Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
У ТК семейный счет доступен только начиная от серебра
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Обговорення крутіше за роликconverj писав: ↑07 листопада 2018, 11:07 Хороший ролик сняли
https://www.facebook.com/flyuia.ua/vide ... 028067913/
https://www.facebook.com/permalink.php? ... &__tn__=-R
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
facepalmLWIEV писав: ↑07 листопада 2018, 11:23 Обговорення крутіше за ролик
https://www.facebook.com/permalink.php? ... &__tn__=-R
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А Фаст Лайн на вылет работает??? Меня не пустили. Пробовал, но турникет не пропустилShummi_1925 писав: ↑07 листопада 2018, 10:51Аналогично, тем более по Скай Пассу Фаст Лайн только на вылет и внутреннего Лаунжа нет. Будем подбирать что то новое. Хотя у меня до августа карта. так что может поменяется еще что то.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На вылет работают все МС Платинум. При условии трат в 3к грн в течении месяца по карте.Valdemar писав: ↑07 листопада 2018, 11:57А Фаст Лайн на вылет работает??? Меня не пустили. Пробовал, но турникет не пропустилShummi_1925 писав: ↑07 листопада 2018, 10:51Аналогично, тем более по Скай Пассу Фаст Лайн только на вылет и внутреннего Лаунжа нет. Будем подбирать что то новое. Хотя у меня до августа карта. так что может поменяется еще что то.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ще раз про ролик. Переглянув кілька разів і відкоментую детальніше.
Якщо це ролик для клієнтів, то клієнтам він не комунікує нічого унікального, порівняно з іншими мережевими компаніями. Там теж широкофюзеляжники з розважальними системами, там теж досвідчені пілоти, там теж можливість відкрити для себе світ. Тільки, переважно, в більших обсягах [маршрутної мережі] і кращої якості [відстань між кріслами, контент розважальних систем, чуйність і професійність бортпровідників]. Нема комунікації унікальних переваг МАУ. No unique selling points.
На мою думку, ролик - як і вся МАУ - дуже самоцентричний. Ось пілоти, ось наша спільнота пілотів. Ось як їм добре разом на роботі і поза роботою. Ось які вони круті. Я думаю, що якщо використовувати цей ролик як елемент просування МАУ в employer branding, то він може мати хороший HR-ефект на молодих іноземних власників CPL, яким цікаво попрацювати в екзотичній Україні. (В МАУ є проблема нестачі пілотів?) Компанія цінує своїх пілотів - це чудово, бо, ймовірно, означатиме кращу безпеку (хоча літак і неідентифіковані організовані ледь не з військовим строєм мотоциклісти зустрічними курсами один на одного на ЗПС в країні, де йдуть бойові дії - як на мене, стрьомне рішення режисера, якщо дивитись на це в контексті безпеки).
Якщо ж мова про клієнтську комунікацію, то це "в молоко", хоч порожній літак правдиво відображає [маргінальне] місце пасажира в уявленні компанії про себе.
Окрема ремарка про текст начитки - він зроблений професійно, добре визвучений (це рідко буває), без акценту в англійській. Але змістовно - на Заході такі ролики робили авіакомпанії в 80-90х. Якщо це крутитиметься в ЄС чи США, то зміст буде надто загальним, він не ловитиме увагу і не концентруватиме її на створенні цінності (якої?) для того, хто дивиться.
МАУ відчайдушно намагається відповідати формі сучасності, втрачаючи її зміст.
Якщо це ролик для клієнтів, то клієнтам він не комунікує нічого унікального, порівняно з іншими мережевими компаніями. Там теж широкофюзеляжники з розважальними системами, там теж досвідчені пілоти, там теж можливість відкрити для себе світ. Тільки, переважно, в більших обсягах [маршрутної мережі] і кращої якості [відстань між кріслами, контент розважальних систем, чуйність і професійність бортпровідників]. Нема комунікації унікальних переваг МАУ. No unique selling points.
