З меншим хаб не получиться
Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Та воно то так. Але, блін. люди та будьте трохи реалістичнішими. Якщо вже малюєте термінал новий, то нехай він відповідає реаліям
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ось мій улюблений коментар з гілки про львівський АП:
Цього літа проскакувала інформація, що були окремі дні, коли термінал працював на піку пропускної здатності (2000 паксів на годину).khai писав: ↑13 квітня 2009, 15:50 Интересно, что они будут делать с таким аэропортом после Евро-2012.
Мне кажется там нужно предусматривать не возможность расширения, а возможность дальнейшей разборки и перевозки половины терминала в какой-нибудь другой аэропорт.
Пассажиропоток из Львова более 500 чел/час кажется фантастическим.
Ужгород звичайно не Львів, але враховуючи його ізольованість від решти країни, при рості економіки там можна сподіватися на доволі високий потік. Термінал не виглядає аж дуже великим: 144 метри в довжину, два поверхи - це по площі має бути приблизно так само як термінал в польському Жешуві, який має пропускну здатність 700 паксів на годину / 1.5 млн на рік. В принципі, не так вже й багато.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Закарпаття теоретично дуже привабливий туристично регіон. Трохи покращити інфраструктуру, зробити рекламу (замки/архітектура, природа, території та інші оздоровчі курорти є) і це може бути значний плюс до економіки регіону. Найважливіше змінити менталітет 'заробити тут і негайно', а вкладати в довгострокові інвестиції
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
http://www.вевеве/content/view/20487/37/Мининфраструктуры выбрало аэропорт в Мукачево как основной для Закарпатья
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
"По Закарпаттю я дуже гордий, що саме сьогодні прибула місія Європейського агентства з питань авіаційної безпеки (EASA) до Києва. Відбудеться аудит і сертифікація аеропорту в Ужгороді. Але це не просто сертифікація одного аеропорту. Фактично це сертифікація всього українського аероруху – українського агентства, яке відповідає за безпеку польотів. І ми будемо мати європейський сертифікат якості на всі операції, які здійснюються в Україні. Це величезний плюс, бо це перший такий досвід. Вони розпочали свою роботу цього тижня, – тримаю пальці схрещеними, – щоб до кінця тижня, – в п'ятницю завершується їхня місія, все пройшло добре. Зараз дуже важливо, наскільки готовий сам аеропорт… Ми попередили європейських експертів, щоб вони не чекали побачити в Ужгороді Франкфурт, Стамбул чи "Бориспіль", бо це ж регіональний аеропорт. Вони це теж розуміють, тому я сподіваюся на позитивне вирішення цієї історії. І ми хочемо виконати доручення Президента, щоб цього року відбулося регулярне сполучення між Києвом та Ужгородом", – сказав міністр.
Омялян зауважив, що після аудиту EASA Україна знову дістане можливість використовувати ужгородський аеропорт для регулярних рейсів, але це стане тимчасовим заходом, поки не буде зведено аеропорт у Мукачеві.
https://www.5.ua/regiony/omelian-tsoho- ... 81130.html
Омялян зауважив, що після аудиту EASA Україна знову дістане можливість використовувати ужгородський аеропорт для регулярних рейсів, але це стане тимчасовим заходом, поки не буде зведено аеропорт у Мукачеві.
https://www.5.ua/regiony/omelian-tsoho- ... 81130.html
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
16 листопада 2018 року
EASA завершила сертифікаційні дії
в рамках аудиту Украероруху на відповідність вимогам ЄС
Сьогодні, 16 листопада 2018 року, аудитори Європейського агентства з безпеки польотів (EASA) після напруженої тижневої роботи в підрозділах Украероруху, розташованих у містах Києві, Львові та Ужгороді, завершили сертифікаційні дії в рамках сертифікаційного аудиту Украероруху. Аудит EASA проходив під наглядом представників уповноваженого органу цивільної авіації Словацької Республіки та Державної авіаційної служби України.
Сертифікація Украероруху з боку EASA здійснюється з метою виконання вимог законодавства ЄС та отримання Украерорухом права із надання послуг обслуговування повітряного руху у частині повітряного простору Словаччини, який необхідний для виконання злетів та посадок повітряних суден за приладами з/на аеродром «Ужгород». Цей крок є важливим чинником для сприяння відновленню польотів на аеродромі «Ужгород» та розвитку інфраструктури Закарпатського регіону.
Аудитори EASA Пол Харві, Ерік Чемброй та Манфред Діроф відзначили високий рівень підготовки Украероруху до сертифікації, а також відкритість та сприяння проведенню об’єктивного аудиту.
«За попередніми результатами, Украерорух успішно продемонстрував свою відповідність пакету вимог законодавства ЄС, який включає 18 регламентів ЄС та був пред’явлений EASA в рамках сертифікаційного процесу. В ході аудиту було підтверджено відповідність систем менеджменту, процедур та технічного забезпечення Украероруху європейським вимогам», - підкреслив директор Украероруху Дмитро Бабейчук.
Наразі планується виконання незначних технічних заходів для підготовки фінального звіту групи аудиторів EASA, отримання якого очікується на початку грудня поточного року. Звіт групи аудиторів EASA стане підставою для отримання сертифіката EASA, який засвідчить відповідність послуг Украероруху вимогам ЄС та стане підставою для отримання прав від Словацької сторони для надання послуг з обслуговування повітряного руху у частині повітряного простору Словаччини, який необхідний для маневрування повітряних суден, що виконуватимуть операції на аеродромі «Ужгород».
