Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Загальний авіафорум
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення LWIEV »

popTAB писав: 06 грудня 2018, 10:14 34896_900.jpg
Побачимо. Час летить :ski:
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Victor H »

shushuair писав: 06 грудня 2018, 10:02 P.S. И вообще, у Вас столько рейсов на Германию от Раянов и Виззов, отдавайте нам свою Люфтганзу, можем взамен отдать ночные Прагу и Бухарест, вы ж хотели вроде SKY TEAM :smile:
:nunu:
sashkin

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення sashkin »

Хотелось бы видеть южные направления, как Малага, Португалия, Сицилия (скайап появился, но сколько ли готовы продавать как регулярку), Ниццу или Марсель круглый год, а не сезонку раз в неделю, как у Мау.
Очень хотелось бы, чтобы раян начал рейсы с Харькова.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11282
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення mischko »

sashkin писав: 06 грудня 2018, 10:46 Очень хотелось бы, чтобы раян начал рейсы с Харькова.
NRN - HRK було б шикарно
shushuair
A380
Повідомлень: 1525
З нами з: 01 квітня 2016, 10:16
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення shushuair »

Victor H писав: 06 грудня 2018, 10:28
shushuair писав: 06 грудня 2018, 10:02 P.S. И вообще, у Вас столько рейсов на Германию от Раянов и Виззов, отдавайте нам свою Люфтганзу, можем взамен отдать ночные Прагу и Бухарест, вы ж хотели вроде SKY TEAM :smile:
:nunu:
:grin:
Я так и думал. Не всё то SKY TEAM, что блестит.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11282
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення mischko »

[губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Vitaliy »

mischko писав: 06 грудня 2018, 11:03 [губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
mischko, 2 - умовний Моторсіч :grin:
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11282
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення mischko »

Vitaliy писав: 06 грудня 2018, 11:09 mischko, 2 - умовний Моторсіч :grin:
Мені цікаво, в них взагалі є концепція розвитку? Чи літають, поки літаки ще можна підтримувати у льотному стані, а після того перейдуть суто на вузькоспеціальні вантажні чартери.
В будь-якому разі краще нові літаки, ніж ветерани. І краще а/к з притомною концепцією, ніж пасажирський підрозділ двигунобудівного концерну.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Sentry »

mischko писав: 06 грудня 2018, 11:03 [губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
Имхо, оба пункта очень реальны в ближайшем будущем. Спрос на обе модели очень высокий, и благосостояние населения быстро повышается. Летом в Борисполе и на чартерном рынке это было видно отлично :) Но для этого нужно решить 2 проблемы:

1. неопределенность этого самого будущего из-за неадекватного восточного соседа
2. высокая стоимость денег в Украине. Обе модели требуют весьма существенных инвестиций, нет смысла запускать АК с 2 самолетами. Поэтому гораздо более вероятным такой сценарий будет в виде дочки какого-то иностранного бизнеса, чем с чисто украинским капиталом. Единственная возможность для украинского капитала - это если СкайАп успеет занять нишу.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11282
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення mischko »

Sentry писав: 06 грудня 2018, 11:28 1. неопределенность этого самого будущего из-за неадекватного восточного соседа
тут не стільки неадекватний сусід, скільки не зовсім адекватний народ, з одного боку розпещений вульгарним соціалізмом в перевезеннях, з іншого невибагливий до умов подорожі.

Перше заважає ставити тарифи, які приносили би прибуток і, відповідно, була би зацікавленість інвесторів.
Друге створює ненормальну в решті світу конкуренцію авіатранспорту із нічною залізницею і ультралібералізованим ринком перевезень скотовозками.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Vitaliy »

mischko писав: 06 грудня 2018, 11:13
Vitaliy писав: 06 грудня 2018, 11:09 mischko, 2 - умовний Моторсіч :grin:
Мені цікаво, в них взагалі є концепція розвитку? Чи літають, поки літаки ще можна підтримувати у льотному стані, а після того перейдуть суто на вузькоспеціальні вантажні чартери.
В будь-якому разі краще нові літаки, ніж ветерани. І краще а/к з притомною концепцією, ніж пасажирський підрозділ двигунобудівного концерну.
виглядає так ніби не має, і літають поки можуть