На мою думку, ролик - як і вся МАУ - дуже самоцентричний. Ось пілоти, ось наша спільнота пілотів. Ось як їм добре разом на роботі і поза роботою. Ось які вони круті. Я думаю, що якщо використовувати цей ролик як елемент просування МАУ в employer branding, то він може мати хороший HR-ефект на молодих іноземних власників CPL, яким цікаво попрацювати в екзотичній Україні. (В МАУ є проблема нестачі пілотів?) Компанія цінує своїх пілотів - це чудово, бо, ймовірно, означатиме кращу безпеку (хоча літак і неідентифіковані організовані ледь не з військовим строєм мотоциклісти зустрічними курсами один на одного на ЗПС в країні, де йдуть бойові дії - як на мене, стрьомне рішення режисера, якщо дивитись на це в контексті безпеки).
Якщо ж мова про клієнтську комунікацію, то це "в молоко", хоч порожній літак правдиво відображає [маргінальне] місце пасажира в уявленні компанії про себе.
Окрема ремарка про текст начитки - він зроблений професійно, добре визвучений (це рідко буває), без акценту в англійській. Але змістовно - на Заході такі ролики робили авіакомпанії в 80-90х. Якщо це крутитиметься в ЄС чи США, то зміст буде надто загальним, він не ловитиме увагу і не концентруватиме її на створенні цінності (якої?) для того, хто дивиться.
МАУ відчайдушно намагається відповідати формі сучасності, втрачаючи її зміст.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я б ще додав що 2.5 хвилини для такого ролика - це way too much. Впевнений що можна перемонтувати в 45 секунд без втрати змісту.
- DimonK
- Airbus A340
- Повідомлень: 762
- З нами з: 19 жовтня 2010, 17:12
- Звідки: ZP
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я ни разу не хейтер МАУ, но этот ролик реально ни о чем.
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 264
- З нами з: 23 вересня 2018, 10:22
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Интиресно в новой с нового года милями можно будет оплатить билеты и по лоу-кост тарифу или только эконом, и бизнес, что-то нигде не нашел об этом. В свете этого интиресен сколько все таки будет стоить самый дешевый билет по Украине в деньгах?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ну, чего ж нельзя будет. Только в большинстве лоукостов тарифная часть близка к нулю.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
andreuskas писав: ↑07 листопада 2018, 15:55 Интиресно в новой с нового года милями можно будет оплатить билеты и по лоу-кост тарифу или только эконом, и бизнес, что-то нигде не нашел об этом.
НЯП, можно будет с нового года оплатить милями тарифную часть билета по лоу-кост тарифу:
N.B. тарифная часть (по лоу-кост тарифу): на внутренние рейсы $2 - $4, на международные рейсы - $5 - $11
самый дешевый билет по Украине стоит $9 (тариф $2 + сборы $7)andreuskas писав: ↑07 листопада 2018, 15:55 В свете этого интиресен сколько все таки будет стоить самый дешевый билет по Украине в деньгах?
-
- A380
- Повідомлень: 1176
- З нами з: 16 жовтня 2011, 16:20
- Звідки: Україна
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На жаль, МАУ досі грається у совітську закритість і приймає тільки пілотів-громадян України.
- DimonK
- Airbus A340
- Повідомлень: 762
- З нами з: 19 жовтня 2010, 17:12
- Звідки: ZP
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
В МАУ поки що немає проблеми нестачі пілотів.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Прочитав інтерв'ю Дубілета-молодшого на УП і вражаюсь як в одній групі компаній з одним кінцевим власником могло вживатись таке тонке розуміння клієнта і таке грубе небажання його зрозуміти. Вся досконалість Приват24 стверджує, що можна більше, набагато більше, ніж постійно зрізати кости і заганяти клієнтів у прокрустові обмеження...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Это вы сейчас про тот банк, который специально усложнять жизнь клиентам других банков, чтобы они переходили к ним? Это Горох сам писал))LWIEV писав: ↑07 листопада 2018, 18:25 Прочитав інтерв'ю Дубілета-молодшого на УП і вражаюсь як в одній групі компаній з одним кінцевим власником могло вживатись таке тонке розуміння клієнта і таке грубе небажання його зрозуміти. Вся досконалість Приват24 стверджує, що можна більше, набагато більше, ніж постійно зрізати кости і заганяти клієнтів у прокрустові обмеження...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 38 гостей