Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Міністр інфраструктури Володимир Омелян вважає об'єктивними технічними труднощами поломки рейкових автобусів на маршруті "Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль".
"Коли ми говоримо про такі технічні труднощі - вони об'єктивні. На лінії працюють десятирічні дизельні поїзди польського виробництва. Проте з більш ніж 500 поїздок ми маємо 4 поломки. Я вважаю, це менше 1%", - сказав він
А ще в Україні менші 1% є носіями інфекції ВІЛ, немає чого турбуватися про епідемію цієї хвороби.
"Коли ми говоримо про такі технічні труднощі - вони об'єктивні. На лінії працюють десятирічні дизельні поїзди польського виробництва. Проте з більш ніж 500 поїздок ми маємо 4 поломки. Я вважаю, це менше 1%", - сказав він
А ще в Україні менші 1% є носіями інфекції ВІЛ, немає чого турбуватися про епідемію цієї хвороби.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Я уже приводил пример с аптаймом сайтов. Но ваш пример лучше. Интересно, какой процент недоехавших рейсов в Польше? Может для пес 1% это ещё норм?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
из серии: Хабарників, яких спіймали на гарячому і не перевели до іншого регіонального відділення, а врешті-решт звільнили, не більше 1 %.
Немає чого турбуватися за гроші платників податків, в тюрмах за ваші гроші хабарники не житимуть
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
В Польщі є рельсобуси Pesa SA106, на базі якого і був розроблений 620М. Основна відмінність, я так розумію, полягає в основному у колісних парах: Pesa SA106 має ширину коліс під європейську колію, а 620М під нашу.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Провожал ночью брата на моря. Решил проверить экспресс. Первый рейс, который с Борисполя в 1.45.
Хотел оплатить картой с электронного табло. К сожалению, была проблема с подключением к банку. Подошел к кассиру, она сказала - только кэш. Не совсем удобно.
Навигация с аэропорта в принципе понятна и найти поезд можно довольно легко.
Сам состав маленький. В не пиковые часы - идеальный вариант. А вот в пиковые... там просится еще минимум один такой состав.
При росте 1.8м места реально не много.
Ехали до вокзала 42 минуты. Удобный ориентир для вызова такси на вокзал - выдубичи. Только переехали Днепр, можно вызывать. Как раз минут 10-12 и вы в машине.
В целом очень не плохо. Выйдя с вокзала, увидел маленький старый потертый автобус SkyBus и подумал, как хорошо, что есть альтернатива.
Хотел оплатить картой с электронного табло. К сожалению, была проблема с подключением к банку. Подошел к кассиру, она сказала - только кэш. Не совсем удобно.
Навигация с аэропорта в принципе понятна и найти поезд можно довольно легко.
Сам состав маленький. В не пиковые часы - идеальный вариант. А вот в пиковые... там просится еще минимум один такой состав.
При росте 1.8м места реально не много.
Ехали до вокзала 42 минуты. Удобный ориентир для вызова такси на вокзал - выдубичи. Только переехали Днепр, можно вызывать. Как раз минут 10-12 и вы в машине.
В целом очень не плохо. Выйдя с вокзала, увидел маленький старый потертый автобус SkyBus и подумал, как хорошо, что есть альтернатива.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Треба заміряти рулеткою відстань між кріслами, які дивляться одне на одне.
Зі своєї сторони зобов'язуюся зробити схожі заміри в польських трамваях та залізничних вагонах.
Зі своєї сторони зобов'язуюся зробити схожі заміри в польських трамваях та залізничних вагонах.
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Їхав тиждень тому вже і я, тепер мій відгук.
1. Зал очікування. Куточок європи в бомжатнику жд вокзалу
Все гуд, окрім кулера з водою, в якому води немає. Припускаю, ще не встигли. Ну то таке…
Оплата: швидко зручно, пейпас, супер. Але збоку купувала сімя 3 квиточки, закінчився папір на яких друкує квитки. І гроші в них зняло, а квитки не друкануло. Хтось там підійшов, сказали чекайте, скоро піднесуть нову бабіну на якій друкуються…
2. Сам потяг. Якийсь економ варіант… дешеві крісла з дермантину, які точно зносяться за рік.. пластик дешевий. Відстань між рядами крісел вже писали, ну дійсно мало. Таке враження, що якщо ти укранець, ти повинен «страдать» Цікаво як Омелян зі своїм зростом туди вліз?
3. Багаж: ну полиці зверху не влізає навіть рюкзак для раянів…. Це сміх просто.
4. Вай фай…. В мене його не було, не знаю, всю дорогу шукав, якісь там 2 закриті мережі… я ще розумію коли туди їдеш, але коли прилетів з Борисполя, інколи не у всіх є сімка місцева, це реально вері бед…
5. Розетки: ну під кріслами і поруч ніде не знайшов. Може у туалеті є, але це не варіант. Згадую такий же екпрес у кракові у баліце… там під кожним кріслом є. Чому не придумали?
