Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Аватар користувача
Собакевич
A380
Повідомлень: 1833
З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
Звідки: DNK
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Собакевич »

Не сталкивался с таким. Так и пишут - билет куплен после 1.11 или дату покупки? К тому же в мобильных посадочных у МАУ сейчас крайне мало информации и я уверен, что именно эту туда добавят не в первую очередь.
Пишут, какой набор услуг включен в билет данного пассажира - малая РК, большая РК, приоритетная посадка и т.д.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення makor »

Vitaliy писав: 31 жовтня 2018, 16:50

не діє з серпня 2018го, якщо не зраджує память
Память не подводит, а вот зрение... Речь была о Премиуме а не Классике )))
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення el ucranio »

Vitaliy писав: 31 жовтня 2018, 16:50
el ucranio писав: 31 жовтня 2018, 16:34
makor писав: 31 жовтня 2018, 14:26 Конечно https://www.flyuia.com/ua/ru/informatio ... conditions
Хм... +5 кг для Панорама Преміум залишать? В усякому разі, ці +5 кг є другою-третьою з основних причин мого вибору МАУ на внутрішньоєвропейських рейсах.
не діє з серпня 2018го, якщо не зраджує память
Сайт МАУ не погоджується з Вами: https://www.flyuia.com/ua/ua/informatio ... nd#luggage
"Panorama Club Premium
+5кг
Тільки в Економ та Преміум Економ класі додатково до норми ручної поклажі - максимум 12 кг (окрім Embraer-145, де норма ручної поклажі – 1 місце до 5 кг / 105 см)"
Востаннє редагувалось 31 жовтня 2018, 16:55 користувачем el ucranio, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10223
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Sentry »

el ucranio писав: 31 жовтня 2018, 16:46 Погоджуюся з думкою стосовно Панорами.
Єдине, що мене трохи дивує - це лояльні умови для отримання статуса Преміум, лише 20 польотів на рік не по лоу-кост тарифу. Навіть у Аеросвіта на срібло потрібно було налітати 35 польотів, а для золота аж 70, якщо мене не зраджує пам'ять. А тут 20 польотів - і, вуаля, ласкаво просимо на стійку бізнес-класу, фаст-треки та в лаунджі.
Ну, 70 на золото, это, имхо, перебор.

20 - щедро, но вероятно Премиумов не так много, чтобы поднимать этот лимит. Кроме того, могу предположить, что в большинстве случае люди летают либо меньше 20 сегментов, либо ощутимо больше. Кроме того, относительная легкость получения статуса может быть одним из способов перетянуть пассажиров, которые бы иначе летали другой АК, но там не налетали бы на статус со своим количеством перелетов. При этом речь идет о прибыльных пассажирах, а не о лоу кост тарифе, так что ради того, чтобы их удержать имеет смысл дать статус. Это могло бы решиться двухуровневой системой статусов, т.к. получить серебро у некоторых АК (к примеру КЛМ до последних изменений) можно и за меньшее число сегментов (15), и это сегменты и преимущества по всему альянсу!
el ucranio
Airbus A330
Повідомлень: 672
З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення el ucranio »

Sentry писав: 31 жовтня 2018, 16:55
el ucranio писав: 31 жовтня 2018, 16:46 Погоджуюся з думкою стосовно Панорами.
Єдине, що мене трохи дивує - це лояльні умови для отримання статуса Преміум, лише 20 польотів на рік не по лоу-кост тарифу. Навіть у Аеросвіта на срібло потрібно було налітати 35 польотів, а для золота аж 70, якщо мене не зраджує пам'ять. А тут 20 польотів - і, вуаля, ласкаво просимо на стійку бізнес-класу, фаст-треки та в лаунджі.
Ну, 70 на золото, это, имхо, перебор.
20 - щедро, но вероятно Премиумов не так много, чтобы поднимать этот лимит. Кроме того, могу предположить, что в большинстве случае люди летают либо меньше 20 сегментов, либо ощутимо больше. Кроме того, относительная легкость получения статуса может быть одним из способов перетянуть пассажиров, которые бы иначе летали другой АК, но там не налетали бы на статус со своим количеством перелетов. При этом речь идет о прибыльных пассажирах, а не о лоу кост тарифе, так что ради того, чтобы их удержать имеет смысл дать статус. Это могло бы решиться двухуровневой системой статусов, т.к. получить серебро у некоторых АК (к примеру КЛМ до последних изменений) можно и за меньшее число сегментов (15), и это сегменты и преимущества по всему альянсу!
У Вашому повідомленні виділив частину, яка відноситься якраз до мене. 20 сегментів у рік на МАУ роблю легко, 30 було би вже важкувато, більше - плюнув би вже на цю ідею, і продовжував би літати МАУ у випадках, коли розклад значно кращий, ніж у конкурентів.
Це стосується, звісно, відряджень, low-cost тарифи МАУ дуже гарні, щоб відмовлятися від можливості спланувати відпуску чи вікенд за смішні гроші, з гарним часом вильоту-прильоту і без остраху, що розклад зміниться і доведеться все перегравати :smile:
Vitaliy
Airbus A340
Повідомлень: 815
З нами з: 10 березня 2009, 17:10
Звідки: VIN
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Vitaliy »

makor писав: 31 жовтня 2018, 16:52 Память не подводит, а вот зрение... Речь была о Премиуме а не Классике )))
и правда, сорри за невнимательность
Sentry писав: 31 жовтня 2018, 16:55
.... Кроме того, могу предположить, что в большинстве случае люди летают либо меньше 20 сегментов, либо ощутимо больше. Кроме того, относительная легкость получения статуса может быть одним из способов перетянуть пассажиров, которые бы иначе летали другой АК, но там не налетали бы на статус со своим количеством перелетов. При этом речь идет о прибыльных пассажирах, а не о лоу кост тарифе, так что ради того, чтобы их удержать имеет смысл дать статус. Это могло бы решиться двухуровневой системой статусов, т.к. получить серебро у некоторых АК (к примеру КЛМ до последних изменений) можно и за меньшее число сегментов (15), и это сегменты и преимущества по всему альянсу!
и тут невнимательность подвела.
налетал в этом году
10 - МАУ
20 - Старальянсом (8 сегментов в Туркишей, которые в Miles&More не считаются)
ни там ни там не получил статуса, а мог бы :)
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення converj »

Тем временем наши в Доминикане

Зображення
Alexus
Airbus A321
Повідомлень: 416
З нами з: 04 червня 2016, 14:54
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Alexus »

В Хошимин, я так понимаю, летать чартеры не будут? Смотрю на сайте тпг исчезло расписание прямого рейса
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

Alexus писав: 31 жовтня 2018, 18:08 В Хошимин, я так понимаю, летать чартеры не будут? Смотрю на сайте тпг исчезло расписание прямого рейса
нет
Glucker
A380
Повідомлень: 1586
З нами з: 29 березня 2009, 02:26
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Glucker »

МАУ трохи гайки закручує з ручною поклажею. З лоу-костів приклад беруть. Ноутбуки, фотоапарати і т.д. треба буде класти в основну сумку.
https://www.flyuia.com/ua/ua/informatio ... conditions
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення makor »

Glucker писав: 31 жовтня 2018, 19:05 МАУ трохи гайки закручує з ручною поклажею. З лоу-костів приклад беруть. Ноутбуки, фотоапарати і т.д. треба буде класти в основну сумку.
https://www.flyuia.com/ua/ua/informatio ... conditions
а почитать несколько последних сообщений слабо?)
Vitos0603
Airbus A320
Повідомлень: 345
З нами з: 11 серпня 2013, 23:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Vitos0603 »

УткА_в_ТаПкАх писав: 31 жовтня 2018, 18:24
Alexus писав: 31 жовтня 2018, 18:08 В Хошимин, я так понимаю, летать чартеры не будут? Смотрю на сайте тпг исчезло расписание прямого рейса
нет
Шкода...
Vitos0603
Airbus A320
Повідомлень: 345
З нами з: 11 серпня 2013, 23:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення Vitos0603 »

converj писав: 31 жовтня 2018, 17:52 Тем временем наши в Доминикане
Лише зараз звернув увагу, що цьогоріч в Домінікану летіли без посадки на дозаправку :!:
Аватар користувача
УткА_в_ТаПкАх
Airbus A340
Повідомлень: 871
З нами з: 25 листопада 2014, 11:59
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення УткА_в_ТаПкАх »

Vitos0603 писав: 31 жовтня 2018, 20:24
converj писав: 31 жовтня 2018, 17:52 Тем временем наши в Доминикане
Лише зараз звернув увагу, що цьогоріч в Домінікану летіли без посадки на дозаправку :!:
В прошлом году летали точно так же
ObiWanKenoby
Airbus A320
Повідомлень: 305
З нами з: 24 липня 2016, 21:10
Звідки: LCA
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення ObiWanKenoby »

Кстати, про все тот же полет в Ларнаку в Бизнесе.

Летели вдвоем, 4 чемодана в зарегистрированном, по одному кебин-сайз в ручной и еще один рюкзак и кофр с костюмом.

На стойке передо мной мужика с чемоданом и ручкой завернули платить (на гейте стояла сотрудница с терминалом). Нас пропустили (еще и дютиковские пакеты были), хух. А теперь вот так вот сразу меняют условия))

Но да, на нашем рейсе (нп глаз загрузка 90-95%), вообще не было мест на багажных полках
Аватар користувача
АндрейМ
A380
Повідомлень: 1705
З нами з: 18 липня 2012, 10:05
Звідки: KBP
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення АндрейМ »

Собакевич писав: 31 жовтня 2018, 16:51 Пишут, какой набор услуг включен в билет данного пассажира - малая РК, большая РК, приоритетная посадка и т.д.
Никогда не видел такой информации на посадочных МАУ.
makor
модератор
Повідомлень: 4937
З нами з: 11 січня 2014, 17:37
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення makor »

Что мешает её добавить до 15 января для контроля?
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3151
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення manjeroke »

В нижнем правом углу моб посадочного светятся доп сервисы, туда же могут про ручную кладь добавить
UMnik
Airbus A318
Повідомлень: 40
З нами з: 06 жовтня 2009, 15:23
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення UMnik »

el ucranio писав: 31 жовтня 2018, 11:42
converj писав: 31 жовтня 2018, 09:14 "Консерва" куда то летит
Схоже на повернення лізингодавцю. Згідно з обіцянками вивести всю класику з флоту до кінця року. Зимовий розклад почався, частоту на багатьох напрямках знизили, можна і оптимізувати витрати на лізингові платежі.
Boeing 737 -5Y0 26075 2374 UR-GAK Ukraine International ferried 31oct18 KBP-SHJ after storage
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)

Повідомлення converj »

В картинках

Зображення
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 21 гість