Azur Air Ukraine (QU)

Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Sentry »

Alександр писав: 17 листопада 2018, 12:14 Вообще никакой проблемы нет отследить. Есть бронирования, созданные до опубликования изменений и созданные после. По дате создания это фильтруется в течении пары секунд
Это же чартер. Разве там не групповой блок на оператора, который подставляет фамилии в последний момент? И как при такой ситуации быстро и просто определить, кто когда купил тур?

Ситуация - свинство, и это одна из причин, почему я принципиально не летаю чартерами. В Украине пассажиры чартерных рейсов совсем бесправны :(
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Alександр »

Разве там не групповой блок на оператора, который подставляет фамилии в последний момент?
Нет, это полностью борт Анекса
niagara
Airbus A319
Повідомлень: 109
З нами з: 13 травня 2012, 17:42
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення niagara »

У Азура завис борт UR-AZD на Пхукете :papuas:
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Alександр »

Причина?
niagara
Airbus A319
Повідомлень: 109
З нами з: 13 травня 2012, 17:42
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення niagara »

Alександр писав: 17 листопада 2018, 14:48 Причина?
Все манго и дуриана накупили а багаж теперь только 15 кг . Или отдых экипажа
kalinin
Airbus A318
Повідомлень: 22
З нами з: 10 квітня 2017, 11:44
Звідки: Харьков
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення kalinin »

не похоже на отдых экипажа...
дают задержки постепенно, если бы отдых - дали бы сразу конкретно на время отдыха. а так продлевают по несколько часов.
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Valdemar »

:facepalm: Будут лететь с дозаправкой в Тбилиси
kalinin
Airbus A318
Повідомлень: 22
З нами з: 10 квітня 2017, 11:44
Звідки: Харьков
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення kalinin »

:alen:
Honduras
Airbus A340
Повідомлень: 960
З нами з: 10 січня 2013, 14:21

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Honduras »

Valdemar писав: 17 листопада 2018, 16:50 :facepalm: Будут лететь с дозаправкой в Тбилиси
Дико конечно, зачем замахиваться на то что невыполнимо технически. :sos:
Аватар користувача
softkevich
Airbus A319
Повідомлень: 172
З нами з: 29 жовтня 2016, 11:53
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення softkevich »

Valdemar писав: 17 листопада 2018, 16:50 :facepalm: Будут лететь с дозаправкой в Тбилиси
Думал, что Тбилиси это шутка...
А какая реально причина останавливаться в Тбилиси? Почему нельзя было на Пхукете заправиться полноценно?
UR-AZD - Boeing 767-33A(ER) - Azur Air Ukraine - Flightradar24 2018-11-18 12-07-54.png
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Valdemar »

softkevich писав: 18 листопада 2018, 12:11
Valdemar писав: 17 листопада 2018, 16:50 :facepalm: Будут лететь с дозаправкой в Тбилиси
Думал, что Тбилиси это шутка...
А какая реально причина останавливаться в Тбилиси? Почему нельзя было на Пхукете заправиться полноценно?UR-AZD - Boeing 767-33A(ER) - Azur Air Ukraine - Flightradar24 2018-11-18 12-07-54.png
Не знаю, пока достоверной информации - нет
Туристы пишут, что не рассчитались за горючее на Пхукете, поэтому с дозаправкой. Мне кажется, что не хватало из-за встречного ветра.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Alександр »

Лететь на восток всегда дольше, чем на запад.
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Valdemar »

Alександр писав: 18 листопада 2018, 12:27 Лететь на восток всегда дольше, чем на запад.
Может наоборот)))
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Sentry »

Про це в коментарі УНІАН повідомив заступник директора департаменту – начальник управління консульського забезпечення Міністерства закордонних справ України Василь Кирилич. "Літак авіакомпанії Azur Air, рейс QU4496, затримався в аеропорту Пхукета приблизно на 8 годин. Пасажирів про затримку було інформовано. Літак вилетів з Пхукета о 21:45 за місцевим часом (16:45 за київським)", - повідомив Кирилич. "Причина затримки - сильний вітер на шляху прямування і необхідність зміни маршруту, що викликало потребу в отриманні дозволу іншої країни на переліт", - додав він.
Аватар користувача
Alександр
A380
Повідомлень: 6714
З нами з: 29 вересня 2010, 14:03

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення Alександр »

Valdemar писав: 18 листопада 2018, 12:36
Alександр писав: 18 листопада 2018, 12:27 Лететь на восток всегда дольше, чем на запад.
Может наоборот)))
Ну, Вы поняли)))
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення manjeroke »