в плані експансії ЛОТ швидше дочекаємось якогось УкрЛОТ по типу Нордіки і тут дійсно Львів проситься на такий собі мікро хаб
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11282
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення mischko »

Vitaliy писав: 06 грудня 2018, 12:06 в плані експансії ЛОТ швидше дочекаємось якогось УкрЛОТ по типу Нордіки і тут дійсно Львів проситься на такий собі мікро хаб
Цікаве питання, Мурзик Васильович, давайте полемізувати...(с)

Давно вже ходять чутки, що Пегасус хоче відкрити в Україні свою доньку, як вони це зробили в Киргизстані. Якщо так - то Одеса напрошується як хаб. Такій доньці буде не важко отримати дозволи на польоти в турецькі аеропорти, також можна буде розвивати сполучення з Одеси: возити бюргерів на пляж з дешевим пивком і тиц-тиц-тиц музичкою в клубах на набережній. Це p2p.
Також можна розвивати транзит з Одеси на південь Європи і північ Африки, Близький Схід.
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Vitaliy »

mischko писав: 06 грудня 2018, 12:12
Vitaliy писав: 06 грудня 2018, 12:06 в плані експансії ЛОТ швидше дочекаємось якогось УкрЛОТ по типу Нордіки і тут дійсно Львів проситься на такий собі мікро хаб
Цікаве питання, Мурзик Васильович, давайте полемізувати...(с)

Давно вже ходять чутки, що Пегасус хоче відкрити в Україні свою доньку, як вони це зробили в Киргизстані. Якщо так - то Одеса напрошується як хаб. Такій доньці буде не важко отримати дозволи на польоти в турецькі аеропорти, також можна буде розвивати сполучення з Одеси: возити бюргерів на пляж з дешевим пивком і тиц-тиц-тиц музичкою в клубах на набережній. Це p2p.
Також можна розвивати транзит з Одеси на південь Європи і північ Африки, Близький Схід.
тільки от аеропрт Одеса до цього не готовий, і я не дуже вірю що буде готовий в найближчі 3-5 років, зважаючи на те як "успішно" запустили новий термінал, і розмови про те що він запрацює на виліт навіть не ведуться
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Valdys »

LWIEV писав: 06 грудня 2018, 09:29
Victor H писав: 06 грудня 2018, 06:31 Cathay Pacific тут рано чи пізно будуть в тому ж вигляді, але через Катар.
Це за умови, що Катарці залишаться у OneWorld.
shushuair писав: 05 грудня 2018, 23:23 Так, чё тут у нас? Львов опять раскатал губу.
Розкатаю трошки далі і спробую заглянути на 5-10 років вперед. Коли МАУ розбудують велику мережу, у них зникне необхідність уникати членства в альянсах. Обмежень у виборі по капіталу наразі немає. З того, що зараз видно, найлогічнішим для МАУ є OneWorld.

В такому випадку не здивуюсь, якщо при відкритому небі Лот спробує зробити експансію на Львів спочатку за зразком Будапешта/Загреба/Кракова і виконувати зі Львова трансатлантичні, а потім почати також і фідерні рейси (якоюсь Центрікою за зразком Нордіки) з р2р наповненням, в першу чергу з інших міст України, але також з Білорусі, Кавказу, Туреччини - аж до Центральної Азії. З Польщі ці ринки обслуговувати переважно сенсу мало, а зі Львова - цілком. Розташування Львова робить кримський обліт менш болісним, порівнюючи з прямим маршрутом, а на рейсах до Бішкека/Алмати/Астани оті додаткові 350 км до Варшави для вузькофюзеляжників стають критичними і за пальним, і за відчуттями пасажирів, які не дуже люблять сидіти в вузьких кріслах понад 6 годин. Лот також зможе витіснити МАУ зі Львова на Тель-Авів (різницею у сервісі+трансатлантикою) і успішно запустити Бейрут, Ларнаку, кілька польських та кілька європейських напрямків з бізнес-трафіком. Не здивуюсь, якщо Львів стане великою базою в регіоні для Ембраєрів/А220.