6. Провідник: охайний, тверезий, попраний одяг не засмальцований, вихований, тут все гуд.
7. Система розваг… монітори висять, але виключені. 40 хв без інтернету і без плазми… ну хоч би рейси там показували чи щось…..
Як альтернатива доїзду великий плюс, але сам потяг мені мінус. Враховуючи що в наступні 10 років їх точно ніхто міняти не буде… це вже якийсь 2000 рік, а не 2018.
1. Зал очікування. Куточок європи в бомжатнику жд вокзалу
Все гуд, окрім кулера з водою, в якому води немає. Припускаю, ще не встигли. Ну то таке…
Оплата: швидко зручно, пейпас, супер. Але збоку купувала сімя 3 квиточки, закінчився папір на яких друкує квитки. І гроші в них зняло, а квитки не друкануло. Хтось там підійшов, сказали чекайте, скоро піднесуть нову бабіну на якій друкуються…
2. Сам потяг. Якийсь економ варіант… дешеві крісла з дермантину, які точно зносяться за рік.. пластик дешевий. Відстань між рядами крісел вже писали, ну дійсно мало. Таке враження, що якщо ти укранець, ти повинен «страдать» Цікаво як Омелян зі своїм зростом туди вліз?
3. Багаж: ну полиці зверху не влізає навіть рюкзак для раянів…. Це сміх просто.
4. Вай фай…. В мене його не було, не знаю, всю дорогу шукав, якісь там 2 закриті мережі… я ще розумію коли туди їдеш, але коли прилетів з Борисполя, інколи не у всіх є сімка місцева, це реально вері бед…
5. Розетки: ну під кріслами і поруч ніде не знайшов. Може у туалеті є, але це не варіант. Згадую такий же екпрес у кракові у баліце… там під кожним кріслом є. Чому не придумали?
6. Провідник: охайний, тверезий, попраний одяг не засмальцований, вихований, тут все гуд.
7. Система розваг… монітори висять, але виключені. 40 хв без інтернету і без плазми… ну хоч би рейси там показували чи щось…..
Як альтернатива доїзду великий плюс, але сам потяг мені мінус. Враховуючи що в наступні 10 років їх точно ніхто міняти не буде… це вже якийсь 2000 рік, а не 2018.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
7 - а в самолете-то как? 3-4 часа без интернета и плазмы, это вообще беда... Я очень рад, что там не додумались пустить какой-то бред аля Интерсити+. Хотя табло Борисполя было бы в тему, тут согласен.aviarivne писав: ↑12 грудня 2018, 19:37
7. Система розваг… монітори висять, але виключені. 40 хв без інтернету і без плазми… ну хоч би рейси там показували чи щось…..
Як альтернатива доїзду великий плюс, але сам потяг мені мінус. Враховуючи що в наступні 10 років їх точно ніхто міняти не буде… це вже якийсь 2000 рік, а не 2018.
Поезда и есть не очень новые. Судя по тому, что они уже сейчас не очень-то с пасс потоком справляются, то их в обозримом будущем заменят на что-то другое.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
1) Я не дуже розумію нафіг вам той Wi-Fi, коли є 4G (принаймні y межах міста).aviarivne писав: ↑12 грудня 2018, 19:37 Їхав тиждень тому вже і я, тепер мій відгук.
1. Зал очікування. Куточок європи в бомжатнику жд вокзалу
Все гуд, окрім кулера з водою, в якому води немає. Припускаю, ще не встигли. Ну то таке…
Оплата: швидко зручно, пейпас, супер. Але збоку купувала сімя 3 квиточки, закінчився папір на яких друкує квитки. І гроші в них зняло, а квитки не друкануло. Хтось там підійшов, сказали чекайте, скоро піднесуть нову бабіну на якій друкуються…
2. Сам потяг. Якийсь економ варіант… дешеві крісла з дермантину, які точно зносяться за рік.. пластик дешевий. Відстань між рядами крісел вже писали, ну дійсно мало. Таке враження, що якщо ти укранець, ти повинен «страдать» Цікаво як Омелян зі своїм зростом туди вліз?
3. Багаж: ну полиці зверху не влізає навіть рюкзак для раянів…. Це сміх просто.
4. Вай фай…. В мене його не було, не знаю, всю дорогу шукав, якісь там 2 закриті мережі… я ще розумію коли туди їдеш, але коли прилетів з Борисполя, інколи не у всіх є сімка місцева, це реально вері бед…
5. Розетки: ну під кріслами і поруч ніде не знайшов. Може у туалеті є, але це не варіант. Згадую такий же екпрес у кракові у баліце… там під кожним кріслом є. Чому не придумали?
6. Провідник: охайний, тверезий, попраний одяг не засмальцований, вихований, тут все гуд.