А у них не такие же как у МАУ? Это просто из-за того что вместо премиум-эконома и бизнеса все так же забито экономом?
У МАУ 262 пакса в нем с нормой багажа 2х23, а у Азура 334 1х15. Выходит масса багажа у мау 12052кг. У азура 5010кг. 7000 кг свободного веса должно с запасом хватать на 72пакса, поэтому я удивлен почему они не долетают. МАУ с полной загрузкой по паксам еще и грузы набирают на 767 и летают в BKK без проблем
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

manjeroke писав: 18 листопада 2018, 17:00 А у них не такие же как у МАУ? Это просто из-за того что вместо премиум-эконома и бизнеса все так же забито экономом?
У МАУ 262 пакса в нем с нормой багажа 2х23, а у Азура 334 1х15. Выходит масса багажа у мау 12052кг. У азура 5010кг. 7000 кг свободного веса должно с запасом хватать на 72пакса, поэтому я удивлен почему они не долетают. МАУ с полной загрузкой по паксам еще и грузы набирают на 767 и летают в BKK без проблем
С каких пор у МАУ для всех 2х23?
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення manjeroke »

УткА_в_ТаПкАх писав: 18 листопада 2018, 17:02
manjeroke писав: 18 листопада 2018, 17:00 А у них не такие же как у МАУ? Это просто из-за того что вместо премиум-эконома и бизнеса все так же забито экономом?
У МАУ 262 пакса в нем с нормой багажа 2х23, а у Азура 334 1х15. Выходит масса багажа у мау 12052кг. У азура 5010кг. 7000 кг свободного веса должно с запасом хватать на 72пакса, поэтому я удивлен почему они не долетают. МАУ с полной загрузкой по паксам еще и грузы набирают на 767 и летают в BKK без проблем
С каких пор у МАУ для всех 2х23?
Действительно, что-то я перепутал..

Пересчитал, выходит разница только в 2.5 тонны, что для 72 паксов мало будет
nik-dem
A380
Повідомлень: 1176
З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
Звідки: Україна
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення nik-dem »

Дуже схоже на те, що в Азурі кажуть правду.

Я спробував прорахувати паливо на цей маршрут HKT – KBP у професійній програмі для навіґаційного-диспатч розрахунку.

1. Максимальна злітна маса (MTOW) для цього розрахунку була взята максимально можлива заводська — 186880 кг, у самому Пукеті вона не обмежена за умовами аеродрому.
2. Екіпаж: 3 чол. пілоти та 10 б/п + харчі.
3. Завантаження повне — 334 особи + баґаж. Комерційне завантаження (payload) вийшло приблизно 34200 кг: прибл. 85 кг на пасажира і 15 кг на одиницю баґажа, а також 900 кг на контейнери LD3, у яких баґаж возять на великих Боїнгах.
3. Zero Fuel Weight (ZFW), тобто маса літака без палива склала приблизно 129400 кг.

За таких умов за реальним маршрутом, реальною погодою, реальними запасними для Борисполя — Львів, Варшава та Мінськ і реальними нормативними вимогами до палива на політ система мені не порахувала, сказавши, що палива потрібно більше, ніж є доступного для нього місця (MTOW-ZFW).

Виходить, що їм доведеться літати з Пукету до України або з дозаправкою, або обмежувати кількість пасажирів. Ну або як YanAir — не брати баґаж. :grin:
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Azur Air Ukraine (QU)

Повідомлення manjeroke »

nik-dem писав: 19 листопада 2018, 00:34 Дуже схоже на те, що в Азурі кажуть правду.

Я спробував прорахувати паливо на цей маршрут HKT – KBP у професійній програмі для навіґаційного-диспатч розрахунку.

1. Максимальна злітна маса (MTOW) для цього розрахунку була взята максимально можлива заводська — 186880 кг, у самому Пукеті вона не обмежена за умовами аеродрому.
2. Екіпаж: 3 чол. пілоти та 10 б/п + харчі.
3. Завантаження повне — 334 особи + баґаж. Комерційне завантаження (payload) вийшло приблизно 34200 кг: прибл. 85 кг на пасажира і 15 кг на одиницю баґажа, а також 900 кг на контейнери LD3, у яких баґаж возять на великих Боїнгах.
3. Zero Fuel Weight (ZFW), тобто маса літака без палива склала приблизно 129400 кг.

За таких умов за реальним маршрутом, реальною погодою, реальними запасними для Борисполя — Львів, Варшава та Мінськ і реальними нормативними вимогами до палива на політ система мені не порахувала, сказавши, що палива потрібно більше, ніж є доступного для нього місця (MTOW-ZFW).

Виходить, що їм доведеться літати з Пукету до України або з дозаправкою, або обмежувати кількість пасажирів. Ну або як YanAir — не брати баґаж. :grin:
Интересно что выгоднее? Ограничить паксов до 300-310 или дозаправка в Тбилиси?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 18 гостей