Також не здивуюсь спробам створити лоу-кости у Львові та Одесі (скорше в Одесі, ніж у Львові). Скорше за все це будуть або партнери великих гравців (як Лаудамоушн) або самі Віззи/Раян з потужними базами. Харків та агломерований Дніпро/Запоріжжя матимуть лише р2р трафік. Останній матиме більше а/к разом, ніж Дніпро/Запоріжжя мало би окремо. Міські Дніпро та Запоріжжя матимуть по пару-трійку рейсів на добу на Київ і може 1-2 міжнародні з великим трафіком (Мінськ, Стамбул). Решта а/к волітимуть бути в об'єднаному аеропорту.

Регіональні порти пробуджуватимуться за схемою: курортні чартери > Мотор-Січ/МАУ > Варшава/Стамбул/Мінськ > Візз/Раян/Ернест > Львів/Одеса/Кавказ > європейські традиційні авіакомпанії.

А/п Бердянськ можна роздавати місцевим мешканцям на городи :cry:

думаєте відкрите небо дасть право ЛОТ літати між Україною та США, Ізраілем, Кавказом, Азією?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Sentry »

Valdys писав: 06 грудня 2018, 12:20 думаєте відкрите небо дасть право ЛОТ літати між Україною та США, Ізраілем, Кавказом, Азією?
Только при помощи украинской дочки, что возможно и сейчас. Чтобы летал непосредственно ЛОТ, Украине нужно войти в ЕС, если я правильно понимаю.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення LWIEV »

Sentry писав: 06 грудня 2018, 12:29
Valdys писав: 06 грудня 2018, 12:20 думаєте відкрите небо дасть право ЛОТ літати між Україною та США, Ізраілем, Кавказом, Азією?
Только при помощи украинской дочки, что возможно и сейчас. Чтобы летал непосредственно ЛОТ, Украине нужно войти в ЕС, если я правильно понимаю.
Я думаю, що мова про дочірню АК скорше, ніж про відкрите небо.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Igoresha »

mischko писав: 06 грудня 2018, 11:03 [губорозкатувальна машинка mode on]
Хотілося, щоб в Україні, як і належиться великій за площею і населенням країні з'явилися а/к, які зайняли би наступні ринкові ніші:

1) Умовний "національний лоу-кост", а-ля Трансавія, чи Євровінгз. З нахилом в чартери на популярні курорти, але не тільки. Щоб могли літати за українською квотою і не лише з Києва.
SkyUp може стати таким лоу-костом за певним збігом обставин і вдалим менеджментом.

2) Умовний мережевий перевізник а-ля Utair Україна на турбопропах, або інших невеличких літачках з Київ - Джуліані в регіони з ранковою і вечірньою хвилею, щоб можна було з умовного Харкова долетіти в Ужгород в першій половині дня.
[губорозкатувальна машинка mode off]
По первому пункту - сомнительная затея. Почему? Потому что у выбора "национальный лоу кост" против "раян" первый явно будет не в приоритете, потому что у нас в борщ постоянно кто-то плюнул, а у соседа солнце светит лучше.
А вот второе - это да, но не Джулиани, так как для транзита там неудобно
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Sentry »

Igoresha писав: 17 грудня 2018, 15:06 А вот второе - это да, но не Джулиани, так как для транзита там неудобно
Если это будут маленькие турбопропы с базой в Киеве, то будут только Жуляны. Т.к. процент р2р будет очень большим. Организовать внутренние стыковки в Жулянах проблем не будет, терминал Д под это дело используют. Внутренний-международный транзит будет сложнее, но с учетом процента р2р, то выбора нет. Кроме как в Киеве я пока не вижу другого города как подобную базу. Разве что Львов как хаб под разлет в Европу и Западную Украину, но это маловероятно.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Igoresha »

Терминал Д используют для паспортного контроля. Да и как организовать транзит международка-международка я тоже не понимаю без необходимости проходить паспортный и выходить в общую зону
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10224
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Повідомлення Sentry »

Igoresha писав: 17 грудня 2018, 15:22 Терминал Д используют для паспортного контроля. Да и как организовать транзит международка-международка я тоже не понимаю без необходимости проходить паспортный и выходить в общую зону
Международный транзит в Жулянах существует. По крайней мере я видел на него указатель, и даже закрытую дверь с таким назначением в зоне паспортного контроля по прилету. В 2019 А расширят в 2 раза, там место паспортному контролю найдется. И Д освободится.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 22 гостей