7. Система розваг… монітори висять, але виключені. 40 хв без інтернету і без плазми… ну хоч би рейси там показували чи щось…..
Як альтернатива доїзду великий плюс, але сам потяг мені мінус. Враховуючи що в наступні 10 років їх точно ніхто міняти не буде… це вже якийсь 2000 рік, а не 2018.
2) потяги точно замінять, питання лише - за рік чи за два. Бо ці тупо не впораються із трафіком.
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
коли живете в києві так, а представте, ви заробітчанин чи просто десь в іншій країні, 2-3 міс. і прилітаєте і як підключити (активувати) інтернет коли в тебе відразу пересадка на інший потяг, тобі треба купити квиток онлайн і бути на звязку з колегами чи по роботі. Немає часу бавитись, вай фай якраз потрібен коли прилітаєш в Україну після тривалого перебування закордоном. Інколи переставляти сімки у смартфоні немає часу як вийшов з літака, а на зв'язку треба бути після прильоту.1) Я не дуже розумію нафіг вам той Wi-Fi, коли є 4G (принаймні y межах міста).
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Пользоваться роумингом. Сейчас это не так уж дорого, по крайней мере со странами ближнего зарубежья.aviarivne писав: ↑12 грудня 2018, 20:20 коли живете в києві так, а представте, ви заробітчанин чи просто десь в іншій країні, 2-3 міс. і прилітаєте і як підключити (активувати) інтернет коли в тебе відразу пересадка на інший потяг, тобі треба купити квиток онлайн і бути на звязку з колегами чи по роботі. Немає часу бавитись, вай фай якраз потрібен коли прилітаєш в Україну після тривалого перебування закордоном. Інколи переставляти сімки у смартфоні немає часу як вийшов з літака, а на зв'язку треба бути після прильоту.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
В такі дні, як сьогодні, цінуєш, що той експрес взагалі є.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Ну з вай фай це вже загон...
Кому що треба в інеті, можуть зробити в аеропорту, в кого немає сімки, можуть купити, в нас це дешево.
Я взагалі не знаю, чого в нас така манічка до шарового вай фаю, особливо у транспорті його хочуть приткнути скрізь.
Працює паршиво, повільно, до того ж існує можливість що твої дані (паролі, картки) хтось перехопить.
Кому що треба в інеті, можуть зробити в аеропорту, в кого немає сімки, можуть купити, в нас це дешево.
Я взагалі не знаю, чого в нас така манічка до шарового вай фаю, особливо у транспорті його хочуть приткнути скрізь.
Працює паршиво, повільно, до того ж існує можливість що твої дані (паролі, картки) хтось перехопить.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Взагалі-то в усьому світі наявність безкоштовного вайфаю подається як перевага. Маркетинг такий.
Заперечувати це безглуздо - в чужій країні завжди дуже зручно мати шаровий вайфай хоч на півгодинки - глянути пошту, останні транзакції по картці, відіслати повідомлення хосту тощо.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Стосовно експресу і зради.
Так, існує багато об‘єктивних причин, де можна кричати зрада
Немає Видубичів, інтервал, тупість тих хто не додумався, що термінали не будуть працювати взимку, що в них заведений розклад саме з Києва (хоча ти і в аеропорту)
Є напівзрада
Їде заповільно, не зручне компонування, немає можливості купити через інтернет
Але є загони
Вай фай, екрани не працюють, розеток немає, покраска погана, закривий пандус...
Продовжуйте список
Так, існує багато об‘єктивних причин, де можна кричати зрада
Немає Видубичів, інтервал, тупість тих хто не додумався, що термінали не будуть працювати взимку, що в них заведений розклад саме з Києва (хоча ти і в аеропорту)
Є напівзрада
Їде заповільно, не зручне компонування, немає можливості купити через інтернет
Але є загони
Вай фай, екрани не працюють, розеток немає, покраска погана, закривий пандус...
Продовжуйте список
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
На посадкових платформах хоч не слизько? Бо в нас полюбляють полірований граніт вкладати на підлогу outdoor - дорого-богато.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Для цього є аеропорт. Говорити, що потяг поганий, бо вай фай не працює занадто, в такому разі треба їхати скайбасом, там все гуд і будеш себе відчувати «людиною»Inguri писав: ↑12 грудня 2018, 20:34Взагалі-то в усьому світі наявність безкоштовного вайфаю подається як перевага. Маркетинг такий.
Заперечувати це безглуздо - в чужій країні завжди дуже зручно мати шаровий вайфай хоч на півгодинки - глянути пошту, останні транзакції по картці, відіслати повідомлення хосту тощо.
Так, фрі вай фай це перевага, але далеко не скрізь у тій же європі він доступний і безкоштовний.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Потяг не поганий - він несучасний.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
В аэропорту - точно нет. Там платформа накрыта с большим запасом. А вот на вокзале могут быть варианты, снег может задуваться несмотря на то, что платформа тоже крытая.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей