Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Да, рассадка - мрак. Да и кресла мягко говоря для пригородной электрички. По факту, это она и есть, но цена намекает на то, что продукт должен обладать минимальным комфортом, имхо. Сиденья 3-3 лицом к друг другу - это не комфорт, это дно.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Гройсман
тобто час і вартість поїздки вже відомі?!
«Бориспіль» - найбільший аеропорт країни, і дістатися до нього тепер можна швидко, без заторів, всього за 35 хвилин і 80 гривень.
тобто час і вартість поїздки вже відомі?!
За планом, між терміналом аеропорту і платформою експресу буде крита галерея. Це зручно - дощ чи сніг пасажирам не заважатиме.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...
А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
під Раянів потяг поїздить 3-4 місяці, а коли їх переведуть у інший термінал, буде дуже весело їх пасажирам. І якщо не поєднають графік міжтермінального автобусу і цього потяга, буде дуже весело)))
Автобус і зараз не пустий їздить.
а розсадка Раянів нічим не гірша розсадки напевно всіх 800 МАУ
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Це ти ще в ДПКр-2 не їздив.Valdys писав: ↑25 жовтня 2018, 11:30 реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...
А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
там таке саме все, хоча сидіння зручніші.
всі проблеми, тому що ті хто проектують, замовляють те все ним не користуються.
а якби хтось сів навпроти Гройсмана з рюкзачком, або 55-40-20 і повідтоптував йому натерті туфлі, він би щось зрозумів)))
всі проблеми, тому що ті хто проектують, замовляють те все ним не користуються.
а якби хтось сів навпроти Гройсмана з рюкзачком, або 55-40-20 і повідтоптував йому натерті туфлі, він би щось зрозумів)))
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Невже Ви вважаєте, що пан Гройсман не купував квиток?Valdys писав: ↑25 жовтня 2018, 11:23 Гройсман«Бориспіль» - найбільший аеропорт країни, і дістатися до нього тепер можна швидко, без заторів, всього за 35 хвилин і 80 гривень.
тобто час і вартість поїздки вже відомі?!
За планом, між терміналом аеропорту і платформою експресу буде крита галерея. Це зручно - дощ чи сніг пасажирам не заважатиме.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.Valdys писав: ↑25 жовтня 2018, 11:30 реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...
А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
ДПКр-02 вже 3 роки щодня їздить Чернівці - Львів- Чернівці і нічого не сталося. А контингент там не такий елітний, як в Бориспіль.Igoresha писав: ↑25 жовтня 2018, 12:27 Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Все ж таки, перш за все, їдуть пасажири, а не сумки давайте думати про їх комфортIgoresha писав: ↑25 жовтня 2018, 12:27Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.Valdys писав: ↑25 жовтня 2018, 11:30 реально, вони ж явно змінювали сидіння, хіба було складно зробити ряд за рядом?
Ну або частина ряд за рядом, частина ряд навпроти ряду...
А якщо взагалі мріяти, то можна було з однієї сторони зробити місць 8 першого класу. Відділити від основного вагону, зробити ряд за рядом 2+2 з зручними кріслами і місцем для ніг.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки
там є ще місця для багажу над сидіннями, з фото не зовсім ясно на скільки вони функціональні і як туди стане стандартний багаж 55-40-20.
Так, між спинками є місце, але все рівно всі сумки будуть стояти на проході.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
ніколи не лаявся тут на форумі, вибачайте, але це йобаний стид Що за висловлювання в стилі сраного Совка.
Що "наші люди" не достойні м'яких сидінь? Чи в Європах нема вандалізму?
Ну так блін контролювати та штрафувати за вандалізм і безквитковий проїзд краще треба. І не тулити всіх в один вагон. Є попит - то краще два вагона зчепити по 70відсотків завантаження ніж один утрамбувати на 146% як люблять робити, тоді і в лакових туфлях можна їхати.
Одна зрада і пессимізм навколо, заїбали
Востаннє редагувалось 25 жовтня 2018, 12:42 користувачем UKCC, всього редагувалось 1 раз.
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
О каких сумках вы все время толкуете? Для них же сверху полки есть, как в любом сидячем поезде.
Возможно, при компоновке "лицом у лицу" удается впихнуть больше кресел на той же площади вагона. Иначе, конечно, непонятна такая любовь к этому варианту.
Возможно, при компоновке "лицом у лицу" удается впихнуть больше кресел на той же площади вагона. Иначе, конечно, непонятна такая любовь к этому варианту.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
глянув фотки ДПКр-02 з пасажирами... ну... так собі... 3 людям сидіти на таких місцях тісно, з ногами жах.mischko писав: ↑25 жовтня 2018, 12:32ДПКр-02 вже 3 роки щодня їздить Чернівці - Львів- Чернівці і нічого не сталося. А контингент там не такий елітний, як в Бориспіль.Igoresha писав: ↑25 жовтня 2018, 12:27 Вы не правы. При рассадке ряд за рядом места для сумки не будет. В этом варианте есть хотя бы место между сидениями (между спинками) или под ними. Или вы считаете, будет достаточно того небольшого стеллажика для чемоданов? Как би не так.
И уж тем более, ни о каком комфорте я и не думал никогда, например, понимая, что поезд будет забит пассажирами. Тем более, что нашим людям нужно скамейки деревянные ставить, а не мягкие сидения, которые после месяца использования превратятся в вырванные кишки
Не можу поки знайти щось з середини Pesa (вони зараз точно Здолбунів-Хелм їздять)
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
їх з фото складно оцінити (полицю над сидінням), до того ж не всі дістануть, щоб покласти туди щось, і не всі захочуть взагалі туди класти. тому ясно, що багато такого багажу буде на проході або між пасажирами.
важко оцінити, але не думаю, що при компоновці "ряд навпроти ряду" можна більше місць поставити, аніж ряд за рядом.
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1833
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
В ИС+ все достают и все хотят. Почему тут должно быть иначе. В любом случае, предусматривать места для багажа на полу в ущерб пространству для пассажиров как-то странно.їх з фото складно оцінити (полицю над сидінням), до того ж не всі дістануть, щоб покласти туди щось, і не всі захочуть взагалі туди класти. тому ясно, що багато такого багажу буде на проході або між пасажирами.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
я взагалі говорив, що погана компоновка. це мій головний посил))) багаж, то вже як додаток.Собакевич писав: ↑25 жовтня 2018, 12:51В ИС+ все достают и все хотят. Почему тут должно быть иначе. В любом случае, предусматривать места для багажа на полу в ущерб пространству для пассажиров как-то странно.їх з фото складно оцінити (полицю над сидінням), до того ж не всі дістануть, щоб покласти туди щось, і не всі захочуть взагалі туди класти. тому ясно, що багато такого багажу буде на проході або між пасажирами.
стосовно місць, я розумію, що потрібно з полу багаж прибирати, але все рівно будуть люди (і повірте, їх буде немало), які не будуть розміщувати багаж над сидіннями і у спеціально відведеній зоні.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 32 гостей