А що Ви в нашій країні сучасне бачили?
От серйозно, дайте хоч якийсь приклад сучасного інфраструктурного об‘єкту
Нема сенсу - зраду знайдуть усюди.
aviarivne писав: ↑12 грудня 2018, 20:20коли живете в києві так, а представте, ви заробітчанин чи просто десь в іншій країні, 2-3 міс. і прилітаєте і як підключити (активувати) інтернет коли в тебе відразу пересадка на інший потяг, тобі треба купити квиток онлайн і бути на звязку з колегами чи по роботі. Немає часу бавитись, вай фай якраз потрібен коли прилітаєш в Україну після тривалого перебування закордоном. Інколи переставляти сімки у смартфоні немає часу як вийшов з літака, а на зв'язку треба бути після прильоту.1) Я не дуже розумію нафіг вам той Wi-Fi, коли є 4G (принаймні y межах міста).
Так в світі нема жодної країни із таким халявним мобільним зв'язком як в Україні, і такою розповсюдженістрю препейду. Єдине- що звісно ніхто не хоче витрачати час щоб купити сімку та поповнити її в аеропорту.Inguri писав: ↑12 грудня 2018, 20:34Взагалі-то в усьому світі наявність безкоштовного вайфаю подається як перевага. Маркетинг такий.
Заперечувати це безглуздо - в чужій країні завжди дуже зручно мати шаровий вайфай хоч на півгодинки - глянути пошту, останні транзакції по картці, відіслати повідомлення хосту тощо.
Ви маєте на увазі саме сучасний, чи понтовий? Що не сучасного в Бескидському тунелі? Основні аеропорти - явно не гірші за середні по Европі, Інтерсіті- якщо порівнювати їх саме з інтерсіті, ане з високошвидкісними магістралями- цілком на рівні, як за швидкістю так і за комфортом. У випадку з Бориспольским експресом - впевнений шо допилять. Так само як поступово доводять до кондиції швидкісний трамвай. Просто є постійне бажання зробити подешевше.
Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.ATk писав: ↑13 грудня 2018, 00:42Ви маєте на увазі саме сучасний, чи понтовий? Що не сучасного в Бескидському тунелі? Основні аеропорти - явно не гірші за середні по Европі, Інтерсіті- якщо порівнювати їх саме з інтерсіті, ане з високошвидкісними магістралями- цілком на рівні, як за швидкістю так і за комфортом. У випадку з Бориспольским експресом - впевнений шо допилять. Так само як поступово доводять до кондиції швидкісний трамвай. Просто є постійне бажання зробити подешевше.
Борисполь вполне современный. Просто строился без учета транзитного траффика и со странным решением с привокзальной площадью. Но сам по себе аэропорт вполне современный. С ИС+ напомню, что инфраструктуру все-таки немного подлатали, т.к. предыдущая на 160 была или не рассчитана, или рассчитана, но на меньших участках.Valdys писав: ↑13 грудня 2018, 08:58 Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.
Все інше це не інфраструктурні проекти.
Аеропорти - Бориспіль ніфіга не сучасний, Харків, Київ - держава їх не будувала, Львів - також куча проблем.
Інтерсіті це сміх, купили потяги і поставили їх на давно збудовану інфраструктуру. Трамвай те ж саме, нагадаю, що колії по нормальному ще не навчились будувати у нас.
Это Пендолино. Хорошие поезда, особенно понравилось ехать в "тихом" вагоне, в котором вообще нельзя шуметь.
Sentry писав: ↑13 грудня 2018, 11:30Борисполь вполне современный. Просто строился без учета транзитного траффика и со странным решением с привокзальной площадью. Но сам по себе аэропорт вполне современный. С ИС+ напомню, что инфраструктуру все-таки немного подлатали, т.к. предыдущая на 160 была или не рассчитана, или рассчитана, но на меньших участках.Valdys писав: ↑13 грудня 2018, 08:58 Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.
Все інше це не інфраструктурні проекти.
Аеропорти - Бориспіль ніфіга не сучасний, Харків, Київ - держава їх не будувала, Львів - також куча проблем.
Інтерсіті це сміх, купили потяги і поставили їх на давно збудовану інфраструктуру. Трамвай те ж саме, нагадаю, що колії по нормальному ще не навчились будувати у нас.
С трамваями пути полностью переложили. И разница на скоростном трамвае сейчас между современными трамваями и старыми - просто небо и земля. Хотя и с путями есть куда стремится.
Смотрите на мир оптимистичнее.
За такопю логікою, в Каліфорнії наприклад теж нема сучасної інфраструктури крім доріг.Valdys писав: ↑13 грудня 2018, 08:58Бескидський тунель, ок, про це особливо не знаю, тому нічого говорити не буду.ATk писав: ↑13 грудня 2018, 00:42Ви маєте на увазі саме сучасний, чи понтовий? Що не сучасного в Бескидському тунелі? Основні аеропорти - явно не гірші за середні по Европі, Інтерсіті- якщо порівнювати їх саме з інтерсіті, ане з високошвидкісними магістралями- цілком на рівні, як за швидкістю так і за комфортом. У випадку з Бориспольским експресом - впевнений шо допилять. Так само як поступово доводять до кондиції швидкісний трамвай. Просто є постійне бажання зробити подешевше.
Все інше це не інфраструктурні проекти.
Аеропорти - Бориспіль ніфіга не сучасний, Харків, Київ - держава їх не будувала, Львів - також куча проблем.
Інтерсіті це сміх, купили потяги і поставили їх на давно збудовану інфраструктуру. Трамвай те ж саме, нагадаю, що колії по нормальному ще не навчились будувати у нас.
Наявність трансферних зон - це не про сучасність. Це з аспекту відповідності терміналу специфіці аеропорту. А так Бориспіль цілком сучасний. Але, звичайно, погано продуманий і не зовсім зручний.
ну я можливо не можу підібрати правильне формулювання для Борисполя, але вважати аеропорт сучасним, коли там нічого не продумано, я не можу...
Есть одно большое НО: например, на линии Варшава-Катовице время пути пендолино - 2:15 часа, а обикновенного интерсити (сцепка электровоз+ пару вагонов) - 2:30. Соответственно, никаких выгод в плане скорости от них на этой линии нет. А так да, дорого-богато (стоимость билета - почти в 4 раза выше)
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей