Хто зна, все ж розповідають, що на З мийники євроунітазів, а на С поважні металурги з капустою.
І куди останнім податися? Адже у Бердянську летовище не працює.
Из-за привлекательности города для туризма, и из-за Романовской в числе ключевых пунктов, её управление делами во Львове с моей одесской колокольни вызывает лишь уважение. Наверняка, у неё есть минусы, и львовские могут их перечислить, но для меня она топ-менеджер, которой если не мешать, будет всё больше и больше авиакомпаний.
З досвіду мого спілкування з львів’янами можу відзначити, що до місцевих чиновників вони в цілому ставляться вкрай неґативно.shushuair писав: ↑15 листопада 2018, 17:16 Из-за привлекательности города для туризма, и из-за Романовской в числе ключевых пунктов, её управление делами во Львове с моей одесской колокольни вызывает лишь уважение. Наверняка, у неё есть минусы, и львовские могут их перечислить, но для меня она топ-менеджер, которой если не мешать, будет всё больше и больше авиакомпаний.
Полностью с Вами согласен насчёт местных чиновников, мне тоже львовяне только плохое говорили про Садового и его окружение.nik-dem писав: ↑15 листопада 2018, 17:21 З досвіду мого спілкування з львів’янами можу відзначити, що до місцевих чиновників вони в цілому ставляться вкрай неґативно.
Якщо від себе додати, то, на мою думку, подібна активність Романовської має все ж більшу частину популізму, аніж практики. Вона вважає, що достатньо її запрошення до компаній на польоти, тоді як компанії мають свої комерційні розрахунки та плани.
Чисто суб'єктивно їх видно. Даних за 2017 ще нема, але в 2017 китайці склали 0.5% потоку у Львів (2.7 мільйона). Тобто 13000 чоловік. Динаміка зростання була 57%. Якщо припустити, що темп буде приблизно таким же, то цього року цирк мала би бути близько 20 тисяч, а наступного 30+. Цього досить щоб грузити три а320 на тиждень протягом року. А ще ж є інший інбаунд потік, та й аутбаундом я би не нехтував. Турки он літають вже 10 рейсів на тиждень і часто на а321. А на китайському напрямку з ними конкурує хіба МАУ і Білоруси, які кодшарять з китайцями.
Львів'яни різні. Я от вважаю що Романовська - дуже важливий фактор росту LWO. Так, компанії мають свої комерційні інтереси і аналітику, але надійний і відкритий партнер в вигляді аеропорту часто є вирішальним фактором чому вони можуть пришвидшити рішення чи поміняти пріоритет. До того ж, не варто недооцінювати силу маркетингу в В2В.nik-dem писав: ↑15 листопада 2018, 17:21З досвіду мого спілкування з львів’янами можу відзначити, що до місцевих чиновників вони в цілому ставляться вкрай неґативно.shushuair писав: ↑15 листопада 2018, 17:16 Из-за привлекательности города для туризма, и из-за Романовской в числе ключевых пунктов, её управление делами во Львове с моей одесской колокольни вызывает лишь уважение. Наверняка, у неё есть минусы, и львовские могут их перечислить, но для меня она топ-менеджер, которой если не мешать, будет всё больше и больше авиакомпаний.
Якщо від себе додати, то, на мою думку, подібна активність Романовської має все ж більшу частину популізму, аніж практики. Вона вважає, що достатньо її запрошення до компаній на польоти, тоді як компанії мають свої комерційні розрахунки та плани.
Цікавий погляд на ситуацію, дякую.Victor H писав: ↑15 листопада 2018, 17:48 Львів'яни різні. Я от вважаю що Романовська - дуже важливий фактор росту LWO. Так, компанії мають свої комерційні інтереси і аналітику, але надійний і відкритий партнер в вигляді аеропорту часто є вирішальним фактором чому вони можуть пришвидшити рішення чи поміняти пріоритет. До того ж, не варто недооцінювати силу маркетингу в В2В.
Щодо популізму, то ви здається взагалі не розумієте чим він відрізняється від маркетингу. Популізм - це інструмент політики. Маркетинг - бізнесу. Своєю публічною діяльністю Романовська зуміла суттєво змінити суспільне сприйняття авіаподорожей в регіоні. З "дорого і мало куди літають" воно перетворилося на "як нема прямого в Нью Йорк, я ж в новинах читав". Це має гігантський ефект на патерни споживання людей. Ще 5 років тому люди навіть не дивилися на доступність і вартість авіаквитків. Зараз це одна з націй, на яку дивляться в першу чергу. Чи це заслуга лише Романовської? Звісно, ні. Але її частка в цьому є.
а це звідки такі висновки зробились? Чи ви очікуєте щоб Романовська на ФБ викладала всі розрахунки RoI та очікуваного потоку по кожному напрямку? Недавно тут бігав слайд транзиту з вильотом з LWO - це також популізм?
Якщо так, то гаразд.popTAB писав: ↑15 листопада 2018, 18:08 а це звідки такі висновки зробились? Чи ви очікуєте щоб Романовська на ФБ викладала всі розрахунки RoI та очікуваного потоку по кожному напрямку? Недавно тут бігав слайд транзиту з вильотом з LWO - це також популізм?
вважаю те, що бачить публіка - вершина айсбергу і виглядає як "всі хочуть у львів, тільки покличте".
Та там же наче обмеження, саме на Прагу.
Там где Падерборн в летней навигации-2017 у Одессы
03.08.2016
28 липня в німецькому місті Падерборн відбулося підписання меморандуму між Міжнародним аеропортом Одеса і Аеропортом Падерборн Ліппштадт про початок співпраці, кінцевою метою якої є відкриття прямих рейсів між Одесою і Падеборном в літньому сезоні 2017 року.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 32 гостей