и сумочкам пассажиров. После такого посещения столичного жд вокзала совершенно отпадает желание пользоваться услугами УЗ.Olek писав: ↑21 грудня 2018, 11:23 Ездил вчера в Киев по перелому своему, пользовался поездами. Было время побродить по вокзалу. Указатели на экспресс появились во многих местах. Но безбарьерная доступность с сумками на нулевом уровне. Во-первых, чтобы попасть в подземный переход, ведущий к 14 платформе, нужно преодолеть кучу ступенек. Эскалаторы не работают. Далее ступеньки на платформу. Еще одна ступенька в самом рельсовом автобусе. И та ступенька очень мешала людям с детскими колясками. Кондуктор отошла в сторону, чтобы родители загрузили коляски в салон, но пандус никто не выпускал. Ну и чтобы спуститься с основного зала ожидания на платформу или попасть на вокзал снова нужно преодолеть кучу ступенек.
Ну так и цены на жд билеты раньше небыли такими высокими. Качество не соответствует оплаченной сумме.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 15 гостей