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украерорух)
EASA завершила сертифікаційні дії
в рамках аудиту Украероруху на відповідність вимогам ЄС
Сьогодні, 16 листопада 2018 року, аудитори Європейського агентства з безпеки польотів (EASA) після напруженої тижневої роботи в підрозділах Украероруху, розташованих у містах Києві, Львові та Ужгороді, завершили сертифікаційні дії в рамках сертифікаційного аудиту Украероруху. Аудит EASA проходив під наглядом представників уповноваженого органу цивільної авіації Словацької Республіки та Державної авіаційної служби України.
Сертифікація Украероруху з боку EASA здійснюється з метою виконання вимог законодавства ЄС та отримання Украерорухом права із надання послуг обслуговування повітряного руху у частині повітряного простору Словаччини, який необхідний для виконання злетів та посадок повітряних суден за приладами з/на аеродром «Ужгород». Цей крок є важливим чинником для сприяння відновленню польотів на аеродромі «Ужгород» та розвитку інфраструктури Закарпатського регіону.
Аудитори EASA Пол Харві, Ерік Чемброй та Манфред Діроф відзначили високий рівень підготовки Украероруху до сертифікації, а також відкритість та сприяння проведенню об’єктивного аудиту.
«За попередніми результатами, Украерорух успішно продемонстрував свою відповідність пакету вимог законодавства ЄС, який включає 18 регламентів ЄС та був пред’явлений EASA в рамках сертифікаційного процесу. В ході аудиту було підтверджено відповідність систем менеджменту, процедур та технічного забезпечення Украероруху європейським вимогам», - підкреслив директор Украероруху Дмитро Бабейчук.
Наразі планується виконання незначних технічних заходів для підготовки фінального звіту групи аудиторів EASA, отримання якого очікується на початку грудня поточного року. Звіт групи аудиторів EASA стане підставою для отримання сертифіката EASA, який засвідчить відповідність послуг Украероруху вимогам ЄС та стане підставою для отримання прав від Словацької сторони для надання послуг з обслуговування повітряного руху у частині повітряного простору Словаччини, який необхідний для маневрування повітряних суден, що виконуватимуть операції на аеродромі «Ужгород».
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украерорух)
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 264
- З нами з: 23 вересня 2018, 10:22
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Задавал вопрос МАУ по поводу весенних полетов из Ужгорода, морозятся что даже в планах нет такого:(
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Моторсіч наше все. По факту ужгородський рейс став львівським
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Думаю, что МАУ прийдут в Ужгород. Уверен, оттуда поток не меньше, чем из Винницы. Просто те, кто отвечают на вопросы, еще не знают об этом. Хотя исторически это маршрут Мотор Сичи, но на двоих на этом маршруте трафик вряд ли будет. Хотя сейчас, наверное, это самый актуальный авиа маршрут в Украине.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
І як таким ланцюжком Ужгород зранку в київ завезти?
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Приблизно так само як і Львів - ніяк. Мотори возять киян в регіони, а не навпаки.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Это вынужденная стратегия. Т.к. конкурировать с МАУ они не могут. Раньше на тех направлениях, где они были монополистами, они возили именно в Киев из регионов: Запорожье, Луганск, Ужгород.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Без МАУ не буде потоку, бо МАУ поєднає Київ і транзит. Ужгород - це якраз лінія для 145 Ембраєра з подальшим переходом на 190, якщо смуга дозволяє.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Oh, really? Ось розклад дворічної давності, якщо хтось забув: https://tripway.com/blog/ua/lviv-uzhgor ... otor-sich/
Київ-Львів-Ужгород-Львів-Київ.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Я говорил о рейсах в 2013 году и ранее. Увы, скриншоты найти тяжело.Victor H писав: ↑17 листопада 2018, 00:33Oh, really? Ось розклад дворічної давності, якщо хтось забув: https://tripway.com/blog/ua/lviv-uzhgor ... otor-sich/
Київ-Львів-Ужгород-Львів-Київ.
АПД. Скрин от 2011. Луганск и Запорожье от М9. Табло Борисполя.
download/file.php?id=3008&mode=view
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Ну ви би ще що згадали. До 2013 був UTair-Ukraine, з якими вони теж конкурували. А до 2012 ще й Аеросвіт.Sentry писав: ↑17 листопада 2018, 00:43Я говорил о рейсах в 2013 году и ранее. Увы, скриншоты найти тяжело.Victor H писав: ↑17 листопада 2018, 00:33Oh, really? Ось розклад дворічної давності, якщо хтось забув: https://tripway.com/blog/ua/lviv-uzhgor ... otor-sich/
Київ-Львів-Ужгород-Львів-Київ.
АПД. Скрин от 2011. Луганск и Запорожье от М9. Табло Борисполя.
download/file.php?id=3008&mode=view
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Львів - Ужгород тільки анонсували але ніколи не літали. Хіба 1-2 рейси. Якраз в цей час закінчилась угода зі словакамиVictor H писав: ↑17 листопада 2018, 00:33Oh, really? Ось розклад дворічної давності, якщо хтось забув: https://tripway.com/blog/ua/lviv-uzhgor ... otor-sich/
Київ-Львів-Ужгород-Львів-Київ.
Re: Ужгород аэропорт (IATA: UDJ)
Подтверждаю, Моторы в Ужгород поздно вечером прилетал и рано утром назад. Командировочных не заметно было. Это ведь 2 ночи дополнительно.
Только думаю рейс для киевских будет более загружен, если будет утром прилетать в Ужгород или к обеду хотя бы. Это и командировочные, и туристы под автобусные туры, а также в санатории Закарпатья.
Только думаю рейс для киевских будет более загружен, если будет утром прилетать в Ужгород или к обеду хотя бы. Это и командировочные, и туристы под автобусные туры, а также в санатории Закарпатья.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей